Bekijk originele versie : wat vinden jullie???
NaDoR.ZiNa
28-11-2002, 23:58
Pff naar dagen gezocht te hebben heb ik eindelijk een klein plaatje gevonden!!!!!! en vinden jullie hem leuk of moet ik iets anders doen???? :zwaai:
NaDoR.ZiNa
29-11-2002, 00:32
Hmmm nou geen reactie dus dan hou ik hem gewoon lekker :zwaai:
SaraZena
29-11-2002, 00:34
ik vind het plaatje niet bijzonder.
mijn mening :zwaai:
NaDoR.ZiNa
29-11-2002, 00:36
neej jou hoofd is lekker hahaha nee fa2 maaruh jah tog laat ik het staan doei :zwaai:
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
Pff naar dagen gezocht te hebben heb ik eindelijk een klein plaatje gevonden!!!!!! en vinden jullie hem leuk of moet ik iets anders doen???? :zwaai:
k vind m veel leuker als die oma :D
Hij sprankelt aan alle kanten ......... :toink:
Als jij hem leuk vindt laat je hem lekker staan toch ?? iedereen heeft een andere smaak toch ???
:D
Ik vind hem wel leuk ....
NaDoR.ZiNa
29-11-2002, 00:44
Origineel gepost door TNAwie
k vind m veel leuker als die oma :D
Hahahah jah daarom werd gek van die oma hele dag maar aan het schommelen ik d8 ze stopt er wel eens mee zoals de meeste oude mensen doen maar ne hoor ze bleef maar door gaan die kreng :kwaad:
SaraZena
29-11-2002, 00:45
neej jou hoofd is lekker hahaha nee fa2 maaruh jah tog laat ik het staan doei :zwaai:
he niet zo praten over mijn hoofd, ok! :kwaad: ;)
jij vroeg wat we er van vonden en ik gaf alleen mijn mening :(
maar als jij em mooi vind moet je em zeker laten staan hoor.
:zwaai:
Hahahah jah daarom werd gek van die oma hele dag maar aan het schommelen ik d8 ze stopt er wel eens mee zoals de meeste oude mensen doen maar ne hoor ze bleef maar door gaan die kreng :kwaad:
waarom denk jij dat ik nie zo vaak op jou reacties ging reageren :D
die oma irriteerde mij, elke keer als k haar zag ging k gelijk naar de volgende discusie :rolleyes:
NaDoR.ZiNa
29-11-2002, 00:51
die oma irriteerde mij, elke keer als k haar zag ging k gelijk naar de volgende discusie :rolleyes:
Zo lullig :huil: egt gemeen van je hoorz :(
Jaaaaaaaaaaa jaaaaaaaaaaa :rolleyes: dat zeggen ze allemaal ... stiekum was je gewoon verliefd op die oma en kon je het niet verdragen dat ze je je liefde niet beantwoordde !!
Shame on you :zweep:
:p :p :p :p
hardtodrive
29-11-2002, 00:59
Nador zina,
Als je hem mooi vindt dan moet je lekker zo houden. Ik vind dat ie te veel glitterd.
NaDoR.ZiNa
29-11-2002, 01:00
Origineel gepost door hardtodrive
Nador zina,
Als je hem mooi vindt dan moet je lekker zo houden. Ik vind dat ie te veel glitterd.
Maar ik hou van glitter :D Bling Bling all in ya face :D
Zo lullig :huil: egt gemeen van je hoorz :(
het is maar dat jij met gekke turk hebt anders was ik jou komen troosten liefie :p
Origineel gepost door Laysa
Jaaaaaaaaaaa jaaaaaaaaaaa :rolleyes: dat zeggen ze allemaal ... stiekum was je gewoon verliefd op die oma en kon je het niet verdragen dat ze je je liefde niet beantwoordde !!
Shame on you :zweep:
:p :p :p :p
jij kent mij, en je weet dat ik gedoemd ben voor mijn hele leven vrijgezel te blijven :(
zelfs zo'n oma zo mij afwijzen ondanks mn mooie fotos die ik op yasmina heb gezet :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.