Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een huwlijk met iemand uit het vaderland

Pagina's : [1] 2

CharLie_Da
23-06-2004, 19:30

Eis 14 jaar voor doodsteken vrouw 14 Jaar onvoorwaardelijke celstraf eiste justitie woensdag tegen Amar el M. M. vermoordde op 10 november vorig jaar zijn 24-jarige vrouw door haar keel met een broodmes door te snijden. Volgens El M.'s advocaat is de gruwelijke daad te wijten aan grote cultuurverschillen. El M., afkomstig uit een klein dorpje in het Rifgebergte, was net een paar maanden in Nederland. Zijn vrouw was hier geboren. Omdat El M. geen enkel berouw toonde en ook nauwelijks toe wilde lichten hoe hij tot zijn daad was gekomen, eiste justitie een hoge straf. De rechtbank doet over twee weken uitspraak. >>> Amar el M. werd "gestuurd door god" "Ik dank god", sloot verdachte Amar el M. zijn verklaring in de rechtbank af. Toen hij zijn kersverse bruid op gruwelijke wijze vermoordde werd hij naar eigen zeggen "gestuurd door god". El M. woonde toen drie maanden in Nederland en was net getrouwd met zijn nicht Louisa B. Zij had een fulltime baan en een druk sociaal leven. El M. werd achterdochtig, vermoedde dat ze vreemdging en dat ze geen maagd was toen ze met hem trouwde. Psychiatrisch onderzoek wees uit dat de ongeschoolde El M. een aanpassingsstoornis heeft en daardoor enigszins verminderd toerekeningsvatbaar is. Bron: at5.nl Shab alhoceima:hihi:

Life_sucks
23-06-2004, 19:36
Al die moordenaars zijn zogenaamd geestelijk niet in orde, daarom komen ze hier in nederland weg met veel te lage straffen!

Missy_Cheima
23-06-2004, 19:50
:jammer: Verschrikkelijk. :( Zo zie je maar weer.

yasmina999
23-06-2004, 20:23
is dit echt gebeurd ??

CharLie_Da
24-06-2004, 20:34

Origineel gepost door yasmina999 is dit echt gebeurd ?? Ja is op journaal van Adam gekomen .

maryam87
24-06-2004, 20:47
ziekkk :jammer:

NABILA2004
24-06-2004, 20:52
Origineel gepost door CharLie_Da Eis 14 jaar voor doodsteken vrouw 14 Jaar onvoorwaardelijke celstraf eiste justitie woensdag tegen Amar el M. M. vermoordde op 10 november vorig jaar zijn 24-jarige vrouw door haar keel met een broodmes door te snijden. Volgens El M.'s advocaat is de gruwelijke daad te wijten aan grote cultuurverschillen. El M., afkomstig uit een klein dorpje in het Rifgebergte, was net een paar maanden in Nederland. Zijn vrouw was hier geboren. Omdat El M. geen enkel berouw toonde en ook nauwelijks toe wilde lichten hoe hij tot zijn daad was gekomen, eiste justitie een hoge straf. De rechtbank doet over twee weken uitspraak. >>> Amar el M. werd "gestuurd door god" "Ik dank god", sloot verdachte Amar el M. zijn verklaring in de rechtbank af. Toen hij zijn kersverse bruid op gruwelijke wijze vermoordde werd hij naar eigen zeggen "gestuurd door god". El M. woonde toen drie maanden in Nederland en was net getrouwd met zijn nicht Louisa B. Zij had een fulltime baan en een druk sociaal leven. El M. werd achterdochtig, vermoedde dat ze vreemdging en dat ze geen maagd was toen ze met hem trouwde. Psychiatrisch onderzoek wees uit dat de ongeschoolde El M. een aanpassingsstoornis heeft en daardoor enigszins verminderd toerekeningsvatbaar is. Bron: at5.nl Shab alhoceima:hihi: en dan ga je lachen??? wat is er met shab hoceima???? tazzzzz

Mouny
24-06-2004, 20:55
allah je ster

maroclady4you
24-06-2004, 21:28
Origineel gepost door CharLie_Da Eis 14 jaar voor doodsteken vrouw 14 Jaar onvoorwaardelijke celstraf eiste justitie woensdag tegen Amar el M. M. vermoordde op 10 november vorig jaar zijn 24-jarige vrouw door haar keel met een broodmes door te snijden. Volgens El M.'s advocaat is de gruwelijke daad te wijten aan grote cultuurverschillen. El M., afkomstig uit een klein dorpje in het Rifgebergte, was net een paar maanden in Nederland. Zijn vrouw was hier geboren. Omdat El M. geen enkel berouw toonde en ook nauwelijks toe wilde lichten hoe hij tot zijn daad was gekomen, eiste justitie een hoge straf. De rechtbank doet over twee weken uitspraak. >>> Amar el M. werd "gestuurd door god" "Ik dank god", sloot verdachte Amar el M. zijn verklaring in de rechtbank af. Toen hij zijn kersverse bruid op gruwelijke wijze vermoordde werd hij naar eigen zeggen "gestuurd door god". El M. woonde toen drie maanden in Nederland en was net getrouwd met zijn nicht Louisa B. Zij had een fulltime baan en een druk sociaal leven. El M. werd achterdochtig, vermoedde dat ze vreemdging en dat ze geen maagd was toen ze met hem trouwde. Psychiatrisch onderzoek wees uit dat de ongeschoolde El M. een aanpassingsstoornis heeft en daardoor enigszins verminderd toerekeningsvatbaar is. Bron: at5.nl Shab alhoceima:hihi: tssssss :moe:

