Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lachen!!!!!

NaDoR.ZiNa
28-11-2002, 22:52

Ewa Mensen plaats hier je grappigste of schandaligste verhalen wat je ooit heb mee gemaakt!!!! Dus als je bijvoorbeeld voor een mooie jongen op je bek viel op dat je ergens zat en iedereen zegt ik ruik poep en jij bent het zit zon plakaat poep onder je schoen gewoon gekke erge lachwekkende verhalen dus!!! Kom maar op met die tori's :D :zwaai:

NaDoR.ZiNa
28-11-2002, 23:01
Tazzz lekker gezellig zijn jullie weer :(

NaDoR.ZiNa
28-11-2002, 23:32
Origineel gepost door Super_Marokkaan ÝÌÚ áÈäÇä æÌÈá ÚÇãá æÇáÚÇáã ÇáÚÑÈí æÇáÅÓáÇãí ÈÑÍíá ÇáÚÇáã ÇáßÈíÑ ÇáãÄÑÎ ÇáÓíÏ ÍÓä ÇáÃãíä¡ Óáíá ÚÇÆáÉ ÚÑÝ ÚäåÇ ÊæÇÑË ÇáÚáã æÇáãÚÑÝÉ æåæ ÇÈä ÇáãÑÌÚ ÇáÓíÏ ãÍÓä ÇáÃãíä ÇáÚÇãáí¡ æÞÏ æÇÝÊå ÇáãäíÉ ÈÚÏ ÙåÑ Çáíæã Úä ÚãÑ íäÇåÒ ÇáÓÇÏÓÉ æÇáÊÓÚíä ÚÇãÇð. ÇÎÊÊã ÇáÓíÏ ÇáÃãíä¡ æåæ ÇÈä ÈáÏÉ "ÔÞÑÇ" ÇáÚÇãáíÉ¡ ÚãÑå ÇáÔÑíÝ ÈãÓíÑÉ ÍÇÝáÉ ÈÇáÚØÇÁ ÇáÚáãí æÇáãÍØÇÊ ÇáåÇãÉ Ýí ÇáÝßÑ æÇáÃÏÈ æÇáÊÇÑíΡ ÝßÇä áå ÇáãÓÇåãÉ ÇáÝÇÚáÉ ÈßÊÇÈÉ ÍÞÈÉ æÇÓÚÉ ãä ÊÇÑíÎ ÌÈá ÚÇãá æÇáÚÇáã ÇáÅÓáÇãí¡ ßãÇ ßÇä áå ÇáÃËÑ ÇáÈÇáÛ Ýí ÊÕÍíÍ ÇáßËíÑ ãä ÇáÇäÍÑÇÝÇÊ ÇáÊÇÑíÎíÉ¡ æãä ÃÈÑÒ ÂËÇÑå "ÇáãæÓæÚÉ ÇáÔíÚíÉ" æÔÑÝ ÇÓÊßãÇá ãæÓæÚÉ "ÃÚíÇä ÇáÔíÚÉ" ÇáÊí ÈÏÃåÇ æÇáÏå (ÑÖæÇä Çááå Úáíå). Åä ÍÒÈ Çááå ÅÐ íäÚì Åáì ÇááÈäÇäííä æÇáÃãÉ ÇáÚÑÈíÉ æÇáÅÓáÇãíÉ æãÍÇÝá ÇáÚáã æÇáÚáãÇÁ ÇáÝÞíÏ ÇáßÈíÑ¡ íÚÊÈÑ Ãä ÝÞÏÇä ÇáÓíÏ ÇáÃãíä åí ÎÓÇÑÉ ÌáíáÉ æÝÞÏÇä áæÇÍÏÉ ãä Ãåã ÑßÇÆÒ ÇáÚáã æÇáãÚÑÝÉ. VEEL PLEZIER MET LEZEN :D :huil:

NaDoR.ZiNa
29-11-2002, 00:06
Hahahahahha wejowwwww Zo erg meid!!! Hahahah lijkt me wel erg jah!! Zaten ze niet te lachen????? Haahahah mskina :haha: Mijn vriendin zetten een keer ook egt lelijke actie!! We waren gezellig aan het chillen in de stad beetje shoppen enzo... zie ze ineens een groepje jongens onze kant op komen dus ze3ma ze ging ff soter doen begint heel stoer te lopen je weet tog ze3ma thugb*tch hahahahaha dus hun zaten ook zo te kijken naar haar je weet tog dus ze dacht safi ik ben bingen hahahah struikelt ze me tog ernstig over iets wat op de grond lach!!!! Die jongens kwamen niet meer bij van het lagen (ik trouwens ook niet hahaha) Zo boos en rood begon ze mij uit te schelden daar!!! *** wijf waarom tekel je me ik d8 egt bij mezelf ye right :jammer: hahahahaa Ze wilde gelijk naar huis!! Volgens mij heeft ze wel wat enkele uren zitten janken op haar kamertje :haha: :zwaai:

