Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie is hier allemaal heel erg nerveus???

Pagina's : [1] 2 3

Military_Minded
28-11-2002, 22:14

Ik wil weten wie hier allemaal nerveus is???.....want ik ben dat!! Zijn de nerveuze mensen ook allemaal emotioneel????

SweetRose
28-11-2002, 22:15
Origineel gepost door Military Minded Ik wil weten wie hier allemaal nerveus is???.....want ik ben dat!! Zijn de nerveuze mensen ook allemaal emotioneel???? Soms... Soms niet.... :zwaai:

jimpie
Origineel gepost door Military Minded Ik wil weten wie hier allemaal nerveus is???.....want ik ben dat!! Zijn de nerveuze mensen ook allemaal emotioneel???? bedoel je altijd nerveus?

BentDagilia
Ik ben geen nerveus iemand... integendeel ik ben druk.. en een tikie relaxed zelfs... Bent Dagilia

Military_Minded
28-11-2002, 22:17

Ik bedoel nerveus zijn over het algemeen!!

Military_Minded
28-11-2002, 22:21
Origineel gepost door Lamode Waar heb jij het over ? Gaat het wel een beetje ? :confused: Ja!!

NoreJihan
28-11-2002, 22:22
Ben je zomaar nerveus zonder reden Wel raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar :rolleyes:

Military_Minded
28-11-2002, 22:24
Origineel gepost door NoreJihan Ben je zomaar nerveus zonder reden Wel raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar :rolleyes: niet zomaar.....als ik alleen ben.....ben ik heel rustig....maar zodra er mensen zijn...dan ga ik trippen!!!......Ik ben een echte solist!!!!

NoreJihan
28-11-2002, 22:26
Origineel gepost door Military Minded niet zomaar.....als ik alleen ben.....ben ik heel rustig....maar zodra er mensen zijn...dan ga ik trippen!!!......Ik ben een echte solist!!!! Waarom trippen en hoe ben je als je nerveus bent??? Hoe gedraag je je? En waarom stel je die vraag niet aan jezelf en tussen wie ben je nerveus Mensen,buitenwereld,vreemden,famillie??????/

Military_Minded
28-11-2002, 22:29
Origineel gepost door NoreJihan Waarom trippen en hoe ben je als je nerveus bent??? Hoe gedraag je je? En waarom stel je die vraag niet aan jezelf en tussen wie ben je nerveus Mensen,buitenwereld,vreemden,famillie??????/ buitenwereld en vreemden.....maar je merkt het niet echt aan mij....omdat in mijn bloed zit....snap je?? Maar ben jij nerveus???

camjo
28-11-2002, 22:29
Origineel gepost door Military Minded Ik wil weten wie hier allemaal nerveus is???.....want ik ben dat!! Zijn de nerveuze mensen ook allemaal emotioneel???? MM..ben je op dit moment ook nerveus..Ja? waarom vraag ik dat..het kan ook van de spanning komen..en deze spanning kan een beetje langer hebben uitgehouden dan normaal..en dan wordt je zenuwachtig.. Van teveel koffie drinken..wordt je ook nerveus (trillende handen) Ik ben soms ook heel nerveus..zeker als iets niet goed wil werken.

NoreJihan
28-11-2002, 22:31
Origineel gepost door Military Minded buitenwereld en vreemden.....maar je merkt het niet echt aan mij....omdat in mijn bloed zit....snap je?? Maar ben jij nerveus??? Nee ik ben heel gesloten en terughoudend tegenover vreemden/buitenwereld Ik ben mezelf niet

Military_Minded
28-11-2002, 22:31
Origineel gepost door Mohammed Justice MM..ben je op dit moment ook nerveus..Ja? waarom vraag ik dat..het kan ook van de spanning komen..en deze spanning kan een beetje langer hebben uitgehouden dan normaal..en dan wordt je zenuwachtig.. Van teveel koffie drinken..wordt je ook nerveus (trillende handen) Ik ben soms ook heel nerveus..zeker als iets niet goed wil werken. Ik ben nou niet echt nerveus!!!......maar ben jij vaak nerveus.....of gebeurd dat heel af en toe....en ben jij emotioneel???

Military_Minded
28-11-2002, 22:32
Origineel gepost door NoreJihan Nee ik ben heel gesloten en terughoudend tegenover vreemden/buitenwereld Ik ben mezelf niet en hoe komt dat???....durf jij jezelf niet te zijn???

NoreJihan
28-11-2002, 22:33

Origineel gepost door Mohammed Justice MM..ben je op dit moment ook nerveus..Ja? waarom vraag ik dat..het kan ook van de spanning komen..en deze spanning kan een beetje langer hebben uitgehouden dan normaal..en dan wordt je zenuwachtig.. Van teveel koffie drinken..wordt je ook nerveus (trillende handen) Ik ben soms ook heel nerveus..zeker als iets niet goed wil werken. Ja ik ken een jongen die zo is Soms trillen zijn handen en zn wangen vooral als je een discussie met hem aangaat en je hebt gelijk (wint) dan beginnen zijn wangen/handen te trillen ook als je in zijn ogen aankijkt dat is echt angstig als ik dat zie

Pagina's : [1] 2 3