Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoeveel kost een negaffa voor drie jurken en stoelen en ik heb een kleine budget help

riffia19
23-06-2004, 22:24

salaam wie kan mij meer vertellen over de negaffa`s hoe duur ze zijn en ik wil het liever hier zien dus niet zeggen dat ik moet bellen alvast bedankt voor jullie hulp beslama :zwaai: :zwaai: :giechel:

OemAbdoellah
23-06-2004, 22:42
tussen de 120-200 euro per jurk

Ghizlane_girl
24-06-2004, 10:37
hangt ervan af: bv eerste kleed is 200 euro en dan gaat het berg af, 2de kleed 180 euro, derde kleed 160 .... enzo. hangt ook van de ***** af.

ismahane26
24-06-2004, 19:39
Hoi Riffia, Ik ken ***** Naima uit west die voor 3 jurken Koningsbank dus geen aparte stoelen die zijn duurder maar deze zijn ook heel mooi + 3amaria voor 600 euro. altijd onderhandelen natuurlijk en toen kwamen we op 600 euro voor mijn zus. En geloof me meisje het is de moeite waard Groetjes, Nadia

Ghizlane_girl
25-06-2004, 10:28

***** el marrakchia doet 2 dagen (henna dag + trouwdag) met alles erop en eraan (je mag tot 4 a 5 kleedjes gaan op de trouwdag) voor 650 euro !!! dat is toch gewoon een spotprijs !! als je tegenwoordig Jamila Badri ziet, !!! gewoon peperduur, maar wel heel goed.

Mysticalia
25-06-2004, 10:41
Origineel gepost door Ghizlane_girl ***** el marrakchia doet 2 dagen (henna dag + trouwdag) met alles erop en eraan (je mag tot 4 a 5 kleedjes gaan op de trouwdag) voor 650 euro !!! dat is toch gewoon een spotprijs !! als je tegenwoordig Jamila Badri ziet, !!! gewoon peperduur, maar wel heel goed. is dat wladharma? of nog iemand anders? is ze van Belgie? mooie kleedjes? heb je nr? :D :D salaam Ghizieke :zwaai: :belgie:

Ghizlane_girl
25-06-2004, 10:51
Origineel gepost door Mysticalia is dat wladharma? of nog iemand anders? is ze van Belgie? mooie kleedjes? heb je nr? :D :D salaam Ghizieke :zwaai: :belgie: ja wladharma, schatje. Die ***** is van Luik, maar haar assistente (wladharma) is van NL. Ja ze heeft heel hele mooie kleedjes. haar nummer? die staat in haar topic " zeer goede en betaalbare *****" ofzoiets. wa salaam mistycaatje !!! :zwaai:

Mysticalia
25-06-2004, 11:07
Origineel gepost door Ghizlane_girl ja wladharma, schatje. Die ***** is van Luik, maar haar assistente (wladharma) is van NL. Ja ze heeft heel hele mooie kleedjes. haar nummer? die staat in haar topic " zeer goede en betaalbare *****" ofzoiets. wa salaam mistycaatje !!! :zwaai: Ok, ik heb haar gegevens wel, thnx ;) :blauwkus:

babybruidje
25-06-2004, 20:44
Origineel gepost door Ghizlane_girl ***** el marrakchia doet 2 dagen (henna dag + trouwdag) met alles erop en eraan (je mag tot 4 a 5 kleedjes gaan op de trouwdag) voor 650 euro !!! dat is toch gewoon een spotprijs !! als je tegenwoordig Jamila Badri ziet, !!! gewoon peperduur, maar wel heel goed. ik vind jamilah helemaal niet duur ik heb haar!! drie jurken stoelen loper en ze maakt foto's en ze huurt iemand in om dingen te brengen voor 650 vind ik netjes hoor

Ghizlane_girl
28-06-2004, 14:30
Origineel gepost door babybruidje ik vind jamilah helemaal niet duur ik heb haar!! drie jurken stoelen loper en ze maakt foto's en ze huurt iemand in om dingen te brengen voor 650 vind ik netjes hoor WAT ??????? VRAAGT JAMILA BADRI 650 EURO? bij een vriendin van mij vroeg ze 2500 euro voor 3 kleedjes en tafeldecoratie !!!! ben je zeker dat het Jamila Badri is????? hangt denk ik ook van de kleedjes af..........