Bekijk originele versie : Eenzaam
chouroek
22-06-2004, 22:05
Ik voel me zo eenzaam zonder mijn zus :(
Meisjes die getrouwde zussen hebben hoe gaan jullie ermee om?
Mijn zus gaat binnen kort trouwen en ze is vandaag vertrokken naar Marokko ik voel me daarom zo alleen en ik word al helemaal gek bij hetg edachte dat ze niet meer terug in huis zal komen!
MocrowGirlBella
22-06-2004, 22:07
Origineel gepost door chouroek
Ik voel me zo eenzaam zonder mijn zus :(
Meisjes die getrouwde zussen hebben hoe gaan jullie ermee om?
Mijn zus gaat binnen kort trouwen en ze is vandaag vertrokken naar Marokko ik voel me daarom zo alleen en ik word al helemaal gek bij hetg edachte dat ze niet meer terug in huis zal komen!
K ken veel meisjes die dit ook zeggen als hun zus trouwt vooral als je een goeie band met haar had.
Sterkte zou k zegge
alles K0mt goed meid:zwaai:
ik heb 2 zusjes en 2 zussen als je wil mag je eentje lenen!!
Ik kan niet wachten tot de mijne gaat trouwen! Please ik smeek jullie vergeet 1 ding niet te doen. De dag waarop mijn zus trouwt, trek me uit mijn graf, ik moet het met mijn eigen ogen zien!
MocrowGirlBella
22-06-2004, 22:10
Origineel gepost door guppie
:stout:
Geef maar eentje aan mij moet wel ouwer zijn als mij ik wou echt dat ik een zus had :zwaai:
gaat wel wennen naar een halfjaartje of zo ligt er aan of ze bij je om de hoek gaat wonen want dan ken je elke dag bij dr langs suuc 6 nog
chouroek
22-06-2004, 22:12
Origineel gepost door BentFes
Ik kan niet wachten tot de mijne gaat trouwen! Please ik smeek jullie vergeet 1 ding niet te doen. De dag waarop mijn zus trouwt, trek me uit mijn graf, ik moet het met mijn eigen ogen zien!
ik snap hem niet :confused:
chouroek
22-06-2004, 22:14
Origineel gepost door lai7la
gaat wel wennen naar een halfjaartje of zo ligt er aan of ze bij je om de hoek gaat wonen want dan ken je elke dag bij dr langs suuc 6 nog
Nee ze gat ver wonen ik kan niet wanneer het mij uitkomt binnen huppelen :(
inchallah komt het goed ik ben op die manier 2 zussen verloren :d iedereen gaat zijn eigen pad op....geir inshallah...en geloof me contact word echt niet minder ze komt nog vaak genoeg langs en het is nu alleen maar gezelliger omdat je elkaar mist..geloof me schat..
chouroek
22-06-2004, 22:17
Origineel gepost door guppie
Wees blij dat je 4 zussen hebt. Ik heb maar eentje en ja ze gaat ook ver wonen. Ik zit er echt mee. met wie ga ik kletsen, lachen, huilen..etc we deden alles samen :(
ik snap hem niet :confused:
Het zal mijn zus zolang kosten, voordat ze trouwt. Ondertussen ben ik al dood. :moe:
Komt goed Insha Allah meiske... je hebt nog de weekenden waarin je haar kunt bezoeken.. en je weet dat ze heel gelukkig zal worden Insha Allah dat is toch al n hele geruststelling.. ou met te nsejch je hetb je mama.. en als dat niet genoeg is mag je altijd nog bij mij binnenwandelen.. je weet ook mijn Zus is er na de vakantie niet meer..... Ook ik heb dan niemand meer bij wie ik kan huilen lachen en kletsen al is het over hoe je de wc schoonmaakt.. had er nog niet over nagedacht maar ik zal dr heel erg gaan missen :(
chouroek
22-06-2004, 22:21
Origineel gepost door minga
inchallah komt het goed ik ben op die manier 2 zussen verloren :d iedereen gaat zijn eigen pad op....geir inshallah...en geloof me contact word echt niet minder ze komt nog vaak genoeg langs en het is nu alleen maar gezelliger omdat je elkaar mist..geloof me schat..
Inscha'ALLAH!!
Vooralzij is heel gezellig en maakt de sfeer thuis.....
Ik heb nu echt spijt dat ik elke nacht hard moest ropen dat ze op moest houden met praten hahahah ohhhhh zij is zo sweet :p
Wees blij dat je 4 zussen hebt. Ik heb maar eentje en ja ze gaat ook ver wonen. Ik zit er echt mee. met wie ga ik kletsen, lachen, huilen..etc we deden alles samen :(
Mijn zussen hebben geen trouwplannen en andere 2 zijn te jong 16 en 11 jaar!!
Dus ik hoef voorlopig niet te vrezen!!
Nee ze gat ver wonen ik kan niet wanneer het mij uitkomt binnen huppelen :(
het went op een gegeven moment egt dan is het de gewoonste zaak ;)
duurt wel een tijdje maar effe janken helpt wel tenminste bij hielp het wel naar een paar maanden was k het helemaal vergeten
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.