Bekijk originele versie : Auto invoeren naar marokko met WAO??
Shoot_bank_2
24-01-2010, 17:39
Ik heb een vraag, heb gehoord dat je ook een auto ken invoeren met 85% korting als je een wao uitkering hebt... wie weet er meer van???
groetjes
Shoot_bank_2
25-01-2010, 19:50
Kom op mensennnnn
Yas4ever
26-01-2010, 13:46
nooit van gehoord. de 85% is voor zo ver ik weet alleen voor de 65+ers
samira_868
26-01-2010, 15:11
Volgens mij kan het wel, want de vriend van de vriend van me pa is ook nog geen 65 maar die heeft hem pas geleden ingevoerd met korting, alleen weet ik niet van hoe en wat.
Shoot_bank_2
26-01-2010, 15:30
Volgens mij kan het wel, want de vriend van de vriend van me pa is ook nog geen 65 maar die heeft hem pas geleden ingevoerd met korting, alleen weet ik niet van hoe en wat.
ken je misschien navragen van hoe en wat??? me ouders gaan zoiezo begin februari na marokko en zullen et navragen maar zou et erg op prijs stellen als je voor me navraagt..
Para_Chickie
26-01-2010, 15:36
Nee, het is geen Wao, het is wia.
Had het ergens op een ander topic gelezen.
Lenceria
26-01-2010, 16:23
volgens mij alleen 65 plussers kunnen auto met hoge korting invoeren.
+/- 2500 euro
Wat veel mensen doen is een auto invoeren op iemand anders zn naam, bijv schoonvader of schoonmoeder of vader of moeder etc. Wel als voorwaarde is dat de auto minimaal 5 jaar op naam moet staan van de invoerder. Na 5 jaar mag je auto verkopen over overschrijven.
thamant__
26-01-2010, 16:27
misschien heeft die het via een familie lid gedaan ;) (die ouder is dan 65+)
het geld alleen voor 65+ ..
De regels omzeilen is altijd mogelijk of je dient te beschikken over een netwerk.
Met Marokkanen daar valt altijd wel iets te regelen;)
Ieder zn geluk:hadj:
Shoot_bank_2
26-01-2010, 16:48
Nee, het is geen Wao, het is wia.
Had het ergens op een ander topic gelezen.
wia is de toekomst van de wao, het is eigenlijk hetzelfde alleen krijg je de wia als je langer dan 2 jaar ziek bent... heb gehoord dat ze in marokko de wao zien als de pensioen.. de gedachte erachter is hetzelfde je werkt niet meer
Shoot_bank_2
26-01-2010, 16:49
misschien heeft die het via een familie lid gedaan ;) (die ouder is dan 65+)
het geld alleen voor 65+ ..
weet je cker dat het alleen voor 65plussers geldt en er geen uitzonderinge zijn ofso
Shoot_bank_2
26-01-2010, 16:50
De regels omzeilen is altijd mogelijk of je dient te beschikken over een netwerk.
Met Marokkanen daar valt altijd wel iets te regelen;)
Ieder zn geluk:hadj:
daar heb je gelijk in maar me vader kennend doet ie niks wat tegen onze regels zijn.. voor hem is et eerlijk doen of helemaal niet
samira_868
26-01-2010, 18:03
ken je misschien navragen van hoe en wat??? me ouders gaan zoiezo begin februari na marokko en zullen et navragen maar zou et erg op prijs stellen als je voor me navraagt..
Mijn vader is momenteel in Marokko, maar als hij terug is kan ik het vragen, maar wat ik zelf denk is dat er wel een addertje onder het gras ligt, dus via via, want ik ken alleen die iemand die hem heeft ingevoerd en die is zelf ook nog geen 65 en heeft een Wao.
daar heb je gelijk in maar me vader kennend doet ie niks wat tegen onze regels zijn.. voor hem is et eerlijk doen of helemaal niet
Dan kan ik je mededelen dat de regeling met name voor de gepensioneerden is.
Alle andere is regels omzeilen.
Shoot_bank_2
26-01-2010, 18:25
Dan kan ik je mededelen dat de regeling met name voor de gepensioneerden is.
Alle andere is regels omzeilen.
okeey dan houd het op... thx voor de info
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.