Bekijk originele versie : Auto aanschaffen
Hallo mensen,
Ik ben van plan om een wagentje te kopen alleen... ik heb totaal geen ervaring met deze zaak! Kunnen jullie me vertellen waar ik op moet letten met zo'n aankoop?
Ik denk aan een autootje rond de €1000 euro. Ben een student en wil het liefst zo min mogelijk uitgeven aan onderhoud/verzekering etc. Waar moet ik beginnen en hoe moet ik dit aanpakken?! HELP!
HappyTogether
23-01-2010, 14:10
Gewoon op marktplaats een beetje rond neuzen.
Ik denk dat je voor 1000 euro wel een leuke opel corsa kan vinden heb ik zelf ook gehad, was een zuinige auto en viel wel mee met de belasting, alleen de verzekering was best duur, maar daar kom je volgensmij niet onder uit als het je eerste auto is
topgirly
23-01-2010, 20:59
Ik denk dat je het beste aan je broer/vader of oom moet overlaten. Want wij meisjes hebben er geen verstand van..
magnifique187
24-01-2010, 11:23
peugeot 106je zou je wel passen
Inderdaad, een mannelijke iemand voor je laten zoeken. 1 ding moet je NIET vergeten, zoals vele dat doen.. Een auto kopen is heel makkelijk, maar een auto onderhouden is moeilijk. Ik heb 't dan niet over de verzekering, belasting, maar ook de garage's, enz.
Dus neem iemand mee, die verstand heeft van auto's, voordat je de verkeerde auto koopt!
Elmekla.Oe.N3es
24-01-2010, 14:48
Een benzine, want de belasting daarvan is goedkoper :o
Een benzine, want de belasting daarvan is goedkoper :o
En je dood betalen aan tank, als je veel rijdt.
Lang leve mijn dieseltje!
En je dood betalen aan tank, als je veel rijdt.
Lang leve mijn dieseltje!
:hihi: idd
Wondertje_
24-01-2010, 17:23
Benzine is veel goedkoper vergeleken met diesel.
Heb zelf een diesel wagen, omdat ik geen partij ben van benzine :hihi:
Ga bij jezelf na wat beter bij je past qua brandstof.
Weet wel dat je bij diesel meer betaald aan belasting.
Bedankt voor al jullie reacties lieve mensen!
Gewoon op marktplaats een beetje rond neuzen.