Bekijk originele versie : Als je een erge discussie meemaakt thuis; wat doe je dan ?
ik_oke_is
22-06-2004, 21:22
ik vraag niet naar details ;en maakt ook niet uit waarover;
maar ALS er ruzie is ; wat doe jij dan??
meng je je , of loop je net weg of ... ? :(
misz_bella
22-06-2004, 21:23
ik luister gewoon.
maryam87
22-06-2004, 21:24
ik luister en kijk en huiver :D
Ik pak een mes en bedreig ze totdat ze stil zijn! :boos:
Nee, even serieus.
Normaal heb ik daar heel veel moeite mee en weet ik geen woord te zeggen. Het enige wat ik op zulke momenten doe is nadenken en nog eens nadenken, want spreken kan ik niet. Stem wil niet meewerken. :(
HaagseHafida
22-06-2004, 21:24
ik loop weg, ik kan er niet tegen.
begin meteen te janken enzo
MisS_PaRa_MaRoC
22-06-2004, 21:32
ik discussier mee ! :kwaad:
ik_oke_is
22-06-2004, 21:37
Origineel gepost door MisS_PaRa_MaRoC
ik discussier mee ! :kwaad:
das een optie; en wat gebeurd er dan?
beginnen ze dan allemaal tegen jou
MisS_PaRa_MaRoC
22-06-2004, 21:42
Origineel gepost door ik_oke_is
das een optie; en wat gebeurd er dan?
beginnen ze dan allemaal tegen jou
nee ze plakken bij The Point , als dat gedaan is , beginnen ze met mij :confused:
chouroek
22-06-2004, 21:47
Ik ging altijd naar mijn moeder toe en smeekte haar om niet op in te gaan :( maar pa mocht mij natuurlijk niet horen anders denkt hij dat ik haar gelijk geef. Maar weg lopen heb ik nooit gedaan of kamer op slot en ze laten uitvechten ik bleef altijd in de beurt, want ik kreeg altijd gekke gedachten was bang dat ik net op de verkeerde moment niet bij zou zijn :( echt pffffff
Misslai_d
22-06-2004, 21:51
zegge dat ze moete stoppe:(
ik probeer alle ruzies altijd te sussen....
ik ben erg.... meestal is het tussen me broer(s) en me moeder... dus ik zorg ervoor dat de stem van me ma gehoord zal worden op welke manier dan ook... meestal is ze na 3min moe van het ruzie maken.. maar dan ga ik nog dagen verder... Maar ik begin oook vaaaaak ruzies thuis omwille van me moeder omdat zij niks zij nergens ooit iets over zegt...
sweet_nadoria
22-06-2004, 21:55
Hmmm ...
Ik meng me er altijd bij als ik zie dat het gaat uitlopen in een hevige bekgevecht (zusjes onderling dan he)
Als het gewoon doodnormale discussie is dan jah heb ik altijd mn zegje :stout:
Lekker meedoen !!!
Origineel gepost door ik_oke_is
ik vraag niet naar details ;en maakt ook niet uit waarover;
maar ALS er ruzie is ; wat doe jij dan??
meng je je , of loop je net weg of ... ? :(
Ik luister en kijk wie er gelijk heb, en dan ga ik me er in mengen!! Zie ik me pa met die blik dan haast ik m naar boven :D
MocrowGirlBella
22-06-2004, 22:09
Ik duik dan mn bed in :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.