Bekijk originele versie : MyCall Leidseplein..
lalla_nadoria
22-01-2010, 15:37
salam dames en heren,
Ik wil Inshallah solliciteren bij MyCall in Amsterdam bij de leidseplein, wie werkt er hier? Hoe bevalt het? hoeveel verdien je als 20 jarige per uur? en hoe zit het met de werktijden inplannen precies? :o
Marruecos
22-01-2010, 17:26
Ik had daar gewerkt. Is niet aan te raden. Je salaris klopt nooit en nog krijg je het te laat. Je krijgt ongeveer 9 euro of zo.
De leidinggevende is een zooitje, geen respect tegenover de werknemers. Je moet minimaal 16 uur per week draaien en je moet natuurlijk scoren.
Ik vind het echt geen geschikt werkplek voor dames.
Veel succes!
lalla_nadoria
22-01-2010, 17:43
hmm oke, maar ik ben dringend opzoek naar werk, ken jij dan geen andere goede callcentre in amsterdam.
Marruecos
22-01-2010, 17:46
hmm oke, maar ik ben dringend opzoek naar werk, ken jij dan geen andere goede callcentre in amsterdam.
Wat is je opleidingsniveau?
Als je vwo doet of Hbo kan je S.O.S proberen. Ze betalen je goed en het is een nette werkplek. (Alarmcentrale werkt vaak met anwb ect..)
lalla_nadoria
22-01-2010, 17:52
Wat is je opleidingsniveau?
Als je vwo doet of Hbo kan je S.O.S proberen. Ze betalen je goed en het is een nette werkplek. (Alarmcentrale werkt vaak met anwb ect..)
Yep ik doe Hbo, waar ligt dat s.o.s ? wat zijn de werkzaamheden precies, hoeveel krijg je en kan je daar ook je eigen uren inplannen?
Marruecos
22-01-2010, 17:54
Yep ik doe Hbo, waar ligt dat s.o.s ? wat zijn de werkzaamheden precies, hoeveel krijg je en kan je daar ook je eigen uren inplannen?
Het is heel flexibel wat werktijd betreft en is speciaal voor studenten. Je krijgt iets van 11 eus.
Het ligt daar bij de Bijlmer, google is effe en kijk of ze openstaande vacatures voor je hebben, zo niet dan kan je een opensollicitatie sturen.
Nou je wordt gebeld door mensen. Mensen met autopech of mensen die tijdens hun reis bestolen zijn ect......En dan moet je ze helpen. Je wordt wel opgeleid daarvoor.
lalla_nadoria
22-01-2010, 18:01
Het is heel flexibel wat werktijd betreft en is speciaal voor studenten. Je krijgt iets van 11 eus.
Het ligt daar bij de Bijlmer, google is effe en kijk of ze openstaande vacatures voor je hebben, zo niet dan kan je een opensollicitatie sturen.
Nou je wordt gebeld door mensen. Mensen met autopech of mensen die tijdens hun reis bestolen zijn ect......En dan moet je ze helpen. Je wordt wel opgeleid daarvoor.
Hmm oke, ik zal nog ff kijken.
dank je lieverd :sjans:
kaballetje
24-01-2010, 20:10
Wie wil zwart werken door middel van het behalen van klanten die overstappen van energie en vaste lijn?
Goede verdiensten!
Pm mij!
misz_blondje2
24-01-2010, 22:03
Mycall is ecchhht een afrader!! Hooofdpijnwerk dat!!
Je kan het bij andere callcentra proberen zoals Ditmeijers(TOPCALLCENTER!!), Strabo of Synovate..
lalla_nadoria
24-01-2010, 22:21
Je kan het bij andere callcentra proberen zoals Ditmeijers(TOPCALLCENTER!!), Strabo of Synovate..
en waar liggen deze?
TeAmoMuites
24-01-2010, 22:25
Mycall is ill..
Ik had daar gewerkt. Is niet aan te raden. Je salaris klopt nooit en nog krijg je het te laat. Je krijgt ongeveer 9 euro of zo.
De leidinggevende is een zooitje, geen respect tegenover de werknemers. Je moet minimaal 16 uur per week draaien en je moet natuurlijk scoren.
Ik vind het echt geen geschikt werkplek voor dames.
Veel succes!
jah ik heb daar ook gewerkt het is verselijk niet doen je krijgt spijt meid:wow:
Waardeloos
26-02-2010, 12:01
Ik kan er niets over vinden, heb je niet toevallig nog een oude mail ofzo met gegevens.
en is het ook zo dat ze genoege nemen met een 12 uur per week ?
Als iemand via google wat gevonden heeft kan je het dan plaatsen, dankje;)
shab_osdorp
26-02-2010, 12:30
.
Waardeloos
26-02-2010, 12:44
Ik heb me net aangemeld bij de laatste 2 ( want ditmeijers moet je bellen geen zin ) wedden ze gaan me over paar werken izjn email sturen met : helaas de keuze is niet op u gevallen zijn kanke racisten in dit hele land TFOE
hoef je bij synovate ook geen verkoop praatje te houden ?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.