Bekijk originele versie : Wie o wie ... ?
Salaam .......
Had eeeeeeeeeeeeeeeeeventjes een hele korte vraag .... wie weet hoeveel dagen we nog te gaan hebben voor de ramadan ??? En of iemand weet wanneer Lailat al Qadr ongeveer valt ....
Weet dat het in de laatste 10 dagen is ... maar als iemand wat specifieker kan zijn ......... tenk joe !!!
:D
NoreJihan
29-11-2002, 00:45
Origineel gepost door Laysa
Salaam .......
Had eeeeeeeeeeeeeeeeeventjes een hele korte vraag .... wie weet hoeveel dagen we nog te gaan hebben voor de ramadan ??? En of iemand weet wanneer Lailat al Qadr ongeveer valt ....
Weet dat het in de laatste 10 dagen is ... maar als iemand wat specifieker kan zijn ......... tenk joe !!!
Zondag :D
Origineel gepost door TNAwie
he kipje hoe gaat ie :D
Voel me kiplekker ........... :D ..... en met jou jij vampier ??
:p
he dank je NoreJihan .......... hoe weet je het eigenlijk als ik vragen mag ??????????????? :jeweetog:
sabie1983
29-11-2002, 00:53
volgens mij is het tot woensdag of donderdag dus nog 6 a 7 dagen
Origineel gepost door sabie1983
volgens mij is het tot woensdag of donderdag dus nog 6 a 7 dagen
DAAAAAAAAAAAAAAANK JEWEL SABIE1983 !!!!! Nog 7 a 6 :stoned: van de honger :D
sabie1983
29-11-2002, 01:09
nou ik vind het dit jaar erg meevalen en mijn lichaam is al lang aan het ritme gewend dus van honger is geen sprake veel succes nog en graag gedaan
DAAAAAAAAAAAAAAANK JEWEL SABIE1983 !!!!! Nog 7 a 6 :stoned: van de honger :D
k wist nie dat jij zo veel vreet :D
trouwens ik krijg nog taart van je, of ben je t vergeten :rolleyes:
Origineel gepost door TNAwie
k wist nie dat jij zo veel vreet :D
trouwens ik krijg nog taart van je, of ben je t vergeten :rolleyes:
:eek: Eeeeeh :gefeli: :D :letsparty ... and last but not least ->
http://www.degrotedag.nl/shop/s_dgd/images/verjaardagstaart.jpg http://www.goldmanoptiek.nl/assets/images/balloon.gif
Mag jij hem aansteken :vlammen: en uitblazen ! :D
Salaam .......
chek mijn ondertekening ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.