Bekijk originele versie : *Vraagje over haaruitval ?!
joueriatje
20-01-2010, 22:45
salaam alaikoum dames,
Ik heb een vraagje over haaruit, ik heb namelijk heel erg last van haaruitval
maar ik heb geen raad hoe ik dit kan oplossen..
ik heb gehoord dat vitamine B goed is maar ik weet niet zeker..
weet iemand wat goed is voor het haar??
plaats alles wat je erover weet.......
groetjes
joueriatje
21-01-2010, 18:00
oep
AfvalJunkiee
21-01-2010, 20:39
Je moet een natuurlijke shampoo gebruiken, ik gebruik sinds 2 maanden de shampoo van hebba sawda en henna.. je kan die kopen op islamproducten.nl & ik merk echtt verschil.. mijn haar groeit dikker aan en valt niet meer zoveel uit..
Samyaa00
21-01-2010, 22:34
Je moet een natuurlijke shampoo gebruiken, ik gebruik sinds 2 maanden de shampoo van hebba sawda en henna.. je kan die kopen op islamproducten.nl & ik merk echtt verschil.. mijn haar groeit dikker aan en valt niet meer zoveel uit..
Ja die heb ik ook maar k vind dat ie niet zo lekker ruikt..
orientelqueen
23-01-2010, 00:22
biergist tabletten hoorde ik
mocrootje5
23-01-2010, 18:10
Bedoel je die zwarte shampoo die je ook uit Marokko kan halen?
Je moet gewoon naar je huisarts gaan. Ik heb het ook gehad en ben toen gegaan en hij heeft me toen recept meegegeven voor vitamine b. Die heb ik netjes gebruikt en voordat ik het wist had ik mijn volle haar weer terug!
radia1988
23-01-2010, 22:03
Kan ik die ook in de winkel kopen ?
joueriatje
31-01-2010, 21:47
Ik ben naar me huisarts geweest en die zei dat vitamine B goed is.
Dus ik ga dat even uitproberen en wie weet...
maghrabia
31-01-2010, 21:54
Je hebt pas echt haar uitval, als je bij je hoofd gaat trekken, en haren uitvallen
Als je gewoon van onder trekt en het valt uit dan heeft 't gwn misschien te maken met weersverandering of zo ..
NOUR-el-HOUDA
01-02-2010, 09:21
Vitamine b en gezond eten vooral
Niet stressen..goed slapen..uitrusten..;)
xxberberiaxx
05-02-2010, 22:25
Wolah damessss, activ-W is de beste shampoo.. ik gebruik het nu al een tijdje en ik had ook last van erg veel haar uitval...
het is zwaaar vermindert... nu als ik douch zit het douchputje niet helemaal vol alleen 5 haartjuhs en thats it...
echt een aanrader, je kunt die shampoo kopen bij etos en kruidvat ongeveer 8 euro maar het is die 8 euro echt waard
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.