Bekijk originele versie : Een echte aanrader
mimi_tangaouia
29-11-2002, 00:58
Ik heb een hele nieuwe leuke telefoon gekocht nl de motorola T720 en ik moet zeggen een echte aanrader je krijt echt waar voor je geld het toestel heeft zoveel opties
mimi:zwaai:
NaDoR.ZiNa
29-11-2002, 00:58
zoals wat???????
sabie1983
29-11-2002, 01:01
nou ik heb onlang een samsung t100 gekocht en dat is ook een aanrader echt waar een mooie kleuren scherm mooie plaatjes en beltonen
hardtodrive
29-11-2002, 01:01
Wat voor extra heeft jouw toestel?
Begin bij het begin?
mimi_tangaouia
29-11-2002, 01:03
Origineel gepost door sabie1983
nou ik heb onlang een samsung t100 gekocht en dat is ook een aanrader echt waar een mooie kleuren scherm mooie plaatjes en beltonen
ik kan er fotos mee maken met behulp van een plugin camera en fotos versturen en ontvangen
en dat kan de t100 niet
Hmmmz een beetje reclame staan te maken voor Motorola
P.s even tussen ons,hoeveel heb je ervoor gekregen?;)
Vrouwen blijven kinderen. Vraag 'm aan Sinterklaas.
sabie1983
29-11-2002, 01:11
oke mimi_tangaouia daar heb je gelijk in jij kan fotos maken met je telefoon maar is het niet zo dat je die fotos alleen naar mensen zijn telefoon kan sturen die zelf ook zon telefoon heeft en bovendien gebruik ik mijn pc voor fotos en niet mijn telefoon maar het is natuurlijk wel leuk om te hebben en kunnen veel succes met je motorola
mimi_tangaouia
29-11-2002, 01:14
Origineel gepost door hardtodrive
Wat voor extra heeft jouw toestel?
Begin bij het begin?
kleurenbeelscherm
polyfonische beltonen
polyfonische speakers
twee displays eentje buitenkant en een binnenkant
de Java programmeerbaarheid (J2ME) kan je spelletjes en allerei programmas downloaden via java
hele leuke en gave games
GPRS
beltonen componeren
POP3-email
telefoonboek voor 500 nummers
vibracall
iTAP-vereenvoudigde toestenblokinvoer
SMS-chat
Menu structuur met iconen
Display met zoomfunctie
EMS 5.0
Download/WAP push/WAP1.2.1
Onslaught
29-11-2002, 01:16
wow, het lijk wel een sateliet instalatie:D
mimi_tangaouia
29-11-2002, 01:17
Origineel gepost door sabie1983
oke mimi_tangaouia daar heb je gelijk in jij kan fotos maken met je telefoon maar is het niet zo dat je die fotos alleen naar mensen zijn telefoon kan sturen die zelf ook zon telefoon heeft en bovendien gebruik ik mijn pc voor fotos en niet mijn telefoon maar het is natuurlijk wel leuk om te hebben en kunnen veel succes met je motorola
je kan alleen maar fotos versturen naar iemand die MMS op zijn toestel heeft zitten zoals; nokia3510, 7650, 7210, 6610, Erricson t68 en t68i
MotorolaT720 en in de toekomst gaan er nog meer toestellen op de markt komen met deze functie erop dus dan gaat het alleen maar aantrekkelijker worden trouwens MMS kan je allen gebruiken als je provider GPRS ondersteund!!
NaDoR.ZiNa
29-11-2002, 01:18
hmmm heb je een plaatje van je tellie??????? zoek ook een nieuwe telefoon ben ik ook hard aant oe mijne ligt bijna uit elkaar dus....
mimi_tangaouia
29-11-2002, 01:19
Origineel gepost door Junkie
Vrouwen blijven kinderen. Vraag 'm aan Sinterklaas.
sinterklaas bestaat niet word wakker !!
Sinterklaas is haram!!!!!!!!
van horen zeggen..Don't blame me
Origineel gepost door mimi_tangaouia
kleurenbeelscherm
polyfonische beltonen
polyfonische speakers
twee displays eentje buitenkant en een binnenkant
de Java programmeerbaarheid (J2ME) kan je spelletjes en allerei programmas downloaden via java
hele leuke en gave games
GPRS
beltonen componeren
POP3-email
telefoonboek voor 500 nummers
vibracall
iTAP-vereenvoudigde toestenblokinvoer
SMS-chat
Menu structuur met iconen
Display met zoomfunctie
EMS 5.0
Download/WAP push/WAP1.2.1
Maaaaaaaaaar???? Kan je er ook mee bellen?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.