sabie1983
29-11-2002, 00:09

nou ik had vandaag een blunder echt niet normaal ik was net klaar met werken maar ik zie sávonds niet zo goed dus toen kwam mijn neef me halen maar ik zag een auto die op die van hem leek en iemadn keek naar buiten en het leek of ie me wenkte dus ik lopp er naar toe en ik doe de portier open was het een wildvreemde vrouw no dat was schandeeeeeeeee

NaDoR.ZiNa
29-11-2002, 00:12
Ohwwww jah hahahahahha deze is egt fatoe altijd die tering fietsen ook he!!! Marokaan met fiets gaat niet samen hahaha mohiem ik ging naar de brugklas dus je kent het wel klein meisje heel stoer aan het fietsen naar school om me boeken op te halen samen met me buurmeisje! Nou wij dus onze boeken gehaald maar mijn tas was egt wel 30 kilo en nog een doos boeken achterop mijn fiets hahahaha!! En jah mijn buurmeisje kon het allemaal wel aan( net de hulk groot en dik) Dus nou daar ging ik hoor terug fietsen naar huis!! En elke keer glee de doos achter op steeds eraf moest ik steeds stoppen midden op de weg!!!!! Nou ik kwam aan bij me huis zonder breuken en me moeder stond uit het keuken raam al hard te lachen!! Ik ree de tuin in en ja hoor daar lag ik met fiets en boeken boven op me!!!! En me moeder en buurmeisje maar lachen (niet eens mij ff helpen ofzo) Jah dat was mijn eerste schooldag!! Egt goed begin!!!! Hahahaha deze is ook fatoe mijn vader hahahaha had een keer een saprta med gehuurt hij wilde kijken of dat wat voor hem was hahahahaha egt schande maar jah scit!!! wejoww die man kwam niet verder als 20 meter lag ie weer lang uit op de straat!! ewa je weet die mannetje hoe ze schelden hahaha hij schelden en trappen tegen die fiets hahaha gelijk terug gebracht dus!! ewa deze verhaal was misschien niet grappig om te lezen maar als je er bij was had je je kapot gelachen :haha: Thallazzzz

NaDoR.ZiNa
29-11-2002, 00:14
Origineel gepost door sabie1983 nou ik had vandaag een blunder echt niet normaal ik was net klaar met werken maar ik zie sávonds niet zo goed dus toen kwam mijn neef me halen maar ik zag een auto die op die van hem leek en iemadn keek naar buiten en het leek of ie me wenkte dus ik lopp er naar toe en ik doe de portier open was het een wildvreemde vrouw no dat was schandeeeeeeeee hahahaha jah dat is cker schande!!! Net zoiets als je bijvoorbeeld je bent met je moeder in de supermarkt en dan denk je ze staat achter me dus je praat wat voor sh*t je nog moet halen hele verhaal dus kijk je achter je staat er iemand anders en je moeder staat allang bij de kassa hahahaha egte schande :haha:

