Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Therapie bij psycholoog, wordt dat vergoed?

so_broken
23-01-2010, 21:39

Weet iemand of dit vergoed wordt door de verzekering? Ik wil therapie volgen, maar ik kan het helaas niet zelf betalen.

Maghrebiaa_
23-01-2010, 21:44
Ligt aan je verzekering. Er worden een aantal bezoekuren wel vergoed. Maar hoeveel ligt aan je verzekering.

Andrelon
23-01-2010, 22:27
Weet iemand of dit vergoed wordt door de verzekering? Ik wil therapie volgen, maar ik kan het helaas niet zelf betalen. Je moet naar je huisarts gaan met je klachten zei of hij kan je een verwijzing meegeven. Of het helemaal vergoed wordt ligt aan jer verzekering

Swarovski-
24-01-2010, 03:12
Je moet naar je huisarts gaan met je klachten zei of hij kan je een verwijzing meegeven. Of het helemaal vergoed wordt ligt aan jer verzekering straxx sturen ze haar naar n psychiaterrrr:maf2:

ikwilafstuderen
24-01-2010, 10:09

het hangt af van jouw verzekering. Maar als je een psycholoog van het ggz of altrecht bezoekt dan is het gratis, omdat het dan uit de awbz wordt betaald. Vraag het aan jouw huisarts en hij/zij kan jou doorverwijzen

muslima_z
23-02-2010, 18:36
Wat goed van je dat je bezig bent jezelf serieus te nemen en aan de slag wilt gaan om je probleem (en) te overwinnen. Ik ben psychotherapeut in opleiding. Ik kan je gratis helpen als je dat wilt. Laat het me maar weten. Top zeg!

hitarous112
23-02-2010, 18:46
Weet iemand of dit vergoed wordt door de verzekering? Ik wil therapie volgen, maar ik kan het helaas niet zelf betalen. als je bent verwezen door de huisarts, dan wordt het voor 100% vergoedt

So_deco
23-02-2010, 21:02
De vergoeding verschilt van verzekering. Het wordt vergoedt uit de aanvullende verz. meestal 4-6-8 zittingen met een eigenbijdrage van 10 euro per zitting. Uit de basisverzekering is er ook een vergoeding maar let op het verplichte eigen risico is hier van toepassing indien je deze nog niet hebt verbruikt. Altijd verwijzing nodig van je arts.