Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : in het Biechthokje

Pagina's : [1] 2

LZN
23-06-2004, 19:41

gisteren was ik in de kerk om te bidden. ik ben katholiek. ik moes aan dat lied van Madonna denken, like a prayer. En toen de pastoor de hostie op mijn tong legde trok hij me aan mijn handen omhoog en tilde me op. In het biechthokje nam hij me. Het was heerlijk! :verliefd:.

nadorlady15
23-06-2004, 19:42
:jammer: get a life wat wil je hiermee duidelijk maken dat je niet spoort??

Life_sucks
23-06-2004, 19:44
een pastoor heb je al gehad, reis snel naar rome en laat je nemen door de PAUS

watmoetje
23-06-2004, 19:45
Origineel gepost door Misjmisj gisteren was ik in de kerk om te bidden. ik ben katholiek. ik moes aan dat lied van Madonna denken, like a prayer. En toen de pastoor de hostie op mijn tong legde trok hij me aan mijn handen omhoog en tilde me op. In het biechthokje nam hij me. Het was heerlijk! :verliefd: wil je ook bij mij komen biechten dan dan mag je over mijn knie!!!!!

thement_return
23-06-2004, 19:55

Origineel gepost door BoutendeScheet ik wil ook wel hoor als jij da bent op die avatar. lekkere meid ben je. :Iluvu: :lol:

nadorlady15
23-06-2004, 20:05
Origineel gepost door BoutendeScheet ik wil ook wel hoor als jij da bent op die avatar. lekkere meid ben je. :Iluvu: mankeer jij wat aan je ogen wella? :o

miss_chaimae
23-06-2004, 20:12
ie Fageshger:jammer:

yasmina999
23-06-2004, 20:16
Origineel gepost door BoutendeScheet waaaaaaaaattttttt ik zie tog duidelijk 2 flinke tieten op die foto. :Iluvu: volgens mij moet je voor een bril gaan, waar zie jij twee tieten, ik zie geen tieten op zijn foto, en er staat ook duidelijk bij dat hij man is :rolleyes: , wat heb je gehad vandaag :confused: ...........

nadorlady15
23-06-2004, 20:17
Origineel gepost door yasmina999 laat je nakijken, waar zie jij twee tieten, ik zie geen tieten op zijn foto, en er staat ook duidelijk bij dat hij man is :rolleyes: , wat heb je gehad vandaag :confused: ........... het zit in zijn geheugen gegrafeerd hij ziet niets anders denk ik :o

yasmina999
23-06-2004, 20:19
Origineel gepost door nadorlady15 het zit in zijn geheugen gegrafeerd hij ziet niets anders denk ik :o :giechel: ik geloof het ook......

MocrowGirlBella
23-06-2004, 23:03
Origineel gepost door Misjmisj gisteren was ik in de kerk om te bidden. ik ben katholiek. ik moes aan dat lied van Madonna denken, like a prayer. En toen de pastoor de hostie op mijn tong legde trok hij me aan mijn handen omhoog en tilde me op. In het biechthokje nam hij me. Het was heerlijk! :verliefd: :hammer: :regie: B0eienddddd

watmoetje
24-06-2004, 12:48
Origineel gepost door BoutendeScheet ik wil ook wel hoor als jij da bent op die avatar. lekkere meid ben je. :Iluvu: wahaha hahaha ahahah ahahah kijk goed en kijk welke geslacht er word aan gegeven ahahahahahhaha

watmoetje
24-06-2004, 12:49
Origineel gepost door BoutendeScheet waaaaaaaaattttttt ik zie tog duidelijk 2 flinke tieten op die foto. :Iluvu: ahahaha ahaha wat heb jij op :giechel:

Pagina's : [1] 2