Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Geef mij een reden waarom jullie...

IkBenSaliha
23-06-2004, 15:41

Donkere mensen en met name Antillianen niet mogen...:jammer: Of diegene die hun juist wel mogen Ook een reden geven... Misschien ga ik en andere die een beetje als mij denken jullie een beetje beter begrijpen. Ik zou blij zijn met jullie reacties. ;)

CriMiNeeL_KaMaL
23-06-2004, 15:43
ik ken geen enkele antiliaan :maf: wel negers , waarom ik hen niet mag is , omdat ze niet lekker rieken als ze mij voorbij passeren das al ! :maf: :zwaai: Kamal

Azzzizzz
23-06-2004, 15:45
waar heb jij nou het over.... geef me een reden waarom jullie ze haten of juist niet.. nou dan kan je veel van dit soort topics gaan beginnen...

BentFes
23-06-2004, 15:46
Ik heb niks tegen ze. Het zijn gewoon mensen in mijn ogen. :confused:

alhoceimachaima
23-06-2004, 15:47

ik weet niet ik zeg niet dat ik ze mag maar ook niet at ik ze aardig vindt

Rayhane_20
23-06-2004, 15:47
Laat iedereen toch in zijn waarden

IkBenSaliha
23-06-2004, 15:49
Origineel gepost door Azzzizzz waar heb jij nou het over.... geef me een reden waarom jullie ze haten of juist niet.. nou dan kan je veel van dit soort topics gaan beginnen... Nou anders als ik al met een antilliaanse vriendin ben word ik smerig aangekeken... Dan weet ik wel heel zeker diegene zo met zijn oogjes smerig zit te koekeloeren dat die daar ook wel een reden voor heeft:ego:

IkBenSaliha
23-06-2004, 16:07
Origineel gepost door mustaphaainzora mustapha mensen laat toch iedreen in z'n waarden,we moeten elkaar respecteren zwart,wit,geel, het is geen kwestie van mogen of niet. het is je plicht op die mensen in hun waarde te laten. ma3a salaam. Klopt en die vraag is aan diegene die niet zo denken... Dat heb ik ook vaak met turkse mensen... Marokkaanse meisjes die me weg trekken en zeggen van Wat moet je met die domme turken!!! Zo hard en zo gevoelloos!!! :kwaad:

classi_girl
23-06-2004, 17:47
zwart wit geel of rood eens gaan we allemaal dood in bloed en vlees zijn we gelijk men maakt verschil in arm of rijk zwarten worden uitgestoten of in hun eigenland dood geschoten blanken hebben alle macht en leven in een huis van een pracht kleurlingen worden behandelt als dieren dat zijn toch geen manieren dus laten we de witte vlag uitsteken en ophouden, met al deze preken want op deze aard is er niets meer dan vrede en vriendschap waard ik hoop dat het duidelijk genoeg is ;)

mazhar
23-06-2004, 17:49
Ik haat ze niet, ben bang dat het zwart afgaat :eek: dan ben ik me wit kleurtje kwijt :maf: is toch allemaal ehtzelfde we hebben allemaal een hart en die klopt safi :zwaai:

lady_khadija
23-06-2004, 18:01
Origineel gepost door IkBenSaliha Donkere mensen en met name Antillianen niet mogen...:jammer: Of diegene die hun juist wel mogen Ook een reden geven... Misschien ga ik en andere die een beetje als mij denken jullie een beetje beter begrijpen. Ik zou blij zijn met jullie reacties. ;) ken geen antilianen... wel filipijnen (schoolgenoten)... dat zijn wel aardige mensen.... vooral die kledingstijl van hun vind ik heel apart... errrugg modieus.... negers??? hoef ze niet eens te kennen... gore mensen.... werd zo vaak door negers lastig gevallen.... ze zijn volgens mij uit op marokkaanse chicks! :jammer: