Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Junkie gaat vanaf vandaag (tijdelijk) offline.

Pagina's : [1] 2

Junkie
29-11-2002, 03:12

:zwaai: :zwaai: :zwaai: Lieve leden, Vanaf rond een uur of 15 zullen jullie tijdelijk niets van mij vernemen. Ik zal de meesten van jullie heel erg missen. Zelfs de irris. Maar ik beloof dat ik terugkom. Ik wens met name: Jimpie, El Marocani, Achmad, Emshoom, Sabrinat, Najib26, Kenitrya, Teaser, xxTigerxx, Crazy Baby(huiswerkdit),Verwijderd, Mimi, FarD, TonyM, thaLady, MuesliTrix, Jamal2002, Miss Banana, Omar & Omar, Analfabeet, Karia Lal en natuurlijk de moderators een gelukkig en voorspoedig 2003. En het meest natuurlijk voor Lelijkerd. Het kan zijn dat ik mensen vergeten ben, maar dat is geen kwalijke opzet. Mijn excuses hiervoor. :zwaai: :zwaai:

ZiLaaL
29-11-2002, 08:30
Au Revoir Junkie! Et Au Bientot!! :zwaai: Ik heb denk ik ook Yasmina-Vakantie nodig.... :D

cheetah
29-11-2002, 09:37
doeidoei.... maar waarom eigenlijk?

Junkie
29-11-2002, 11:46
Origineel gepost door BaByCaKe Byeeeeee Bye!! maar ehm ik hoop dat het je lukt; mij lukte het namelijk niet! Ik heb geen keus, op mijn nieuwe verblijfplaats die hopelijk ook maar heel tijdelijk is heb ik geen Internetaansluiting. :(

emsoem
29-11-2002, 11:47

waar ga jij heen??? =emsoem=

Jemal2002
29-11-2002, 11:50
Origineel gepost door Junkie :zwaai: :zwaai: :zwaai: Lieve leden, Vanaf rond een uur of 15 zullen jullie tijdelijk niets van mij vernemen. Ik zal de meesten van jullie heel erg missen. Zelfs de irris. Maar ik beloof dat ik terugkom. Ik wens met name: Jimpie, El Marocani, Achmad, Emshoom, Sabrinat, Najib26, Kenitrya, Teaser, xxTigerxx, Crazy Baby(huiswerkdit),Verwijderd, Mimi, FarD, TonyM, thaLady, MuesliTrix, Jamal2002, Miss Banana, Omar & Omar, Analfabeet, Karia Lal en natuurlijk de moderators een gelukkig en voorspoedig 2003. En het meest natuurlijk voor Lelijkerd. Het kan zijn dat ik mensen vergeten ben, maar dat is geen kwalijke opzet. Mijn excuses hiervoor. :zwaai: :zwaai: Waaarooooooom? :( zeg niet dat je in de bak gaat zitten? :eek:

Junkie
29-11-2002, 11:52
Origineel gepost door emsoem waar ga jij heen??? =emsoem= Inwonen bij een kennis van een kennis ......

Angel
Origineel gepost door Junkie :zwaai: :zwaai: :zwaai: Lieve leden, Vanaf rond een uur of 15 zullen jullie tijdelijk niets van mij vernemen. Ik zal de meesten van jullie heel erg missen. Zelfs de irris. Maar ik beloof dat ik terugkom. Ik wens met name: Jimpie, El Marocani, Achmad, Emshoom, Sabrinat, Najib26, Kenitrya, Teaser, xxTigerxx, Crazy Baby(huiswerkdit),Verwijderd, Mimi, FarD, TonyM, thaLady, MuesliTrix, Jamal2002, Miss Banana, Omar & Omar, Analfabeet, Karia Lal en natuurlijk de moderators een gelukkig en voorspoedig 2003. En het meest natuurlijk voor Lelijkerd. Het kan zijn dat ik mensen vergeten ben, maar dat is geen kwalijke opzet. Mijn excuses hiervoor. :zwaai: :zwaai: :kwaad: Nou omdat jij het bent, excuses aanvaard :D Als je maar wel zo snel mogelijk terug komt. We're gonna miss you 2

hansie
Origineel gepost door Junkie :zwaai: :zwaai: :zwaai: Lieve leden, Vanaf rond een uur of 15 zullen jullie tijdelijk niets van mij vernemen. Ik zal de meesten van jullie heel erg missen. Zelfs de irris. Maar ik beloof dat ik terugkom. Ik wens met name: Jimpie, El Marocani, Achmad, Emshoom, Sabrinat, Najib26, Kenitrya, Teaser, xxTigerxx, Crazy Baby(huiswerkdit),Verwijderd, Mimi, FarD, TonyM, thaLady, MuesliTrix, Jamal2002, Miss Banana, Omar & Omar, Analfabeet, Karia Lal en natuurlijk de moderators een gelukkig en voorspoedig 2003. En het meest natuurlijk voor Lelijkerd. Het kan zijn dat ik mensen vergeten ben, maar dat is geen kwalijke opzet. Mijn excuses hiervoor. :zwaai: :zwaai: ja je bent mij vergeten!!!!!!!! he maar waar ga je naar toe dan ?? niet te lang wegblijven he?

Junkie
29-11-2002, 11:53
Origineel gepost door Jemal2002 Waaarooooooom? :( zeg niet dat je in de bak gaat zitten? :eek: Hahahaha, die had ik wel verwacht. Maar nee toch, een eerzame burger als ik? :D

Corleone
29-11-2002, 11:54
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeee

Junkie
29-11-2002, 11:58
Origineel gepost door hansie ja je bent mij vergeten!!!!!!!! he maar waar ga je naar toe dan ?? niet te lang wegblijven he? Sorry hoor. Mijn insteek is om zo snel mogelijk terug te keren.

Junkie
29-11-2002, 12:02
Origineel gepost door angel21 :kwaad: Nou omdat jij het bent, excuses aanvaard :D Als je maar wel zo snel mogelijk terug komt. We're gonna miss you 2 Ik had beter de voltallige ledenlijst kunnen kopieren. Ik zie er echt als een berg tegenop om een tijd niet hier te kunnen komen. Bah.

hansie
29-11-2002, 12:04
Origineel gepost door Junkie Sorry hoor. Mijn insteek is om zo snel mogelijk terug te keren. oke dan is het goed ik zal op je wachten met een lekkere self homebaked koekies, en uit het raam kijken of je eraan komt elke dag. dag in dag uit!!!!!!!!!!!

Angel
29-11-2002, 12:04

Origineel gepost door Junkie Ik had beter de voltallige ledenlijst kunnen kopieren. Ik zie er echt als een berg tegenop om een tijd niet hier te kunnen komen. Bah. als je maar niet afgekickt terug komt :D Voor je het weet ben je weer terug, de tijd vliegt. By de weg, hoelang is tijdelijk :(

Pagina's : [1] 2