laboudanda
29-11-2002, 01:06
Het loopt door het bos en heeft immer schone tanden? Paulus de Floskabouter. Het loopt door het bos en is goed verzekerd? Polis de Boskabouter. Het loopt door het bos en het stinkt......... Paulus de Bosbouter. Het loopt door het bos en het is misselijk? Paulus de Kotskabouter. Het loopt door het bos en het is hartstikke zat? Paulus de Wodkabouter. Het rijdt door het bos en is snel? Paulus de Crosskabouter. Het rijdt door het bos en het is lomp? Paulus de Botskabouter. Het loopt door het bos en het weigert over te stappen op Windows? Paulus de DOSkabouter. Het loopt door het bos met z'n twaalfen in een dozijn? Paulus de Groskabouter. Het loopt door het bos en het is geen lid van de EO? Paulus de Troskabouter. Het loopt door het bos en het is te zien op journaal? Paulus de NOSkabouter. Het loopt door het bos en het is aan het vechten? Paulus de Bokskabouter/Paulus de Roskabouter. Het loopt door het bos en het is chagerijnig? Paulus de Norskabouter. Het loopt door het bos en het is kwaad? Paulus de Booskabouter. Het loopt door het bos en het is erg ingewikkeld? Paulus de Kloskabouter. Het loopt door het bos en het bezorgt een hoop brieven? Paulus de Postkabouter. Het loopt door het bos en het viert feest? Paulus de Hoskabouter. Het loopt door een bos in Israel en het lijkt op een palestijn? Paulus de Bomkabouter. Het loopt door het bos en het heeft immer geluk? Paulus de Bofkabouter. Het loopt door het bos en smokkelt drugs? Paulus de Boskabouterse. Het loopt door het bos en is groen? Paulus de Moskabouter. Het loopt door het donkere bos? Paulus de Dokabouter. Het loopt door het bos en is niet zo aangenaam? Paulus de Rotkabouter. Het loopt door het bos en is gek? Paulus de Knotskabouter. Het loopt door het bos en heeft hulp nodig? Paulus de S.o.s.kabouter. Het loopt door het bos en explodeert. Paulus de Plofkabouter. Het loopt door het Duitse bos? Paulus de Mofkabouter. Het loopt door het bos en glanst niet? Paulus de Dofkabouter. Het loopt door het bos en is weer grappig? Paulus de Mopkabouter. Het loopt door het bos en voetbalt? Paulus de Kopkabouter. Het loopt door het bos en eet pinda's? Paulus de Dopkabouter. Het loopt door het bos en heeft niks? Paulus de Nopkabouter. Het loopt door het bos en houdt iedereen voor de gek? Paulus de Fopkabouter. Het loopt door het bos en eet een dwerg? Kauwdus een Boskabouter. Het loopt door het bos en je kan er op drukken? Paulus de Knopkabouter. Het loopt door het bos en is zwart? Paulus de Dropkabouter. Het loopt door het bos en brouwt bier? Paulus de Hopkabouter. Het loopt door het bos en kapt er mee? Paulus de Nokkabouter. Het loopt door het bos en heeft immer schone tanden?Paulus de Floskabouter... Het loopt door het bos en het stinkt... Paulus de Bosbouter. Het loopt door het bos en het is misselijk?Paulus de Kotskabouter. Het loopt door het bos, en het snuift elke dag een paar kilo coke? Desi Kabouterse.

laboudanda
29-11-2002, 01:08
Origineel gepost door laboudanda Het loopt door het bos en heeft immer schone tanden? Paulus de Floskabouter. Het loopt door het bos en is goed verzekerd? Polis de Boskabouter. Het loopt door het bos en het stinkt......... Paulus de Bosbouter. Het loopt door het bos en het is misselijk? Paulus de Kotskabouter. Het loopt door het bos en het is hartstikke zat? Paulus de Wodkabouter. Het rijdt door het bos en is snel? Paulus de Crosskabouter. Het rijdt door het bos en het is lomp? Paulus de Botskabouter. Het loopt door het bos en het weigert over te stappen op Windows? Paulus de DOSkabouter. Het loopt door het bos met z'n twaalfen in een dozijn? Paulus de Groskabouter. Het loopt door het bos en het is geen lid van de EO? Paulus de Troskabouter. Het loopt door het bos en het is te zien op journaal? Paulus de NOSkabouter. Het loopt door het bos en het is aan het vechten? Paulus de Bokskabouter/Paulus de Roskabouter. Het loopt door het bos en het is chagerijnig? Paulus de Norskabouter. Het loopt door het bos en het is kwaad? Paulus de Booskabouter. Het loopt door het bos en het is erg ingewikkeld? Paulus de Kloskabouter. Het loopt door het bos en het bezorgt een hoop brieven? Paulus de Postkabouter. Het loopt door het bos en het viert feest? Paulus de Hoskabouter. Het loopt door een bos in Israel en het lijkt op een palestijn? Paulus de Bomkabouter. Het loopt door het bos en het heeft immer geluk? Paulus de Bofkabouter. Het loopt door het bos en smokkelt drugs? Paulus de Boskabouterse. Het loopt door het bos en is groen? Paulus de Moskabouter. Het loopt door het donkere bos? Paulus de Dokabouter. Het loopt door het bos en is niet zo aangenaam? Paulus de Rotkabouter. Het loopt door het bos en is gek? Paulus de Knotskabouter. Het loopt door het bos en heeft hulp nodig? Paulus de S.o.s.kabouter. Het loopt door het bos en explodeert. Paulus de Plofkabouter. Het loopt door het Duitse bos? Paulus de Mofkabouter. Het loopt door het bos en glanst niet? Paulus de Dofkabouter. Het loopt door het bos en is weer grappig? Paulus de Mopkabouter. Het loopt door het bos en voetbalt? Paulus de Kopkabouter. Het loopt door het bos en eet pinda's? Paulus de Dopkabouter. Het loopt door het bos en heeft niks? Paulus de Nopkabouter. Het loopt door het bos en houdt iedereen voor de gek? Paulus de Fopkabouter. Het loopt door het bos en eet een dwerg? Kauwdus een Boskabouter. Het loopt door het bos en je kan er op drukken? Paulus de Knopkabouter. Het loopt door het bos en is zwart? Paulus de Dropkabouter. Het loopt door het bos en brouwt bier? Paulus de Hopkabouter. Het loopt door het bos en kapt er mee? Paulus de Nokkabouter. Het loopt door het bos en heeft immer schone tanden?Paulus de Floskabouter... Het loopt door het bos en het stinkt... Paulus de Bosbouter. Het loopt door het bos en het is misselijk?Paulus de Kotskabouter. Het loopt door het bos, en het snuift elke dag een paar kilo coke? Desi Kabouterse. HAHA goeie man jij bent grappig! Buh Bye PAL

