Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Onzeker???

Pagina's : [1] 2

BentDagilia
28-11-2002, 21:34

Wie van de meiden of jongens onder ons zijn onzeker en hebben hier veel last van??? en wie is helemaal niet onzeker ??? Bent Dagilia :zwaai:

jimpie
28-11-2002, 21:35
Origineel gepost door Bent Dagilia Wie van de meiden of jongens onder ons zijn onzeker en hebben hier veel last van??? en wie is helemaal niet onzeker ??? Bent Dagilia :zwaai: Ligt eraan hoe ik mij voel.....

sihemB
28-11-2002, 21:37
ik ben wel eens onzeker ligt er bij mij ook aan hoe ik me voel sihemB

BentDagilia
28-11-2002, 21:37
Maar het is niet zo dat onzekerheid Overheerst als je kijk naar je gemiddelde gevoel??? Bent Dagilia

RkeMpoe_Boy
28-11-2002, 21:38

waarom zijn veel meisje onzeker terwijl niet eens nodig is ,?? meisjes rare schapen :D

jimpie
28-11-2002, 21:39
Origineel gepost door RkeMpoe_Boy waarom zijn veel meisje onzeker terwijl niet eens nodig is ,?? meisjes rare schapen :D walahila...

jimpie
28-11-2002, 21:41
Origineel gepost door Bent Dagilia Maar het is niet zo dat onzekerheid Overheerst als je kijk naar je gemiddelde gevoel??? Bent Dagilia Ik heb het meetsal als ik iets moet doen wat in mij ogen moeilijk lijkt... Achteraf is het altijd een makkie geweest...en snap niet waar ik mij druk om heb gemaakt

BentDagilia
28-11-2002, 21:42
Wie ikke :D NOu ik zou maar niet te vroeg juiche :D Ook ik heb er last van en dat bepaald mijn gevoel voor een grote deel.. maar ja ik ben grotendeels zeker van mezelf ik bedoel ik ben iemand die sterk in ze schoenen wil staan en ook staat en ja dat moet je niet combineren met onzekerheid maar Ja ik heb er ook last van alleen niet zo veel... Bent Dagilia

ZiLaaL
28-11-2002, 21:44
IK BEN ZWAAR ONZEKER, of laat ik het eerder REEEL noemen! In mijn ogen ben ik Reeel over mezelf, In andermans ogen kom ik Onzeker over denk ik.

RkeMpoe_Boy
28-11-2002, 21:46
Origineel gepost door jimpie walahila... tibdarsin ook nee toch .............. :D

BentDagilia
Origineel gepost door RkeMpoe_Boy waarom zijn veel meisje onzeker terwijl niet eens nodig is ,?? meisjes rare schapen :D Omdat meisjes heel gevoelig zijn voor commentaar ik bedoel als je tegen een meisje zegt.. : Je haar zit niet zo leuk.. dan voelt ze zich die dag niet lekker in haar vel zitten... Ik bedoel ik ken heel veel meisjes en ja ik zie het bij hun heel vaak en bij mezelf ook.. meisjes willen altijd mooi zijn.. koste wat het kost en als iemand dan met een opmerking komt die niet echt leuk is dan kan het een meisje echt van streek maken ik bedoel Anorexia nervosa komt heel vaak voor en waarom denk je??? Ze zetten hun onzekerheid om in eten en kotsen het weer uit... Meisjes gaan heel ver in hun onzekerheid en dit kan tot erstige gevolgen lijden als je er niet over praat of als je er zelf niet over heen komt... Bent Dagilia :zwaai:

ZiLaaL
Origineel gepost door Emshoom hahaha, dat kan best kloppen :D ,door die onzekerheid vergeet je zo vaak m'n naam hé ? :D :traan1: Ik voel me met de seconde onzekerder in jouw aanwezigheid....

jimpie
28-11-2002, 21:48
Origineel gepost door RkeMpoe_Boy tibdarsin ook nee toch .............. :D neshin ela.... neshien essen il tisbahanien

BentDagilia
28-11-2002, 21:49
Sweetdroppy... bedankt voor je uitleg echt TOPPIE.. Bent Dagilia ;)

RkeMpoe_Boy
28-11-2002, 21:51

Origineel gepost door Bent Dagilia Omdat meisjes heel gevoelig zijn voor commentaar ik bedoel als je tegen een meisje zegt.. : Je haar zit niet zo leuk.. dan voelt ze zich die dag niet lekker in haar vel zitten... Ik bedoel ik ken heel veel meisjes en ja ik zie het bij hun heel vaak en bij mezelf ook.. meisjes willen altijd mooi zijn.. koste wat het kost en als iemand dan met een opmerking komt die niet echt leuk is dan kan het een meisje echt van streek maken ik bedoel Anorexia nervosa komt heel vaak voor en waarom denk je??? Ze zetten hun onzekerheid om in eten en kotsen het weer uit... Meisjes gaan heel ver in hun onzekerheid en dit kan tot erstige gevolgen lijden als je er niet over praat of als je er zelf niet over heen komt... Bent Dagilia :zwaai: jaa dat begrijp ik maar soms doen ze echt overdreven ........... dat begrijp ik dus nie .

Pagina's : [1] 2