Bekijk originele versie : Zakkat
hardtodrive
29-11-2002, 01:13
ZAKAAT
Dames en heren binnenkort is het einde van ramadan. Dan mag je weer flink gaan eten.
Ik vraag me af wat doen jullie met jullie zakkat? Zakkat zal ongeveer E 5,00 uur zijn. Mijn vraag is aan welke doel geven jullie dat geld?
Ik zelf zal het waarschijnlijk in de moskee achterlaten. Misschien is er een hele goede doel dat we met zijn allen kunnen voorzien?
iets voor de palastijnen :( msakien :(
hardtodrive
29-11-2002, 01:20
Oke TNAWIE,
Ik vind het prima.
Hoe krijgen we het daar?
Origineel gepost door hardtodrive
Oke TNAWIE,
Ik vind het prima.
Hoe krijgen we het daar?
morgen ga ik naar de dag van de palastijnen in oost meschien dat ik dan morgen wat wijzer word over de wat en de hoe :D
NaDoR.ZiNa
29-11-2002, 01:25
Jah ik wil me zakkat ook geven aan de palestijnen!! maar hoe?????
hardtodrive
29-11-2002, 01:30
Nador zina,
Met die vraag zit ik ook?
Super Marokaan.
De topic kan ik niet zo gauw vinden! Vertel me iets meer!
TNAwie: Ik hoor morgen meer van je.
NaDoR.ZiNa
29-11-2002, 01:31
Kunnen we zelf niet iets organiseren met behulp van mensen die er verstand van hebben natuurlijk ;) Maaruh het lijkt me niet dat wijd e enige zijn die daar aan denken er zal tog wel iets zijn voor de palestijenen dat je je zakkat daarheen kan sturen??? hmmm ik w8 wel af
hardtodrive
29-11-2002, 01:39
Nador Zina,
Wat we ook kunnen doen is een eed afleggen dat we (mensen die deze topic lezen) hoe dan ook die e 5,00 opzij zetten voor de palestijen en wachten de ontwikkeling van morgen af. Er zijn is een giro/bankrekening bekend waarop we voor die arme Palestijnen kunnen storten.
AUB geen geintjes over stort het op mijn rekening etc. etc.
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
Kunnen we zelf niet iets organiseren met behulp van mensen die er verstand van hebben natuurlijk ;) Maaruh het lijkt me niet dat wijd e enige zijn die daar aan denken er zal tog wel iets zijn voor de palestijenen dat je je zakkat daarheen kan sturen??? hmmm ik w8 wel af
meschien dat ik morgen een rekening nr tijdens de dag van de palastijnen kan regelen en dan hier op zetten zodat mensen hun zakat daarop kunnen storten.
NaDoR.ZiNa
29-11-2002, 01:53
Nou jullie moeten dan maar zorgen voor het bank/giro rekening nummer dan zal ik het daar op storten maaruh ik wil wel een officeele nummer hebben niet van een of andere zwerver die denkt grappig te zijn!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.