Bekijk originele versie : Extreme keelpijn.
Cestmoi_
23-01-2010, 13:34
Dames, heb al drie dagen lang last van extreme keelpijn. Ik kan niet eten en ik kan ook niet drinken. Enige wat ik de laatste dagen heb geprobeerd is drie slokjes thee, één Strepsils, één ibuprofen, maar ik kots alles weer uit. Mijn keel doet zoveel pijn dat ik mijn speeksel moet uitspugen. Weet iemand iets dat zou kunnen helpen?
koelkast
23-01-2010, 13:40
Dames, heb al drie dagen lang last van extreme keelpijn. Ik kan niet eten en ik kan ook niet drinken. Enige wat ik de laatste dagen heb geprobeerd is drie slokjes thee, één Strepsils, één ibuprofen, maar ik kots alles weer uit. Mijn keel doet zoveel pijn dat ik mijn speeksel moet uitspugen. Weet iemand iets dat zou kunnen helpen?
DIt heb ik oooooooook en dit is pas de eerste dag en ik ga al dood.. me mond zit de hele tijd vol met slijm uit me keel en ik ben constant misselijk en guess wat als cadeautje ben ik ook nog ongesteld kan het nog beterrrrrrr:traan1:
Weld_el_hajam
23-01-2010, 13:42
DIt heb ik oooooooook en dit is pas de eerste dag en ik ga al dood.. me mond zit de hele tijd vol met slijm uit me keel en ik ben constant misselijk en guess wat als cadeautje ben ik ook nog ongesteld kan het nog beterrrrrrr:traan1:
moeten jullie niet zo veel pijpen!!
koelkast
23-01-2010, 13:48
moeten jullie niet zo veel pijpen!!
shut it
Weld_el_hajam
23-01-2010, 13:49
shut it
grapje man
ik weet heb er ook las van maar dat komt door roken
mimmeftah75
23-01-2010, 13:53
probeer gekookt water wat afgekoeld is met wat zout je mond en daar mee ook je keel schoon te maken, door het water in je mond de laten en te
gorgelen
Goldmember1
23-01-2010, 14:00
warme melk met honing!
Cestmoi_
23-01-2010, 14:58
Dat gorgelen ga ik zeker proberen! Iets anders krijg ik echt niet door m'n keel. Mijn speeksel krijg ik niet eens door m'n keel laat staan iets anders.
Butterfly_05
23-01-2010, 17:56
ik zou voor warme melk met honing gaan voor het slapen gaan, of melk met citroen helpt ook. Beterschap
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.