Bekijk originele versie : farD
ik mis haar, wanneer komt ze terug?
ik weet ze zou niet terug komen maar ik ben zo treurig, wie kan haar overhalen?.
Ik mis haar ook enorm... :(
Volgens mij komt ze niet meer terug. Ze heeft het forum verlaten om zich te concentreren op andere (BELANGRIJKE!) zaken in het leven.
Ik hoop spoedig haar voorbeeld te volgen!
Uitgeblust
28-11-2002, 22:46
As Salaam Aleikoem
Inscha Allah komt ze terug, ja ik mis haar ook :(
Het gaat wel goed met haar Al Hamdoelillah, ze heeft het erg druk
Gisteren kreeg ik nog een mailtje van haar en ze mist ons ook
Jemal2002
28-11-2002, 22:47
Origineel gepost door achmad
ik mis haar, wanneer komt ze terug?
ik weet ze zou niet terug komen maar ik ben zo treurig, wie kan haar overhalen?
wat is ze weg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:tranen:
Ja waar is Fard eigenlijk..Een tijdje zag je haar vaak op het forum..Heeft ze een reden opgegeven voor haar vertrek?
saidaaatje
28-11-2002, 22:51
ook al weg damnzzz waar gaan al die mensen heen????
Uitgeblust
28-11-2002, 22:59
Salaam iedereen
Ja FarD is weg.
Hier op Yasmina kostte haar teveel tijd en die wilde ze nuttiger besteden.
Familie, opleiding, Islam, haar vrijwilligers werk en noem het maar op.
Ik schrijf regelmatig met haar en ze kijkt hier wel vaak maar reageerd niet omdat het dan toch weer te veel tijd kost.
Zal haar vragen een stukje te plaatsen zodat iedereen weet hoe het gaat.
Origineel gepost door Uitgeblust
Salaam iedereen
Ja FarD is weg.
Hier op Yasmina kostte haar teveel tijd en die wilde ze nuttiger besteden.
Familie, opleiding, Islam, haar vrijwilligers werk en noem het maar op.
Ik schrijf regelmatig met haar en ze kijkt hier wel vaak maar reageerd niet omdat het dan toch weer te veel tijd kost.
Zal haar vragen een stukje te plaatsen zodat iedereen weet hoe het gaat.
Ja zeker doen meid! :goedzo:
Uitgeblust
30-11-2002, 10:24
Origineel gepost door achmad
juist!!!!!!!
samen met uitgeblust is dit forum sterk, sterk in islam en dat hebben we hard nodig, wijze woorden brengen soms wat rust.
As Salaam Aleikoem Achmad
Je laat me blozen lieverd. Ik mis FarD net zo erg ook voor mij is Yasmina minder leuk geworden :( toch vind ik het dapper van FarD wat ze doet en respecteer har keuzes.
Ik heb haar vanochtend gemailt en jullie vraag voorgelegd en ik hoop dat ze snel reageerd, INSCHA ALLAH.
Liefs Uitgeblust
Wa Aleikoem as Salaam
waar is zij waar is zij :huil:
ik wil dat zij terug komt....
=emsoem=
Uitgeblust
01-12-2002, 07:10
AS SALAAM ALEIKOEM WR WB
Ik heb een mailtje terug ontvangen van FarD, heb er wel het één en ander uit moeten halen om problemen te voorkomen en ik niet wil dat mensen dingen gaan zeggen of denken.
Nu even over Yasmina, bedankt dat je me op de topic wees. de reacties van waren erg lief. Ook ik mis ze :( maar nu kan ik nog niet terugkomen. Ik heb binnenkort tentamens, waarvan 1 belangrijke die ik moet halen. (Insallah) Dus ik wil eerst daar mijn tijd aan besteden, en wie weet kom ik in het nieuwe jaar terug :D Maar misschien ook niet... :( Dat weet ik echt nog niet. Zoals ik al zei mis ik iedereen daar, maar gaat het nu juist goed... (minderen met internet).... wat de andere leden betreft... Ik ben slecht in het schrijven van stukjes over mezelf ;) maar zal kijken wat ik kan doen, Insallah. Doe iedereen de groetjes van me, zeg ze dat ik ze allemaal mis en zodra ik even de tijd heb om rustig achter de pc te zitten zal ik een stukje schrijven dat ik je dan mail zodat je het kunt plaatsen, Insallah.
Nogmaals bedankt dat je de moeite hebt genomen mij op deze topic te wijzen, je hoort snel van me.. Insallah.
Hoop jullie hier voorlopig mee zoet te houden, ook ik kan FarD niet achter de pc zetten en moet op haar vertrouwen.
Liefs
Uitgeblust en FarD
Wa Aleikoem as Salaam
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.