Bekijk originele versie : Je bent op dieet.. je hebt een streefgewicht
verhaalmaakster
24-01-2010, 00:06
daarna heb jij je streefgewicht behaald...
Hoe ga je dan terug naar een 'normale' eetpatroon?
En wat is 'normaal' voor jou levenswijze?
want anders blijf je afvallen:rolleyes:
CHARMINGWOMAN
24-01-2010, 00:24
Wallah:hihi: daar zat ik vandaag nog aan te denken.
:gniffel:
druivesuiker
24-01-2010, 13:59
Het oorzaak van afvallen is dat we slechte eetgewoontes hebben als die niet veranderd moet je steeds blijven afvallen..
Het is gewoon dat we onze eetpatroon moeten veranderen naar gezonde recepten als avondeten op tijd eten en niet teveel tussendoor en als je tussendoor eet moet je iets gezonds eten en met weinig Calorieen
Het allerbelangrijkste is elke dag minimaal 30 minuten intensief sporten
en dat kan op allerlei manieren het hoeft niet perse de sportschool te zijn,
bijvoorbeeld boodschapjes halen niet met de auto maar op de fiets of liefst lopend en probeer daarbij intensief te lopen niet te ontspannend anders helpt het niet echt.
Nou ben ik zelf ook bezig om een gezonde levenspatroon te ontwikkelen het kost best veel moeite ben nu ongeveer 10 maanden bezig ik merk wel al wat verandering de kunst is nu om aan de regels te houden
En wat ook belangrijk is ik kies een dag in de week( bijvoorbeeld weekend) uit om ons hiervoor te belonen nou moet dit niet extreem zijn anders heeft het geen zin.
CHARMINGWOMAN
24-01-2010, 14:02
Ja maar stel dat je klaar bent met afvallen en je wilt niet meer afvallen omdat het goed genoeg is zo, wat voor eetschema moet je dan hebben?
Weer aankomen, willen we niet.. maar nog meer afvallen ook niet.
verhaalmaakster
24-01-2010, 16:30
Ja maar stel dat je klaar bent met afvallen en je wilt niet meer afvallen omdat het goed genoeg is zo, wat voor eetschema moet je dan hebben?
Weer aankomen, willen we niet.. maar nog meer afvallen ook niet.
ja wollahilah :stoned:
Ik zit al OVER me streefgewicht. Ik ben 3kilo lichter dan me streefgewicht maar k weet nie hoe te stoppen:hihi:
HauteCouture
24-01-2010, 18:26
ja wollahilah :stoned:
Ik zit al OVER me streefgewicht. Ik ben 3kilo lichter dan me streefgewicht maar k weet nie hoe te stoppen:hihi: [/I]
Ik zou daar echt mee uitkijken hoor. Ik ging op een gegeven moment 4,5 kilo onder mn streefgewicht zitten omdat ik zo een bepaald ritme gewend was, en ik daar niet mee kon stoppen. Op een gegeven moment was ik zo dun, was zooo lelijk..:jammer:
verhaalmaakster
24-01-2010, 18:34
Ik zou daar echt mee uitkijken hoor. Ik ging op een gegeven moment 4,5 kilo onder mn streefgewicht zitten omdat ik zo een bepaald ritme gewend was, en ik daar niet mee kon stoppen. Op een gegeven moment was ik zo dun, was zooo lelijk..:jammer:
k ben nog ver van het dunne :hihi:
maar hoe heb jij het 'normale etenswijze' weer opgepakt?
Cha3koekaa
24-01-2010, 18:48
Steeds meer eten(gezond uiteraard!) in je patroon introduceren totdat je op het punt staat dat je niet meer afvalt, maar ook niet bijkomt. Die hoeveelheid houd je dan vast!
HauteCouture
24-01-2010, 19:04
k ben nog ver van het dunne :hihi:
maar hoe heb jij het 'normale etenswijze' weer opgepakt?
Ja maar blijf er op letten. Nog niet bezig.. Ik wil weer aankomen naar streefgewicht, ben al bezig, nog anderhalve kilo te gaan..:hihi: Daarna ga ik verder met mn normale etenswijze.. Dus gezond eten, veel fruit, gezonde tussendoortjes, niet te vet en veel sporten en bewegen. Dat is de enige manier denk ik.
verhaalmaakster
24-01-2010, 19:24
Ja maar blijf er op letten. Nog niet bezig.. Ik wil weer aankomen naar streefgewicht, ben al bezig, nog anderhalve kilo te gaan..:hihi: Daarna ga ik verder met mn normale etenswijze.. Dus gezond eten, veel fruit, gezonde tussendoortjes, niet te vet en veel sporten en bewegen. Dat is de enige manier denk ik.
:goedzo:
orientelqueen
24-01-2010, 21:43
structueel minder snoepen en gezond eten
en sporten....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.