Bekijk originele versie : Dakka marakchia spullen gezocht!!
Salam,
Wij willen een vrouwlijke dakka marakchia beginnen en zo snel mogelijk.
We willen spullen kopen maar we dachten van waarom zullen we niet via marokko.nl proberen.
Dus verkoopt iemand misschien dakka spullen? of kent iemand een winkel waar ze zulke spullen verkopen????
We zoeken 9ra9eb ,2 toeters, 2 of 3 bendirs en eventueel die grote trommel met stokjes.
Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen insallah , want we zijn echt dringend opzoek zodat we alvast kunnen oefenen en optreden voor de zomer!
sokran
De meisjes die meedoen aan dakka, zijn al ervaren met de instrumenten!
En we zullen vaak oefenen dus het komt goed! inshallah
Maroc_Tresure
23-01-2010, 20:33
het beste is om ze in marokko te kopen. Hier zul je belachelijke prijzen voor betalen.
Ja dat wel. Maar mischien kunnen we ze van iemand ook goedkoop kopen dus zegmaar tweedehands en als we optreden hebben we die geld die we hadden besteed zo weer terug!
AouraghA
23-01-2010, 20:46
Een woord: TGOLIET
Leuke_spullen
23-01-2010, 20:47
In beverwijk bij die bazaar heb je een kraampje die cd's verkoopt en ook dakka marakchia spullen.
In beverwijk bij die bazaar heb je een kraampje die cd's verkoopt en ook dakka marakchia spullen.
Ja dat had ik oook gehoord.Sokrann meid :kus: weet jij mischien hoeveel ze kosten en of ze ook die toeters verkopen en krakeb?
Een woord: TGOLIET
En wat betekent dat?
Rodayna07
23-01-2010, 21:18
Leuk! Als jullie zo ver zijn, let me know.
Succes :kus:
Leuk! Als jullie zo ver zijn, let me know.
Succes :kus:
sokran hbiba en ik zal het je zeker laten weten!
up
Sokran hbibaa :kus::kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.