Bekijk originele versie : Zaal beginnen?
Ik wil graag en zaal beginnen. maar ik weet het niet waar moet ik beginnen
Kan iemand hier wat iformatie vertellen. AUB
Wa salam
je kan zo beginnen als je een goed start kapitaal hebt...
Waar moet ik beginnen bij wie moet ik zijn
AKER3IE_TJE
24-01-2010, 14:18
je wilt wat beginnen zonder er zelf onderzoek naar te doen :moe:
typisch marokkaans....
Opzoek-meid
24-01-2010, 14:29
Als je genoeg kapitaal hebt, is het gewoon een kwestie van geschikte pand/locatie zoeken. bestemmingsplan nachecken, vergunningen regelen.
brooklyn
24-01-2010, 15:11
kvk,marktonderzoek
LieveFaatje22
24-01-2010, 15:41
je wilt wat beginnen zonder er zelf onderzoek naar te doen :moe:
typisch marokkaans....
Hij doet toch nu onderzoek:o
Hoevel denken jullie dat zo een zaal gaat kosten?
Kan je het gewoon niet huren en verhuren aan mensen? Bestaat die optie dan niet leden?
Ja, natuurlijk kan dat, maar de winstmarges zijn dan aanzienlijk lager. Ik heb zelfs een onderzoek verricht naar bovengenoemde, bij bezit van een eigen zaal (geen sportkantine/oude school, of iets in die trend) kun je ook daadwerkelijk aan de decoratie (duurzame decoratie wel teverstaan) werken. Tevens heb je voldoende tijd de zaal naar wensen van een klant in te richten, bij een huurzaal heb je dit in mindere mate. Immers elke dag dat jij de zaal huurt kost je geld (dus 1 dag bruiloft kost je in theorie 3 dagen huurgeld, ivm opzetten decoratie (dag 1), bruiloft houden (dag 2), en vervolgens weer het afruimen (dag 3)). Tevens zijn de exclusievere zalen inclusief personeel (wat inhoudt dat je daar niet op kunt bezuinigen).
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.