Bekijk originele versie : De broeders en zusters in FALLUHJA verdienen onze respect!
Ik heb een zeer diepe respect voor mijn broeders en zsters in de stad FALLUHJA. Vandaag hebben Amerikanen weer circa 25 broeders gedood met een laffe luchtaanval in deze stad.
Ik roep al jaren da wij arabieren een geheime wapen programma moeten starten om alle vervloekte roze varkens voor eens en altijd op te ruimen.
Er zijn in tien jaar al ruim 1 miloen Irakezen gedood. Onze broeders en zusters, vermoord door westerse mogendheden..
Origineel gepost door Saima666
Ik heb een zeer diepe respect voor mijn broeders en zsters in de stad FALLUHJA. Vandaag hebben Amerikanen weer circa 25 broeders gedood met een laffe luchtaanval in deze stad.
Ik roep al jaren da wij arabieren een geheime wapen programma moeten starten om alle vervloekte roze varkens voor eens en altijd op te ruimen.
Er zijn in tien jaar al ruim 1 miloen Irakezen gedood. Onze broeders en zusters, vermoord door westerse mogendheden.
Waarom ga je je zusters en broeders daar niet helpen, erg makkelijk sjo schreeuwen achter je peeseetje :zwaai:
arabchrstn
24-06-2004, 10:31
Saima...! Uit de doden herrezen geloof ik. Ik dacht dat zij allang eervol haar leven had gegeven voor haa broeders in Palestina.
Dus nog niet into 1000 pieces... We blijven afwachten..
Inwoners Fallujah ontvluchten stad
Uitgegeven: 24 juni 2004 10:30
FALLUJAH - Grote groepen inwoners van Fallujah in west-Irak proberen de stad te ontvluchten, nadat daar donderdagochtend hevige gevechten tussen soennitische opstandelingen en Amerikaanse militairen waren uitgebroken. Dat hebben getuigen in Fallujah donderdag gemeld.
Amerikaanse gevechtsvliegtuigen en helikopters vliegen laag boven de stad. In de straten van
en mensen doe niet zo asociaal....als er mensen doodgaan en jullie hier lopen te grappen...dan is dat echt laag van jullie...:(
Palestine
24-06-2004, 11:47
Onze Falluhja broeders en zusters hebben al eerder korte metten gemaakt met het zogenaamde Super Power. Onze broeders en zusters in Fullahja hebben duidelijk aangetoond dat het Amerikaanse leger met haar f16's, Apaches and tanks gemakkelijk te verslaan is. De kracht van onze Fullahja broeders en zusters ligt niet in hun wapens, want we weten dat ze alleen over een paar verouderde sovjet wapens beschikken, maar hun kracht putten ze uit de Islam. Bid voor onze moslim broeders en zusters in Irak, zodat zij de kracht krijgen om het zionistische leger te verslaan.
arabchrstn
24-06-2004, 17:49
Origineel gepost door Maslov
Saïma666 is een laag wezen die geweld vereert. Die zou het liefst zien dat alle niet moslims vermoord worden.
...en een aanvullig: ook alle moslims die niet op haar manier moslim zijn. Hoewel ik mij zeer afvraag wat haar manier van moslim zijn is.
By the way mensen. Span de inwoners van Falluhjah niet voor jullie karretje. Een vriend van mij komt daar vandaan, en die vertelt mij in ieder geval dat de terroristen daar gehaat worden door de inwoners. Vooral omdat er vooral Iraqi om het leven komen en geen Amerikanen.
Origineel gepost door ZITA
Saima, mijn eerste liefde... Ik houd van je mijn strijdmakker!
Zita.
Vertel is ........ tegen wie strijd je?
Origineel gepost door Hussler
Vertel is ........ tegen wie strijd je? volgens mij strijden ze tegen Casper the little ghost
Origineel gepost door Saima666
Er zijn in tien jaar al ruim 1 miloen Irakezen gedood. Onze broeders en zusters, vermoord door westerse mogendheden.
Gutte gutte gut, Saima is back.... Moet zeggen dat je taal gebruik er niet slechter opgeworden is. Mijn complimenten :D
Origineel gepost door ZITA
Eens
Ik vecht op alle fronten.
Een marokkaanse Neerlandicus :D én een vaag antwoord.
Voor hem ja, maar dat gun ik hem niet ;)
babyvanbelisma
25-06-2004, 11:27
Saima heeft ook al het uit-knopje van de caps lock gevonden...
Ik sta versteld. Misschien heeft ze een paar maandjes therapie gehad ofzo...
Palestine
25-06-2004, 13:30
Zullen we het hebben over de miljoenen Vietnamezen, Irakezen, Latijns-Amerikanen die gedood zijn door oorlog, embargos, uitbuiting, etc door de Amerikanen. Wie heeft tijdens de koude oorlog Bin Laden, Saddam, en alle andere dictators op de wereld geholpen om aan de macht te komen???? Sinterklaas???
Palestine
25-06-2004, 13:33
Niemand weet wie de aanslagen pleegt en moeten ook niet alles blindelings geloven wat de westerse of arabische media zegt.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.