Bekijk originele versie : Een Vraagje voor de Mannen...
BentDagilia
28-11-2002, 22:02
Nou jullie zien het vanavond is het zo te zien Ladys Night.. :D Veel topics voor en door vrouwen geopend :D maar ja vind het oneerlijk
voor jullie dus ik open er ook een voor julie...
Ik wil wat vragen ... naar aanleiding van me topic onzkerheid en na aanleiding van andere topic wil ik vragen welk lichaamsdeel jullie het mooist vinden bij een vrouw... en waar jullie op letten
Zijn dit de :
Heupen,
Achterste ( grof gezegd :D )
De Borsten
De (DIJ) benen
De middel
Meer kon ik er niet bedenken maar ik hoop dat jullie seriues reageren ik bedoel dit is met seriuese bedoelingen geopend :D
Bent Dagilia :zwaai:
Jemal2002
28-11-2002, 22:05
Origineel gepost door Bent Dagilia
Nou jullie zien het vanavond is het zo te zien Ladys Night.. :D Veel topics voor en door vrouwen geopend :D maar ja vind het oneerlijk
Ik wil wat vragen ... naar aanleiding van me topic onzkerheid en na aanleiding van andere topic wil ik vragen welk lichaamsdeel jullie het mooist vinden bij een vrouw... en waar jullie op letten
Zijn dit de :
Heupen,
De Borsten
De (DIJ) benen
De middel
Meer kon ik er niet bedenken maar ik hoop dat jullie seriues reageren ik bedoel dit is met seriuese bedoelingen geopend :D
Heupen
Achterste
De dijen
De middel
borsten hoeven niet groot te zijn....maar wel rond van vorm
Onslaught
28-11-2002, 22:07
Zijn dit de :
Heupen,
De Borsten
De (DIJ) benen
De middel
ik let aleen op de hart en als ik op iets ander zou letten was het:
de ogen
de glimlach
de lippen
de kuiten
heupen
de middel
:D
BentDagilia
28-11-2002, 22:10
Kijk ik heb het gezicht er express niet op gezet omdat
ieder mens verlangt naar
- Mooie ogen om in te verdrinken
- Mooie volle lippen om mee te zoenen
- Mooie lach om van weg te dromen
Dus daarom heb ik geen gezicht gekoze.. Kom om mannen wat vinden jullie nou iets wat een vrouw niet mag Missen iets wat haar vrouwelijk maakt iets wat jouw aantrekt ???
Bent Dagilia
BentDagilia
28-11-2002, 22:11
Hellau Ik wil niet veel zeggen maar die heb je :D echt ik heb het gekregen bij biologie ik moest er om lachen maar drie hoekige bestaan
Bent Dagilia
BentDagilia
28-11-2002, 22:12
hellau Ik doe me best ... help me mee dan :D
Bent Dagilia
BentDagilia
28-11-2002, 22:17
Hahah helemaal niet... ik ben gewoon nieuwsgierig ... ik bedoel als ik mezelf wou showe of zo ha dik allangg me foto geplaatst het is wel een soort enquete maar ja het heeft niks met mezelf te maken..
Bent Dagilia
Hahah helemaal niet... ik ben gewoon nieuwsgierig ... ik bedoel als ik mezelf wou showe of zo ha dik allangg me foto geplaatst het is wel een soort enquete maar ja het heeft niks met mezelf te maken..
Bent Dagilia
Ben wel benieuwd naar hoe jij eruit ziet :)
Het gezicht ..... :verliefd:
Jemal2002
28-11-2002, 22:43
Origineel gepost door helleau
borsten rond van vorm:melig: heb je ook kubusachtige haha of driehoeken ahahahahhahahahha
nee hang tieten die je over je schouders kan gooien die zijn baah! :D
TwinkleEye_19
28-11-2002, 23:46
De meeste jongens vallen (buiten het gezicht van een vrouw) toch op haar figuur. Ik denk met name dat jongens echt houden van het zogehete 'zandloper' figuur :D. En dan maakt het niet uit hoe groot de maten zijn, ik denk dat dat verschilt per jongen. De een vindt voller mooier en de ander weer niet.
En ik kan als een blok voor een jongen vallen als hij gespierd lichaam heeft, (vooral armen en buik) eruuuuuug belangrijk. Maar zijn gezicht (uistraling + lach) moet wel het mooiste zijn :verliefd:.
TwinkleEye_19
28-11-2002, 23:54
Origineel gepost door Samorra
ik mis ergens 10 cm, helaas
anders had ik 90. 60. 90
Dus nu heb ik 80.60.90
:D
Soo, meetlint erbij gepakt? :rolleyes:
Ik vind de heupen bij een vrouw aantrekkelijk. Ik hou wel ven een volle meid, niet dik maar ook niet dun.
Maar het hart is het belangrijkste.
appie
waarom staat de navel er niet tussen :(
Hanaetje
29-11-2002, 06:47
Wél wél wél......zijn de mannen soms verlegen??? ....:o :D
Ik ben nu ook wél nieuwsgierig wat een man graag heeft op vlak van uiterlijk....:rolleyes:
En kom niet met die bullshit van het hart hé ....allé das wel het belangrijkste MAAR jij en ik en iedereen weet zelf wel dat je eerst naar het uiterlijk ziet en dan een poging doet om iemand z'n hartje te stelen:Iluvu:...
So........Tell me what ya like so I can change myself :D :D:stout:
Thallaa !!
Hanaetjeeuhhh
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.