Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : alleen voor de dames dus heren niet openen aub

Pagina's : [1] 2 3 4

sihemB
28-11-2002, 20:59

Hoi allemaal, effe een vraagje houden jullie dames bij wanneer jullie ongesteld worden ik hield het wel bij, maar ik kwam erachter dat ik echt precies om de 4 weken 3 dagen ongesteld ben........ sihemB

sihemB
28-11-2002, 21:03
Origineel gepost door helleau :haha: mag ikje misschien vragen saloua wat er zo lachwekkend is!!!!!!!!! SihemB :D

sihemB
28-11-2002, 21:05
Origineel gepost door helleau is gewoon funny om de 4 wk??? siham Nou dat kan toch SALOUA!!!!!!!!!!!!!!1 sihemB

sihemB
28-11-2002, 21:08
Origineel gepost door helleau waarom moet mijn naam zo groot zeg wil je reclame maken ofzo:hihi: mag ik vragen hoe je er trouwens aan komt hacken oella?? Nou nee hoor hacken doe ik niet, maar jou teksten zijn zwaar saloua achtig dus vandaar........ sihemB :zwaai:

sihemB
28-11-2002, 21:11

Origineel gepost door helleau ja ik heet saloua haha maar waarom is dat dan saloua-achtig??? Of heb je mijn teksten gevolgd heb ik er een stalker bij??? Oeh lucky me haha siham of sihem wat is het?? :confused: ja oke maar nee ik herken gewoon aan die teksten dat jij het bent en waarom zou ik je stalken zeg................. en het is Sihem als je het niet erg vind sihemB :D

BentDagilia
28-11-2002, 21:13
Waar gaat deze topic over?? Bent Dagilia

sihemB
28-11-2002, 21:14
Origineel gepost door Bent Dagilia Waar gaat deze topic over?? Bent Dagilia nee niks hoor bent dagilia we blijven bij het onderwerp.... SihemB :D

Jemal2002
28-11-2002, 21:19
Origineel gepost door sihemB Hoi allemaal, effe een vraagje houden jullie dames bij wanneer jullie ongesteld worden ik hield het wel bij, maar ik kwam erachter dat ik echt precies om de 4 weken 3 dagen ongesteld ben........ sihemB iedereen heeft een andere cyclus verschilt van 3 tot 5 weken en gemiddeld 4 weken .....die paar dagen valt mee .......als het constant is moet je blij zijn. regelmatig ongesteld worden is niet leuk. een vriendien van mij is 3 keer per jaar ongesteld..........echt zielig.....en ze weet nooit wanneer ze het gaat worden. dank Allah (swt) de je precies om de 4 weken en 3 dagen ongesteld bent.

sihemB
28-11-2002, 21:23
Origineel gepost door helleau he jemal2002 foei mocht niet openen!! jah inderdaad!!!! sihemB

BentDagilia
28-11-2002, 21:28
Jamal.... je weet het nog beter dan de meiden hier... :D :D :D Bent Dagilia

BentDagilia
28-11-2002, 21:30
Origineel gepost door Jemal2002 regelmatig ongesteld worden is niet leuk. Ik denk dat je bedoeld.. ONREGELMATIG.. Dames wat handig een man die e wat van afweet.... ;) Bent Dagilia

BentDagilia
28-11-2002, 21:32
Ik at niet ik had 6 dagen geen ramadan en Ik at niet ik deed alleen stiekem pepermunt in me mond ... maar ja niemand die het wist.. behalve de eerste dag toen moest ik kotse en rende ik regelmatig naar de wc .. Ik had els en ikr ende naar de wc ik kon niks meer binnehouden en ja toen lag ik ook bijna halfdood in de kantine dus een geheim was het niet echt maar ja stiekem bij de Nlers ete'n??? echt niett Bent Dagilia

tamazeert
28-11-2002, 21:33
Jemmal! het is alleen voor de dames, je had niet moeten reageren!hahaha

sihemB
28-11-2002, 21:35
Origineel gepost door tamazeert Jemmal! het is alleen voor de dames, je had niet moeten reageren!hahaha eenuh jij dan jij ook niet stouterd sihemB

sihemB
28-11-2002, 21:55

Origineel gepost door helleau haha ik ging op mijn stage gewoon eten de meesten dachten dat het al voorbijw as alleen mijn begeleidster wist het haha maar op school ging ie stiekenm snoep eten in de wc ofzo of stiekem op de trap als ik geen allochtoon zie wist je nog sihem met mo schande man ikd acht er laatst nog aan haha ja dat weet ik nog hahahahha sihem

Pagina's : [1] 2 3 4