Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Buikspieren

Pagina's : [1] 2

Himieto_zinador
23-06-2004, 17:51

Ik heb een vraagje? Wat vinden jullie mooier: een man met flinke buikspieren(blokjes) of een man zonder blokjes, maar wel een platte buikje. Ben benieuwd, want ik ben flink gespierd, maar heb helaas :( geen blokjes.

GoogolPlex
23-06-2004, 17:52
Origineel gepost door Himieto_zinador Ik heb een vraagje? Wat vinden jullie mooier: een man met flinke buikspieren(blokjes) of een man zonder blokjes, maar wel een platte buikje. Ben benieuwd, want ik ben flink gespierd, maar heb helaas :( geen blokkjes. Boeit me weinig!

latinalatifa
23-06-2004, 17:52
blokjes zijn mooi:verliefd:....maar plat mag ook:D als het maar geeen so'n e3edis is

lady_khadija
23-06-2004, 17:56
blokjes zijn sexy.... maar moet niet weer overdreven zijn!! platte buik is ook prima... als er maar geen vetrollen zijn!!!! :maf:

mazhar
23-06-2004, 17:56

euhm, zo'n beetje tussenin, mooi plat, ni te dik, geen vetrandjes, gewoon zoals'n mooie taart :hihi:

Himieto_zinador
23-06-2004, 17:58
Origineel gepost door mazhar euhm, zo'n beetje tussenin, mooi plat, ni te dik, geen vetrandjes, gewoon zoals'n mooie taart :hihi: je mooie taart... :p hhahah

mazhar
23-06-2004, 17:59
Origineel gepost door Himieto_zinador je mooie taart... :p hhahah Toch, een taart is mooi, is lekker, je wil er zoooooooooooo graag aankomen, maar mag niet, je moet het eerst bewonderen met je ogen, dan pas eten :D En er hangen geen korstjes, rond is rond :Iluvu:

Himieto_zinador
23-06-2004, 18:02
Origineel gepost door mazhar Toch, een taart is mooi, is lekker, je wil er zoooooooooooo graag aankomen, maar mag niet, je moet het eerst bewonderen met je ogen, dan pas eten :D En er hangen geen korstjes, rond is rond :Iluvu: Je mag wel een klein beetje slagroom op je vingertopje nemen ;) alvast proeven watvoor slagroom je in huis neemt. Kan geen kwaad :)

mazhar
23-06-2004, 18:04
Origineel gepost door Himieto_zinador Je mag wel een klein beetje slagroom op je vingertopje nemen ;) alvast proeven watvoor slagroom je in huis neemt. Kan geen kwaad :) I like slagroom :D :o Maar toch voorzichtig zijn, somige merken zijn in, en misschien weet je't niet, maar sommige taarten zijn afgelikt :ego: een lekkere taart laat zich ni zomaar aflikken :giechel: :zwaai:

nadorlady15
23-06-2004, 18:10
maakt niet zoveel uit plat is ook wel mooi

minga
23-06-2004, 20:35
ja eisen allemaal :hihi: ik heb een sixpack...voldoet dat ook aan de eisen? :o

nadorlady15
23-06-2004, 21:33
Origineel gepost door minga ja eisen allemaal :hihi: ik heb een sixpack...voldoet dat ook aan de eisen? :o ja duh :o

Schatjee
23-06-2004, 22:02
met blokjes natuurlijk :verliefd: :moe:!

IkBenSaliha
23-06-2004, 22:19
Origineel gepost door Himieto_zinador Ik heb een vraagje? Wat vinden jullie mooier: een man met flinke buikspieren(blokjes) of een man zonder blokjes, maar wel een platte buikje. Ben benieuwd, want ik ben flink gespierd, maar heb helaas :( geen blokjes. :hihi: Stevig is beter dan van die miezerige botjes... Ik Heb wel blokjes...:ego: Sommige vinden dat vreemd voor een meisje:hihi:

latinalatifa
23-06-2004, 22:22

nu je het segt...ik heb oook blokjes...en heuvels.....heb zelfs bobbels...:maf:

Pagina's : [1] 2