Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De Bascule in amsterdam

Dinara22
21-01-2010, 23:48

Salaam allemaal, Werkt er hier toevallig iemand bij de Bascule in amsterdam? Ik heb een aantal vraagjes over het opvangen van de kids daar, pleeg en opvoedkundig. Alvast bedankt! Groetjes Dinara

Dinara22
30-01-2010, 20:09
hey meid hoe is het? ga je je pleegkindjes wegdoen oemashraf :eek: Neeeeeee , mijn pleegkindjes zal ik nooooit wegdoen! haha ik wil juist mijzelf nog meer inzetten voor kinderen,vandaar mijn vraag over de bascule. Verder gaat het goed hamdulilah, dank je.

Dinara22
06-02-2010, 16:04
ooow sorry schat ik bedoel het niet slecht natuurlijk. was gewoon benieuwd oemashraf Maakt niet uit schat!Kan gebeuren

girlfighter
07-02-2010, 13:34
hej dame, ik werk bij de Bascule, je kan het best op de website kijken voor de nodige informatie en de juiste contactpersonen. Er is tegenwoordig ook een nieuwe functie ontstaan het heet opvoedouder. je krijgt er een vergoeding voor en je helpt bij het behandelen van de kinderen. Gr.

Dinara22
08-02-2010, 01:14

hej dame, ik werk bij de Bascule, je kan het best op de website kijken voor de nodige informatie en de juiste contactpersonen. Er is tegenwoordig ook een nieuwe functie ontstaan het heet opvoedouder. je krijgt er een vergoeding voor en je helpt bij het behandelen van de kinderen. Gr. Hey meid, Klopt, er is mij namelijk gevraagd of ik intresse heb in opvoedouder. En dan over het project van 1 jaar, ik vraag mij o.a af of dat ook langdurig zou kunnen? Groetjes Dinara

girlfighter
08-02-2010, 10:01
http://www.pleeggezingezocht.nl/ Binnekort start er een project insha Allah. Je kan je opgeven voor de informatiebijeenkomst. Het zou geweldig zijn als er meer marokkanen zich opgeven als opvoedouder of pleegouder omdat er veel marokkaanse kinderen zonder ouders zitten of uit huis zijn geplaatst. Dit is dan een oproep voor die mensen die graag een kind helpen en insha Allah zal je ervoor beloond worden. Er zit veel goeds in het zorgdragen voor kinderen die geen ouders hebben of kinderen die hulp nodig hebben. Gair insha Allah.

Dinara22
08-02-2010, 13:31
http://www.pleeggezingezocht.nl/ Binnekort start er een project insha Allah. Je kan je opgeven voor de informatiebijeenkomst. Het zou geweldig zijn als er meer marokkanen zich opgeven als opvoedouder of pleegouder omdat er veel marokkaanse kinderen zonder ouders zitten of uit huis zijn geplaatst. Dit is dan een oproep voor die mensen die graag een kind helpen en insha Allah zal je ervoor beloond worden. Er zit veel goeds in het zorgdragen voor kinderen die geen ouders hebben of kinderen die hulp nodig hebben. Gair insha Allah. Dank je wel voor de info:goedzo: Ik ben al een tijd pleegouder. En ik heb intresse om opvoedouder (erbij) te worden, heb je daar meer info over? Kan dat langdurig?

girlfighter
08-02-2010, 13:46
Dank je wel voor de info:goedzo: Ik ben al een tijd pleegouder. En ik heb intresse om opvoedouder (erbij) te worden, heb je daar meer info over? Kan dat langdurig? Salaam ou alaykoum, http://pleegouders.debascule.com/opvoedouders/introductie/ De link die ik hierboven heb geplaatst geeft alle informatie die je nodig hebt. Verder kan je op de site van de Bascule ook verschillende ervaringen lezen van opvoed ouders. Gair insha Allah. :hihi: Moge Allah swt je belonen voor de intentie die je hebt om een opvoedouder te worden. En insha Allah als je opvoed ouder wordt ook voor de daden. Salaam ou alaykoum warahmatoe 'llah

Dinara22
11-02-2010, 09:10
Salaam ou alaykoum, http://pleegouders.debascule.com/opvoedouders/introductie/ De link die ik hierboven heb geplaatst geeft alle informatie die je nodig hebt. Verder kan je op de site van de Bascule ook verschillende ervaringen lezen van opvoed ouders. Gair insha Allah. :hihi: Moge Allah swt je belonen voor de intentie die je hebt om een opvoedouder te worden. En insha Allah als je opvoed ouder wordt ook voor de daden. Salaam ou alaykoum warahmatoe 'llah Amien!! Dank je wel voor de link!Voor zover ik begrijp blijven pleegkinderen van opvoedouders 1 jaar en zijn tussen de 3 en 7 jaar oud,toch?