Bekijk originele versie : Huis huren in Antwerpen
Kariem_26
20-01-2010, 11:14
Salama alikoum,
Wie weet een goeie website waar men huizen kan huren in Antwerpen of eventueel Brussel
De site Immoweb.be die ken ik al dus gelieve andere sites of enige advies/info betreft huis huren in Antwerpen is ook welkom
Ben Rotterdam en Holland meer dan spuugzat ! En al haar mashakeel
Steeds meer en meer autochtonen nederlanders en nerderlanders van marokkaanse afkomst emigreren massaal naar het buitenland waaronder Belgie
Mvg,
Wa baraka Allahu fiekum
0nbekend
20-01-2010, 13:33
www.hebbes.be
daar heb ik ook op gezocht
golddigga
20-01-2010, 13:37
kapaza.be
Nederlandse_
20-01-2010, 13:39
Notificatie.
Soukaina22
20-01-2010, 13:41
www.vlan.be!!!
ik ben ook van nl naar belgie verhuist en ik kan je vertellen dat het hier echt niet zoveel beter is dan in nl, we zitten er zelfs al aan te denken om terug te komen naar nl!
succes!
Nederlandse_
20-01-2010, 13:42
http://woningen.tweedehands.net/te-huur-belgiee/1
Nederlandse_
20-01-2010, 13:43
www.vlan.be!!!
ik ben ook van nl naar belgie verhuist en ik kan je vertellen dat het hier echt niet zoveel beter is dan in nl, we zitten er zelfs al aan te denken om terug te komen naar nl!
succes!
Om welke reden is het daar niet veel beter dan hier als ik vragen mag?
Soukaina22
20-01-2010, 13:46
Om welke reden is het daar niet veel beter dan hier als ik vragen mag?
woningen bv, heel slecht onderhouden, heel anders dan wat we gewend zijn in nl en ze zijn daarnaast ook veelste duur!
internet is veel duurder
boodschappen zijn veel duurder
hoofdoek verbod op scholen en vaak ook op het werk:jammer:
Anoniempje25
20-01-2010, 13:49
Salama alikoum,
Wie weet een goeie website waar men huizen kan huren in Antwerpen of eventueel Brussel
De site Immoweb.be die ken ik al dus gelieve andere sites of enige advies/info betreft huis huren in Antwerpen is ook welkom
Steeds meer en meer autochtonen nederlanders en nerderlanders van marokkaanse afkomst emigreren massaal naar het buitenland waaronder Belgie
Mvg,
Wa baraka Allahu fiekum
Www.koopjeskrant.be
www.hebbes.be
www.easy.be
Kijk ook eens effe op antwerpen.be
Nederlandse_
20-01-2010, 13:51
woningen bv, heel slecht onderhouden, heel anders dan wat we gewend zijn in nl en ze zijn daarnaast ook veelste duur!
internet is veel duurder
boodschappen zijn veel duurder
hoofdoek verbod op scholen en vaak ook op het werk:jammer:
SubhanAllah..
Ik was juist in de veronderstelling dat het leven daar wat goedkoper was, maar niet dus!
En hoe zit dat precies met het hoofddoekverbod?
Is het alleen in bepaalde delen van Belgie, of overal en in hoeverre gaat dat?
Soukaina22
20-01-2010, 14:00
SubhanAllah..
Ik was juist in de veronderstelling dat het leven daar wat goedkoper was, maar niet dus!
En hoe zit dat precies met het hoofddoekverbod?
Is het alleen in bepaalde delen van Belgie, of overal en in hoeverre gaat dat?
wat je in nl uitgeeft aan rekeningen, dat ga je hier ook doen! enige voordeel is kinderbijslag, dat krijg je hier ook iedere maand en in nl om de 3 maanden pas en met belastingteruggave zit je hier ook meestal goed!
hoofddoekverbod heb je hier overal, op scholen, als ik het goed heb begrepen en op het werk ook, tenzij je schoonmaakwerk doet of in een callcenter werkt!
Nederlandse_
20-01-2010, 14:07
wat je in nl uitgeeft aan rekeningen, dat ga je hier ook doen! enige voordeel is kinderbijslag, dat krijg je hier ook iedere maand en in nl om de 3 maanden pas en met belastingteruggave zit je hier ook meestal goed!
hoofddoekverbod heb je hier overal, op scholen, als ik het goed heb begrepen en op het werk ook, tenzij je schoonmaakwerk doet of in een callcenter werkt!
Nou alleen al om het hoofddoek verbod lijkt het me niks om daar te gaan wonen.
Hoe zit dat dan met al die vrouwen die daar hijaab dragen/droegen?
nadia_29
20-01-2010, 15:08
Salama alikoum,
Mvg,
Wa baraka Allahu fiekum
ja kom maar gezellig haar Belgie, het land van melk en honing
je zal snel verlangen naar Nederland, schrijf ik zwart op wit!!! voor de rest keep on dreaming!
www.benhollandspuugzat.be ga je zeker je droom huisje kunnen vinden
Anoniempje25
20-01-2010, 15:15
ja kom maar gezellig haar Belgie, het land van melk en honing
je zal snel verlangen naar Nederland, schrijf ik zwart op wit!!! voor de rest keep on dreaming!
www.benhollandspuugzat.be ga je zeker je droom huisje kunnen vinden
wallahilla :hihi:
boschebolleke
20-01-2010, 15:40
wallahilla :hihi:
:hihi: ik ging echt klikken, ik dacht echt!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.