Bekijk originele versie : advieSss
Salaaam dames
ik ben echt al een tijdje op zoek naar een mooie merk en kleur foundation, zouden jullie mij wille vertelle welke merk en kleur jullie gebruiken,
en ik vind volle wenkbouwen echt mooi, zou het onnatuurlijk komen om wat bij te kleuren, of dat te?
een goede foundation moet je laten adviseren meid.Loop bijv een ICI PARIS binnen en daar kijken ze naar je huidskleur! 1 advies van een cosmetica-adviseuse:D neem altijd een tintje lichter als je eigen huidskleur, ga t niet donkerder maken met een foundation, dat geeft een vreselijk lelijk effect!! Maak jezelf wat kleuriger met bijv een poeder/zonnepoeder voor een mooi en natuurlijk effect!!
Enkele merken met een groot en mooi assortiment met verschillende foundations voor ieder huidtype en kleur zijn:
* Lancôme
* Dior
* chanel
heeeeeeel veel suc 6
sam_schatje
24-06-2004, 19:54
En voor je wenkbrauwen als je maar
de juiste kleur potlood heb anders lijkt
het zo fake en wat Zininou zei laat je gewoon
een keer in de bijenkorf opmaken door
een van de cosmeticaadviseuze en je
ziet gelijk het resultaat kom je ook niet
met miskopen thuis..... :zwaai:
jaa, denk dat ik maar gewoon naar bijenkorf ga, om wat advies te vragen,
thank you damesss
hoi LadyS,
Ik wilde even reageren op je berichtje, je geeft aan dat je op zoek bent naar een goede foundation.
Ik raad je aan geen foundation te grbuiken. Je ziet altijd dat je een laag over je huid hebt, en ik vind dit erg lelijk en onnatuurlijk eruitzien. Wat je eventueel wel zou kunnen doen, is een getinte dagcreme gebruiken. Dat ziet er veel natuurlijk en frisser uit. Ik heb wel eens de getinte dagcreme van de Kruidvat geprobeerd, en hier had ik echt hele goede ervaringen mee. Ik kreeg er zelf een beetje een kleurtje van, en ik had een frissere look. Ik gebruik het momenteel niet meer.
Ik heb ook hele dure foundations gekocht, en hier heb ik achteraf altijd spijt van gehad. je merkte gewoon dat er een vieze laag op je huid zat, en het er niet schoon uitzag.
Maar ik weet natuurlijk niet waarom jij een foundation wil gebruiken. Vind je zelf dat je er bleek uitziet, of heb je bepaalde vlekken die je wil camoufleren.
Ik heb zelf wel eens van die fases dat ik weer een foundation wil gebruiken, ga dan naar de winkel, laat mij adviseren, koop dan uiteindelijk een dure foundation. Nou, als ik thuis kom vraagt iedereen wat ik op mijn gezicht heb gesmeerd, en dat ik er niet uitzie. heb dan altijd weer spijt, en na 4/5 maanden heb ik weer zo een fase, en koop ik toch weer iets. Ik ben er nu wel vanaf, hoor.
Als je toch echt een foundation wil gebruiken, en je hiervoor naar de winkel gaat. Realiseer je wel dat het licht in een winkel heel anders is dan buitje. Het is handig een proefmonstertje te gebruiken, om het effect buiten te zien. En realiseer je ook dat het winkelpersoneel graag wil verkopen, en je graag complimenten geeft...
Wat je ook doet, succes ermee!!
Groet,
Sara
hoi Sara
bedankt voor je reactie, ..
ja das ook het probleem waarom ik opzoek ben naar een goeie, ..
ik wil namelijk ook niet dat je een heel laag op je gezicht ziet.
bij sommige meiden zie je dat niet..
en ik heb geen vlekke op me gezicht, ook geen puisten, maar ik heb bijna geen kleur op me gezicht,vind ik niet mooi
maar bedoel je gewoon een kruidvat gekleurde creme, of bepaalde merk?
sam_schatje
24-06-2004, 22:35
Sara_xx het is zo als je daar laat adviseren
door een van de cosmetica adiveuze je het niet
gelijk hoeft te kopen je kan altijd dan ff naar buiten
lopen om te kijken of het de juiste kleur is :rolleyes:
Enne Lady S probeer er wel op te letten dan dat je
geen te donkere teint neem geef je vaak een masker effect
en een te licht teint maak je juist weer bleek.....
Er zal heust wel de juiste teint bijzitten voor jou gezicht :)
Hoi LadyS,
Als je een goede foundation koopt, dan heb je inderdaad kans dat het je goed staat.
je geeft aan dat je een goede huid hebt, en geen puistjes of vlekken. Ik vind het dan echt zonde om een foundation te gaan gebruiken. Het verstopt je poriën, en je huid wordt afgesloten, en kan niet ademen.
Als gevolg hiervan kun je veel meeeters en puistjes krijgen. Als dit gebeurt, dan ben je nog verder van huis.
heb je er wel eens over nagedacht om een zonnebankje te nemen? Daar kun je een mooie kleur van krijgen..
Maar goed, even terug naar je vraag...kijk eens een keer op www.viva.nl ga dan naar het forum, klik op beauty, en vervolgens op make-up. Daar heb je volgens mij wel een aantal discussies over foundation, erg interessant om het te lezen. Misschien dat je daar goede tips kunt krijgen...
Succes!
sara
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.