rnaj
24-06-2004, 23:56
Wat me opvalt, dit bericht is door een man gepost is en het zijn alleen maar vrouwen die gereageerd hebben. De mannen schijnen hier geen mening over te hebben.... :( Ik ben nieuwsgierig hoeveel vrouwen in augustus, na een vakantie in marokko, getrouwd terug komen

CitriC
25-06-2004, 00:13
Origineel gepost door rnaj Wat me opvalt, dit bericht is door een man gepost is en het zijn alleen maar vrouwen die gereageerd hebben. De mannen schijnen hier geen mening over te hebben.... :( Ik ben nieuwsgierig hoeveel vrouwen in augustus, na een vakantie in marokko, getrouwd terug komen AA stel je niet aan.. Wat voor mening kun je hier nou over hebben, het is gewoon een gruweldaad en ik hoop dat hij zijn celstraf mag doorbrengen in een Marokkaanse gevangenis...

rnaj
25-06-2004, 00:18
Origineel gepost door CitriC AA stel je niet aan.. Wat voor mening kun je hier nou over hebben, het is gewoon een gruweldaad en ik hoop dat hij zijn celstraf mag doorbrengen in een Marokkaanse gevangenis... dat klopt wel ja, maar probeer maar eens een topic over de gelijkwaardigheid van man en vrouw te openen. Dan hebben die mannen opeens wel een mening :rolleyes: Dat vind ik toch een beetje raar :confused: Ik heb laatst gelezen (VN 13 mei) dat import huwelijken niet zo'n succes zijn. Veel scheidingen en ander ongeluk. Vandaar mijn nieuwsgierigheid.

a3ir
25-06-2004, 11:45
Origineel gepost door Life_sucks Al die moordenaars zijn zogenaamd geestelijk niet in orde, daarom komen ze hier in nederland weg met veel te lage straffen! Juist,ophangen die **********

LadyBerkania
25-06-2004, 12:14
Origineel gepost door CharLie_Da Eis 14 jaar voor doodsteken vrouw 14 Jaar onvoorwaardelijke celstraf eiste justitie woensdag tegen Amar el M. M. vermoordde op 10 november vorig jaar zijn 24-jarige vrouw door haar keel met een broodmes door te snijden. Volgens El M.'s advocaat is de gruwelijke daad te wijten aan grote cultuurverschillen. El M., afkomstig uit een klein dorpje in het Rifgebergte, was net een paar maanden in Nederland. Zijn vrouw was hier geboren. Omdat El M. geen enkel berouw toonde en ook nauwelijks toe wilde lichten hoe hij tot zijn daad was gekomen, eiste justitie een hoge straf. De rechtbank doet over twee weken uitspraak. >>> Amar el M. werd "gestuurd door god" "Ik dank god", sloot verdachte Amar el M. zijn verklaring in de rechtbank af. Toen hij zijn kersverse bruid op gruwelijke wijze vermoordde werd hij naar eigen zeggen "gestuurd door god". El M. woonde toen drie maanden in Nederland en was net getrouwd met zijn nicht Louisa B. Zij had een fulltime baan en een druk sociaal leven. El M. werd achterdochtig, vermoedde dat ze vreemdging en dat ze geen maagd was toen ze met hem trouwde. Psychiatrisch onderzoek wees uit dat de ongeschoolde El M. een aanpassingsstoornis heeft en daardoor enigszins verminderd toerekeningsvatbaar is. Bron: at5.nl Shab alhoceima:hihi: Allah Sterna ..... :jammer: Moge Allah ons beschermen tegen zulke mensen.... Maar waar slaat die laatste zin op ??? "Shab alhocema :hihi: " je moet nie vergeten dat dat ook moslims zijn. Ik heb wahed vrouw van me oom die komt ook uit alhocema ik heb zo'n hekel aan der....maar om nou iedereen te veroordelen die daar vandaan komt gaat een beetje te ver vind je ook niet.... BeslamaaaaaaaaaaaaS

LadyBerkania
25-06-2004, 12:15

Origineel gepost door a3ir Juist,ophangen die ********** Miss wordt het wel een enkeltje hel voor die gast ie der heeft vermoord......je weet 't nooit....Miss gaat ie ooit wel berouw tonen en komt het goed

Pagina's : [1] 2