Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Geluk Wensen Aan Shaima&mya

dinalina22
23-06-2004, 19:58

SALAAM IEDEREEN IEDEREEN DIE SHAIMA EN MYA GELUK WIL WENSEN KAN HET HIER DOEN. DE MEIDEN TROUWEN NAMELIJK DEZE WEEK SHAIMA OP VRIJDAG EN MYA OP ZATERDAG. IK HOOP DAT ALLES GOED VERLOOPT EN DAT JULLIE INSHALLAH EEN PRACHTIGE DAG TE GEMOED GAAN MOGE ALLAH(swt) EN ZIJN ENGELEN MET JULLIE ZIJN EN MOGE HIJ INSHALLAH JULLIE DAG VOLZEGENE MET GELUK EN LIEFDE INSHALLAH SUCCES MEIDEN EN ALLAH IE KAMEL BIEGER INSHALLAH :zwaai: dinalina

wardaroosje
23-06-2004, 20:06
Mabrouk..............allah iekamel bilghir incha allah Moge Allah ze geluk en gezondheid schenke incha allah

Morrocan_Rose
23-06-2004, 20:32
Meiden, Layekemel belkheyr Insha Allah! Moge Allah jullie huwelijk zegenen en jullie gelukkige, gezonde en liefdevolle jaren schenken met jullie mannetjes! :Iluvu: Boesa van mij! :zwaai:

Ghizlane_girl
24-06-2004, 10:39
allah j kemal bel gheer, ocharme, ik heb stress in hun plaats. Ik wens hun van harte een mooie toekomst toe en een gezegend huwelijk !!

Mysticalia
24-06-2004, 10:58

:) mashAllah! InshAllah dat alles naar hun wens verloopt en ze spoedig aan hun toekomst met hun mannekes kunnen beginnen :D. Allah ikemmel bighier inshAllah. Moge de zegeningen van Allah over hen neerdalen en hen en een mashAllah dag schenken. :belgie:

Babe82
24-06-2004, 11:13
Allah e kemmel bel gheir, Incha Allah! Moge Allah swt jullie wegen verlichten met Zijn Nour en jullie huwelijk zegenen, Incha Allah. Een prachtig en gelukkig leven toegewenst aan de liefdevolle koppeltjes. Geniet van jullie dag!!! Een zuster uit België :belgie: :zwaai: P.S.: Amaaaaaaaaai ik ben nerveus in jullie plaats :)

samimosam
24-06-2004, 12:39
Salam Aleikoum, lAY KEMMEL BEL GERE 3ALIKOUM AL HBAB OU LAY DOUWEM EL HAYAT ZAWZIJA!!!!!! Bisous, Samxxxx :zwaai:

Merjoema
24-06-2004, 12:56
Salamwa3alaykoem... Lieve zusters fidien... Met heel mijn hart wens ik jullie alle liefde die Allahswt te bieden heeft, Zijn Rahma, Zijn Barmhartigheid en Zijn Zegening insha'Allah! Allah y kemel belghair! Ik hou van jullie omwille van Allahswt.. (ps: Mya, ik heb je zussie gezien vorige week in Boom, ben naar haar toe gestapt hihi... zo'n lieveke masha'Allah!!!! Ze lijkt helemaal op jou, maar dan in jongere versie hé. Ben nog wat een beke hees, maar dat komt wel in orde) 7na bnat qarnoel 3oeshrien, n7eboe salaat wedien, n7eboe ngershoe mestoerien... Doenya raha Fenya... Salamwa3alaykoem wr wb Zuster Filah, Merjoema.