laboudanda
29-11-2002, 01:09
Afkortingen van automerken ALFA ROMEO Alleen Lastige Flut Auto's Roesten Onder Meest Eenvoudige Omstandigheden AUDI Als U Duwen Intereseert AUSTIN Autotechnisch Uitgestorven Stuk Techniek In Nood BMW Boeren Mest Wagen CHEVROLET Creëert Heel Erg Veel Rook Of Loopt Echt Treurig CITROEN Claxon Indrukken Terwijl Roestig Onderstel Even Niveleert DAF Duwen Anders Fietsen DAIHATSU Dit Autootje Is Helemaal Auto-Technisch Sloopklaar Uitgerust DATSUN Door Allerlei Technische Snufjes Uitermate Hulpbehoevend FERRARI Fanatieke Egoistische Rakkers Rijden Alleen Roestige Italianen FIAT Fiasco In Auto-Techniek FORD Ford Onderdelen Rammelen Dagelijks HONDA Hoge Onkosten Na Dure Aanschaf ISUZU Instabiel Slecht Uitgerust Zwabberend Uitspuugsel JAGUAR Jarenlang Allerlei Gecompliceerde Unieke Autotechnische Revisie's JEEP Je Eerste Echte Paard LOTUS Laat Onze Tractoren U Slepen LADA Lelijkste Afval Der Autotechniek LANCIA Lullig Autootje Naar Catastrofaal Italiaanse Afbeelding MAZDA Miserabele Auto Zonder Degelijke Afwerking MERCEDES Met Enige Rijlessen Controleert Elke Dwaas Een Slagschip M.G. Massaal Gerammel MITSUBISHI Met Interesante Techniek Speciaal Uitgevoerde Bakfiets In Hedendaagse Improvisatie NISSAN Na Iedere Start Snel Alles Nakijken N.S.U. Na Start Uitgeput OPEL Overal Pech En Last PEUGEOT Probeer Eens Uw Geluk En Ondervindt Trammelant RENAULT Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd PORSCHE Per Ongelijk Rijden Sommige Chronische Hoestbuien Eveneens ROVER Roest Overal Voortijdig En Razendsnel SAAB Steeds Allerlei Abnormale Bromgeluiden SEAT Steeds Ellende Als Toemaat SIMCA Steeds Interessant Mechanish Cabaal Achteraan SKODA Soms Klappert Ook Dit Afval SUBARU Steeds Uitermatig Belachelijk Abnormaal Rammelende Uitvinding SUZUKI Stuur U Zelf Uw Kist In TALBOT Technisch Als Lelijk Bestempelde Onvervalste Teleurstelling TOYOTA Totaal Onveilig Yapans Ontwerp Tegen Afvalprijs VAUXHALL Volgens Allerlei Uitgesproken Xenomanen, Haast Altijd Lullig Langzaam VOLVO Volgens Onze Leraren Volkomen Onveilig Volgende Onderdelen Liggen Verderop V.W. Volkomen Waardeloos YAMAHA Yapanse Arbeiders Maken Alles Half Af ZASTAVA Zielig Autotechnish Systeem, Tenslotte Als Vuiligheid Aanvaard

NaDoR.ZiNa
29-11-2002, 01:09
Hahhahahahahah :haha: :lol: