Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stelling: Vrouwen kunnen niet autorijden!

Pagina's : [1] 2

Jemal2002
28-11-2002, 21:14

Klopt dit of is het een fabel?

Jemal2002
28-11-2002, 21:47
Origineel gepost door helleau heb nooit gereden maar als ikd at wel ga doen zou ik uit de buurt blijven ahha Maar heb je ooit in de auo gezeten met een vrouw?

SaraZena
28-11-2002, 22:04
er zijn inderdaad vrouwen die er niks van bakken achter het stuur. Ze raken in paniek om niks en zo en ze zijn gewoon een gevaar op de weg. Maar dit geldt niet voor alle vrouwen natuurlijk ;) :zwaai:

roosje22
29-11-2002, 10:02
Vrouwen kunnen beter rijden dan mannen, omdat ze beter kijken en vaak minder hard rijden dan mannen :ego:

Gadiza
29-11-2002, 10:05

Er is niks mis mee dat vrouwen wat voorzichtiger zijn dan mannen Dat is juist goed. Als ik bij mijn broer in de auto zit hou ik mijn hart vast. Doeg

Jemal2002
29-11-2002, 10:08
Origineel gepost door roosje22 Vrouwen kunnen beter rijden dan mannen, omdat ze beter kijken en vaak minder hard rijden dan mannen :ego: door het gedrag van vrouwelijke bestuurders worden de mannelijke bestuurders agressiever, gaan harder en roekelozer rijden en veroorzaken daar door meer ongelukken.........

manal18meknes
29-11-2002, 11:47
Er is toch een paar jaar geleden een onderzoek gedaan naar de rijgedrag van vrouwen en mannen en daaruit bleek dat vrouwen beter kunnen rijden dan mannen. De meeste vrouwen zijn van nature een beetje voorzichtiger dan mannen, maar je hebt ook van die vrouwen die een gevaar op de weg zijn. :zwaai:

Noena
29-11-2002, 11:55
Origineel gepost door manal18meknes Er is toch een paar jaar geleden een onderzoek gedaan naar de rijgedrag van vrouwen en mannen en daaruit bleek dat vrouwen beter kunnen rijden dan mannen. De meeste vrouwen zijn van nature een beetje voorzichtiger dan mannen, maar je hebt ook van die vrouwen die een gevaar op de weg zijn. :zwaai: Als ik haast heb ben ik inderdaad een gevaar op de weg, maar dat wil niet zeggen dat ik niet kan rijden. Ik heb geen idee of de mannen beter rijden dan de vrouwen, maar ik weet wel dat ik 10x beter rijd dan mijn vent! ;) :p

Hanaetje
29-11-2002, 12:49
Vrouwen kunnen miss niet beter MAAR wel VEILIGER rijden(algemeen dan toch ) dan mannen, das al een grooooooooote FEIT !

zahia21
29-11-2002, 12:54
inderdaad,vrouwen zijn wat voorzichtiger, en er zijn vet wel vrouwen die beter kunnen rijden dan mannen, ik geef toe, de meeste mannen kunnen gewoon goed rijden. Maarre, Kheb net mijn rijbewijs gehaald,dat meot toch echter betekenen dat ik goed kan rijden,heheh, moeilijkkkk. Nou mensjes, misschien komen we mekaar tegen in de snelweg of waar dan ook,ajuu.

Pagina's : [1] 2