Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lees dit belangrijk!!

LZN
23-06-2004, 13:04

Opgesteld op woensdag 23 juni 2004, om 10:39 uur. ZEER ZWARE WINDSTOTEN: GROTE SCHADE MOGELIJK In de loop van de dag trekt een stormdepressie vanuit Engeland naar het midden van de Noordzee. Aan de kust neemt in de middag de wind toe tot stormkracht (9 bft). Vanaf 14 uur dient men in het binnenland, het eerst in het zuidwesten, rekening te houden met ZEER ZWARE windstoten (110-120 km/uur). Zeer gevaarlijk voor het verkeer met name voor fietsers, bromfietsers, vrachtauto's, auto's met aanhanger en caravans; (levensgevaarlijk voor watersporters). Bovendien grote schade mogelijk door rondvliegende objecten..

Azzzizzz
23-06-2004, 13:05
oohja, dit is echt belangrijd en dit wisten we echt niet wij hebben ook tv, wij lezen ook krant en wij hebben ook collega's die het ons vertellen mochten wij niet weten wat een weer alarm in houdt. of dacht jij hiermee levens te sparen... pfff, weer een onzin topic

mister_ano
23-06-2004, 13:07
Origineel gepost door Azzzizzz oohja, dit is echt belangrijd en dit wisten we echt niet wij hebben ook tv, wij lezen ook krant en wij hebben ook collega's die het ons vertellen mochten wij niet weten wat een weer alarm in houdt. of dacht jij hiermee levens te sparen... pfff, weer een onzin topic het is goed bedoeld, daar is toch niks mis mee?en al helemaal geen onzin...er zullen vast wel een aantal mensen zijn die op een of andere manier het nieuws niet gevolgd hebben. a salaam aleikoum

Mysticalia
23-06-2004, 13:13
:schok: ik heb het gezien! het waait keihard :huil:

guppie
23-06-2004, 13:15

Origineel gepost door rafou8281 Opgesteld op woensdag 23 juni 2004, om 10:39 uur. ZEER ZWARE WINDSTOTEN: GROTE SCHADE MOGELIJK In de loop van de dag trekt een stormdepressie vanuit Engeland naar het midden van de Noordzee. Aan de kust neemt in de middag de wind toe tot stormkracht (9 bft). Vanaf 14 uur dient men in het binnenland, het eerst in het zuidwesten, rekening te houden met ZEER ZWARE windstoten (110-120 km/uur). Zeer gevaarlijk voor het verkeer met name voor fietsers, bromfietsers, vrachtauto's, auto's met aanhanger en caravans; (levensgevaarlijk voor watersporters). Bovendien grote schade mogelijk door rondvliegende objecten. :eek: Wallah Thank God, en de meester had nog uitje naar sixflags gepland! We moesten 09.15 op lelylaan zijn!! Ik ben vanaf station weer terug gekeerd naar huis, ik d8 wat moet ik in de regen in sixflags! EN was al helemaal kledder nat! Mevr had niet eens paraplu :(

DaNGeRouZLy
23-06-2004, 13:16
Origineel gepost door Azzzizzz oohja, dit is echt belangrijd en dit wisten we echt niet wij hebben ook tv, wij lezen ook krant en wij hebben ook collega's die het ons vertellen mochten wij niet weten wat een weer alarm in houdt. of dacht jij hiermee levens te sparen... pfff, weer een onzin topic Azizz wat ben jij toch altijd negatief :p dat je altijd er als de kippen bij bent zegt al genoeg over jouw onzingehalte:ego: doeggg

guppie
23-06-2004, 13:16
Origineel gepost door Azzzizzz oohja, dit is echt belangrijd en dit wisten we echt niet wij hebben ook tv, wij lezen ook krant en wij hebben ook collega's die het ons vertellen mochten wij niet weten wat een weer alarm in houdt. of dacht jij hiermee levens te sparen... pfff, weer een onzin topic Wat is jou probleem, alles vind jij onzin topic!! Wie zegt dat je moet reageren ahibadAllah!!

Souraida
23-06-2004, 13:39
Sorry hoor maar azzzizz waarom doe je altijd zo raar??? Damn, het is toch goed dat ze mensen op de hoogte stelt. Wat is jouw probleem. Je vind alle topics niets, ewa ga er dan niet heen zou ik zeggen. Yallatif.

Azzzizzz
23-06-2004, 13:53
dus jullie vinden dat het nieuwswaardig is deze topic?? zegt me wat over jullie

guppie
23-06-2004, 13:56
Jouw reacties zeggen weer iets ove rjou, jebent een gefrustreerde hengst!!

hajarchatlady
23-06-2004, 13:56
Origineel gepost door Azzzizzz oohja, dit is echt belangrijd en dit wisten we echt niet wij hebben ook tv, wij lezen ook krant en wij hebben ook collega's die het ons vertellen mochten wij niet weten wat een weer alarm in houdt. of dacht jij hiermee levens te sparen... pfff, weer een onzin topic wat is jouw probleem ja?? jij maakt altijd van die onzin opmerkingen..wat gaat jou dat aan?? laat mensen dingen plaatsen....de keuze ligt aan hun niet aan jou! hebben wij ooit eens iets gezegd over jouw topics of over jouw verhalen??? NEE DUS.....ga ga ofzo..!! :confused: