Bekijk originele versie : Wat vinden jullie van jongens die een dagcreme gebruiken voor een getinte huidskleur?
Wael_Beni_Saidi
22-06-2004, 21:47
Wat vinden jullie van jongens die een dagcreme gebruiken voor een getinte huidskleur?
Nou wat vinden jullie er van eerlijk antwoorden :hihi: komen grappige antwoorden allatif...:hihi:
tonymontana
22-06-2004, 21:51
Origineel gepost door Wael_Beni_Saidi
Wat vinden jullie van jongens die een dagcreme gebruiken voor een getinte huidskleur?
Nou wat vinden jullie er van eerlijk antwoorden :hihi: komen grappige antwoorden allatif...:hihi:
switsall baby creme :wijs:
Wael_Beni_Saidi
22-06-2004, 21:53
Origineel gepost door tonymontana
je krijgt er een kleurtje van he :hihi:
Soussia17
22-06-2004, 22:15
Origineel gepost door tonymontana
:verliefd:
Beter ga ik je zaterdag zien. :o
alhoceimachaima
22-06-2004, 22:34
hahahahha zou het niet weten nooit meegemaakt eerlijk gezegt:D
larrissa
22-06-2004, 22:59
Ik vind welke vorm dan ook van make-up bij een jongen een grote afknapper. Bij meisjes vind ik naturel ook het beste maar bij jongens, nee dat kan gewoon niet. Creme valt daar niet onder maar getinte creme weer wel trouwens.
er zijn jongens die zelfs elke dag hun gezicht reinigen en een keer per week een gezichtsmasker gebruiken. :S
ik vind t wel oke dan jongens tegenwoordig ook aandacht besteden aan hun uiterlijk maar getinte dagcreme vind ik n beetje me3ajka
OujDa_LaDy
23-06-2004, 08:36
Te Vrouwelijk..:jammer:
tazaghiniagirl
23-06-2004, 10:43
....:lol:....
Origineel gepost door Lampjuh
er zijn jongens die zelfs elke dag hun gezicht reinigen en een keer per week een gezichtsmasker gebruiken. :S
:confused: Is daar iets mis mee??
Jongedame, t is alleen maar goed dat de mannen van tegenwoordig ook aand8 besteden aan huidverzorging!! Een huid heeft die reiniging nodig, zowel bij een man als bij een vrouw!....Goede huidverzorging is een investering in de toekomst! ;)
Over de getinte dagcreme, tja.................
Ik zou zeggen laten de heren maar een zonnebankie nemen! :D
DaNGeRouZLy
23-06-2004, 11:24
zemmelig iegggg:hihi:
oke doeggg :zwaai:
LieveMeisje
23-06-2004, 11:57
pff hoesjoww??? jongens hebben ook een gezicht hoor!!!
huid verzorgen juist heel belangrijk dus geld ook voor meisjes en JONGENS!!!! dus nie alleen voor wijven!!! :jammer:
DaNGeRouZLy
23-06-2004, 11:59
Origineel gepost door LieveMeisje
pff hoesjoww??? jongens hebben ook een gezicht hoor!!!
huid verzorgen juist heel belangrijk dus geld ook voor meisjes en JONGENS!!!! dus nie alleen voor wijven!!! :jammer:
ik had het over getinte dagcreme niet over gewone dagcreme :zwaai:
Screech_Bep
23-06-2004, 12:12
Het zijn vrouwen geen mannen.
Ze proberen het ideale beeld van de vrouw te bereiken.
Vervloekt zijn de mannen die vrouwen immiteren en vrouwen die mannen immiteren.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.