Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : elke dag opnieuwwww

Pagina's : [1] 2

serahh
23-06-2004, 15:57

hoe maak jij je dagelijks op? foundation..merk-welke kleur/nummer Mascara ..merk-kleur eyeliner of oogpotlood..merk/kleur/nummer blush..merk-kleur/nummer wenkbrauwen..kleur jij ze bij?? lippen...alleen gloss of kleurtje, zoja welke? Neeeeem lekker effe de tijd en vertel hoe jij je dagelijks opmaakt met merk en kleur..en hoeveel tijd neemt het elke ochtend in hemelsnaam? vind zelf dat veel meiden met hoofddoek zich mooi op kunnen maken, mooie tint nie opvallend,maar het is wel ..dus vertel effe hoejullie het ook doen groetjesssssssss

alhoceimachaima
23-06-2004, 16:26
draag geen make-up nix alleen ff labello ofso verder nix en me haren doe ik een kwartier over of meer :D

lieve_meiske
23-06-2004, 16:37
make-up???? :rolleyes: geen make-up/labello...helemaal naturel... :D nix helpt tegen mn lelijkheid :p

serahh
23-06-2004, 16:40
hehe, meiden kom op..wees niet luiii en voor meiden die alleen labello gebruiken..ZupeRrr

Screech_Bep
23-06-2004, 17:04

Sorry dat ik even divageer... Maar wat is er zo mooi aan een lopende schilderij?

lieve_meiske
23-06-2004, 18:07
Origineel gepost door Screech_Bep Sorry dat ik even divageer... Maar wat is er zo mooi aan een lopende schilderij? :lol: :lol: :lol: hahaha wollaaaaaaaaah die is goeeeeeedd!!!!

Mouny
24-06-2004, 16:16
marcara HR lipgloss Loreal

maroclady112
24-06-2004, 17:20
Origineel gepost door lelijkkkstemeid make-up???? :rolleyes: geen make-up/labello...helemaal naturel... :D nix helpt tegen mn lelijkheid :p Ik Geloof Helemaal Niet Dat Je Lelijk Bent.. Anders Droeg je Wel 10 Kilo Make up Om Het Te verbergen:D

DOUKALIA18
24-06-2004, 17:41
foundation Maxfactor gemend met een dagcreme Kleur: Golden Mascara ..Maxfactor lippen...vaak alleen lippenbalsem maar soms ook een glosje rose of naturel

najlae_tanger
24-06-2004, 18:46
Ik sta op was mijn gezicht kam mijn haar en ga naar school :D

lela_Hanan
24-06-2004, 19:01
Wahahahahhaah.......geen make- up voor mij! Gewoon wat lip-gloss....wat creme voor me huid en me hoofddoek op en thats it...I Like To Keep It Normal... :D :zwaai:

sam_schatje
24-06-2004, 22:48
Ik werk als visagiste voor L''oreal Paris dus ik heb een hele grote beautycase met al die produkten en waar ik dus ook uitbundig gebruik van maak :o Gebruik alleen de een foundation van Dior-light nr 300 Blush Delicieux L'oreal nr 02 (rose) Mascara allemaal L"oreal, lashartitect,double extion,intenseqie Lipgloss glamshine loreal nr 11 (rose) gebruik ik het meest en die van Estee Lauder nr 1 pure gloss Lijkt zo wel of ik make doos ben maar het zit er heel natuurlijk uit gebruik de juiste kleuren ;) en ik ben in 10 a 15 min klaar :zwaai:

nadoria_zinador
24-06-2004, 23:07
Bij mij is het naturel gebleven: Me wimpers doe ik omhoog met een krultang en me lippen doe ik met meestal labello of soms transparante lipcloss.

lela_Hanan
25-06-2004, 11:35
Origineel gepost door marocChika als ik op sta was ik me gezicht met anti kalk doe ik groene foundation op doe wat tantapasta op me lippen en ga naar school Wahahahahha helemaal lijp :lol:

mocrolayd
25-06-2004, 11:54

foundation: maybeline wonder finish kleurtje fawn mascara:maybeline great lash kleurtje zwart oogschaduw: lóreal lichtrose(maar heel af en toe) lippen: lippenbalsem blush: bourjois kleurtje rose d'or nummer 34 en dan nog een een andere blush ook van bourjois kleurtje lilas d'or nummer 33 en uuuhm verder nix meer op me geizcht:D wenkbrauwen kleur ik nie gewoon epileren

Pagina's : [1] 2