Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wil je steil haar zonder dat je haar ver.....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

Just_Souad
23-06-2004, 18:25

Er zyn veeel meiden die krullen hebben en die steil haar willen hebben. De meeste steilen het met een steiltang,Straighten en al die shit! Maar dat is echt slecht voor je haar, je haar wordt er maar droog van en je krijgt er gespleten punten van!! Kijk doe als volgt een ander middel!! Patcha wat heb je er voor nodig: - schuifspeldjes je weet toch wel die zwarte dunne inschuifspelden nou koop daar een setje van(met ongeveer 10 stuks) enals je lang haar hebt 2 setjes. -wax, babyolie, cremevoeding of dergelijke maar geen gel !! - en tijd!! - hoofdoekje - en je moeder !! of iemand anders Hoe moet je het doen: Doe het bijv om 7 uur s' avonds je kan het beter door je moeder of zus ofzo laten doen, je kan het zelf oowk doen maar dat is wel moeilijker. Nou kijk je doet het volgende: -je maakt je haar nat en je doet er daarna wax of bayolie in je moet het heel goed door kammen dat er geen 1 klit in zit. Je maakt met een pen of iets anders, een scheiding aan de zijkant dat haar moet je aan 1 kant kammmen dat pak je strak aan en zet er een schuifspeltje in en zo doe je het met je hele haar je maakt soort een ronding met je haar en steeds doe je er een schuifspeldje tussen zodaT HET goed blijft zitten het moet wel erg strak zitten en dan doe je er een hoofdoekje over heeen t moet wel goed op je hoofd opzitten anders gaat het eraf !!! je moet ermee slapen en de volgende ochtend kan je het er af halen het moet wel minimaal 10 uurtjes erop zitten want het moet drogen en als je het nog steilen wilt hebben kun je het zelfde doen(niet nat maken) maar dan aan de andere kant beginnen en je hebt een perfecte resultaat en het is absoluut niet slecht voor je haaar!! Groetjes moi!

nadorlady15
23-06-2004, 18:27
Ja klopt doet mijn ma altijd

Von_Dutch
23-06-2004, 18:29
Klopt! Mijn zusje doet het elke dag en ze heb heel mooi haar.. Normaal gesproken heeft ze krullen maar als ze dezelfde procedure als jou doorloopt verdwijnen de krullen en krijgt ze steil haar..niet echt super glad..maar juist dat mooie..

Just_Souad
23-06-2004, 18:30
doet ze er wax in??

Von_Dutch
23-06-2004, 18:32

Ja nadat ze heeft gedoucht..dan is het een beetje vochtig..volgende ochtend is het echt mooi

Just_Souad
23-06-2004, 18:35
Origineel gepost door Von_Dutch Ja nadat ze heeft gedoucht..dan is het een beetje vochtig..volgende ochtend is het echt mooi Zie je is tog beter, want van fhonen krijg je alleen maar droog haar!! en dat ziet er echt kroes uit!!!

Von_Dutch
23-06-2004, 18:37
Inderdaad :D

hajarchatlady
23-06-2004, 18:40
Origineel gepost door Just_Souad Zie je is tog beter, want van fhonen krijg je alleen maar droog haar!! en dat ziet er echt kroes uit!!! Ja klopt..heb je gelijk in..en wat je net vertelde..helpt zeker weten!!!

Just_Souad
23-06-2004, 18:42
Origineel gepost door hajarchatlady Ja klopt..heb je gelijk in..en wat je net vertelde..helpt zeker weten!!! ;)

lady_khadija
23-06-2004, 18:44
gaat toch niet bij mij helpen....:( mijn haar is een ramp...:o tang is mijn enige redding..... en die is door mijn ma verstopt....:traan1:

Just_Souad
23-06-2004, 19:41
Origineel gepost door lady_khadija gaat toch niet bij mij helpen....:( mijn haar is een ramp...:o tang is mijn enige redding..... en die is door mijn ma verstopt....:traan1: Ja een ramp geworden door de steiltang!!! :kwaad: maar wat voor soort haar heb je?? het kan alleeen niet als je echt kroez haar hebt!!! kus moi

Just_Souad
23-06-2004, 19:44
Origineel gepost door Just_Souad Er zyn veeel meiden die krullen hebben en die steil haar willen hebben. De meeste steilen het met een steiltang,Straighten en al die shit! Maar dat is echt slecht voor je haar, je haar wordt er maar droog van en je krijgt er gespleten punten van!! Kijk doe als volgt een ander middel!! Patcha wat heb je er voor nodig: - schuifspeldjes je weet toch wel die zwarte dunne inschuifspelden nou koop daar een setje van(met ongeveer 10 stuks) enals je lang haar hebt 2 setjes. -wax, babyolie, cremevoeding of dergelijke maar geen gel !! - en tijd!! - hoofdoekje - en je moeder !! of iemand anders Hoe moet je het doen: Doe het bijv om 7 uur s' avonds je kan het beter door je moeder of zus ofzo laten doen, je kan het zelf oowk doen maar dat is wel moeilijker. Nou kijk je doet het volgende: -je maakt je haar nat en je doet er daarna wax of bayolie in je moet het heel goed door kammen dat er geen 1 klit in zit. Je maakt met een pen of iets anders, een scheiding aan de zijkant dat haar moet je aan 1 kant kammmen dat pak je strak aan en zet er een schuifspeltje in en zo doe je het met je hele haar je maakt soort een ronding met je haar en steeds doe je er een schuifspeldje tussen zodaT HET goed blijft zitten het moet wel erg strak zitten en dan doe je er een hoofdoekje over heeen t moet wel goed op je hoofd opzitten anders gaat het eraf !!! je moet ermee slapen en de volgende ochtend kan je het er af halen het moet wel minimaal 10 uurtjes erop zitten want het moet drogen en als je het nog steilen wilt hebben kun je het zelfde doen(niet nat maken) maar dan aan de andere kant beginnen en je hebt een perfecte resultaat en het is absoluut niet slecht voor je haaar!! Groetjes moi! Het lijkt vermoeiend mensen maar dat is het echt niet zoals het lijk!!

MissGangsta
24-06-2004, 20:10
Ik heb dik haar met veel krullen, zou het bij mij helpen? :D Heb het een tijdje geleden geprobeerd maar dat ging mis, dus dit keer met wax proberen kijken of het dan wel lukt.:D

Just_Souad
25-06-2004, 15:42
Origineel gepost door MissGangsta Ik heb dik haar met veel krullen, zou het bij mij helpen? :D Heb het een tijdje geleden geprobeerd maar dat ging mis, dus dit keer met wax proberen kijken of het dan wel lukt.:D Jah het lukt cker wel, maar je moet het wel goed laten doen !! en wax helpt cker maar 1 ding je moet het wel van te voren nat maken en goed kammen!!! veel succes!!! :zwaai: -xxx- souad

MissGangsta
25-06-2004, 22:52

Origineel gepost door Just_Souad Jah het lukt cker wel, maar je moet het wel goed laten doen !! en wax helpt cker maar 1 ding je moet het wel van te voren nat maken en goed kammen!!! veel succes!!! :zwaai: -xxx- souad Hey bedankt meissie, ik zal het zeker proberen. ;)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7