Bekijk originele versie : Someone tips.........hoofddoek......???!
:o Ik ben van plan om Inscha'allah binnenkort een hoofdoek te gaan dragen, maar kweet nog niet precies hoe je het vast moet maken.
Soms zie je buiten van die meiden lopen met hoofddoeken.........sjow mooi :Iluvu: , als ik dat uit probeer, lijkt et net een hoopje............:jammer:
Tips.....?? :o
Miss_Wafae
22-06-2004, 20:57
Je Kan Zo'n Soort Hoedje Kopen Weet Je Wel Voor Onder Je Hoofddoek En Dan Een Mooie Sjaal Er Overheen..
Nog Een Manier Is Om Een Lange Sjaal Te Pakken En Die Eerst Achterlangs Vast TeKnopen..Zorg Wel Dat Je 1 Lang En 1 Kort Stuk Hebt..Vouw Dan Het Lange Stuk Onder Je Kin Door Weer Naar Boven Toe..En Maak Het Daar Vast..
Hoop Dat Het Duidelijk Is..
miss_zina20
23-06-2004, 01:26
salaam wa3alaikom,
het beste kan je gewoon een hijaab dragen is het makkelijkste en je hoeft geen naalden ofzo te gebruiken....moge allah je helpen incha allah
ma3a salama :zwaai:
miss__1984
23-06-2004, 07:32
salaam wa3alaykom
allereerst wil ik je zeggen dat het egt :goedzo: is van je.. ik draag nu sinds ongeveer 2 maanden ook een hoofddoek.. en ik kon het hellemaal niet goed :maf3:... maar ik had ineens na een week op en eaf doen thuis oefenen mn hoofddoek mashallah zo mooi gedaan...
en nu ken ik dat niet meer:maf:.... m aar jah blijf oefenen... dan lukt het wel. je moet kijken hoe je je hoofddoek presies wil doen. en dan gewoon doen.. ik heb zelfs een keertje een meisje in utrecht aan gesproken, zij had zo'n grote hoofddoek, en die wou ik ook.. voor zo iets schaam ik me niet vraag het gewoon en op school vraag ik soms ook aan meisjes van hoe heb je dat nou gedaan..
tazaghiniagirl
23-06-2004, 10:35
http://img40.imageshack.us/img40/8445/hoaa1.jpg
Origineel gepost door Miss_Wafae
Je Kan Zo'n Soort Hoedje Kopen Weet Je Wel Voor Onder Je Hoofddoek En Dan Een Mooie Sjaal Er Overheen..
Nog Een Manier Is Om Een Lange Sjaal Te Pakken En Die Eerst Achterlangs Vast TeKnopen..Zorg Wel Dat Je 1 Lang En 1 Kort Stuk Hebt..Vouw Dan Het Lange Stuk Onder Je Kin Door Weer Naar Boven Toe..En Maak Het Daar Vast..
Hoop Dat Het Duidelijk Is..
:o Iesch duidelijk, alleen moet ik em nou, alsie langs mn kin is geweest, boven op mn hoofd vast maken of juist aan de zijkant.........:maf:
:blauwkus:
Origineel gepost door miss_zina20
salaam wa3alaikom,
het beste kan je gewoon een hijaab dragen is het makkelijkste en je hoeft geen naalden ofzo te gebruiken....moge allah je helpen incha allah
ma3a salama :zwaai:
Shokran :blauwkus:
Origineel gepost door miss 17
salaam wa3alaykom
allereerst wil ik je zeggen dat het egt :goedzo: is van je.. ik draag nu sinds ongeveer 2 maanden ook een hoofddoek.. en ik kon het hellemaal niet goed :maf3:... maar ik had ineens na een week op en eaf doen thuis oefenen mn hoofddoek mashallah zo mooi gedaan...
en nu ken ik dat niet meer:maf:.... m aar jah blijf oefenen... dan lukt het wel. je moet kijken hoe je je hoofddoek presies wil doen. en dan gewoon doen.. ik heb zelfs een keertje een meisje in utrecht aan gesproken, zij had zo'n grote hoofddoek, en die wou ik ook.. voor zo iets schaam ik me niet vraag het gewoon en op school vraag ik soms ook aan meisjes van hoe heb je dat nou gedaan..
Thank joe :blauwkus:
Kdenk dat ik nog heeeeel veel moet oefenen :hihi:
Origineel gepost door tazaghiniagirl
http://img40.imageshack.us/img40/8445/hoaa1.jpg
Iesch moooooooooi :Iluvu:
Hoe krijg je dat voor elkaar?? :o
tazaghiniagirl
23-06-2004, 16:58
Origineel gepost door mocrow
Iesch moooooooooi :Iluvu:
Hoe krijg je dat voor elkaar?? :o
dank je.... :o ...
ewa je knoopt een hoofddoek naar achteren.... :D ...das makkelijk...
die ik deroverheen heb gedaan koop je in utrecht maar niet dunne stof een dikke... :cool: .....weet niet of je die nog te koop hebt.....die doe je eroverheen
of mohiem met een sjaal gewoon vast maken met spelden aan 1 kant heb je hem kort en aan de andere kant lang... ;) ....dan doe je die lange over die korte om je nek....dan zie je die korte stukje niet en istie gewoon net als deze onder.... ;) ...
salaam aleikom...:blauwkus:....
Miss_Wafae
23-06-2004, 17:10
Origineel gepost door mocrow
:o Iesch duidelijk, alleen moet ik em nou, alsie langs mn kin is geweest, boven op mn hoofd vast maken of juist aan de zijkant.........:maf:
:blauwkus:
Ligt Eraan Hoelang Je Hijaab Is..Al Ie Lang Genoeg Is Kan je 'M Ook Nog Een Keer Ronddraaien, het Mooiste Is Om 'M Dan Aan De Zijnkant Waar Je Weer Naar Beneden Gaat Vast Te Maken..
Nog Een Tip: Je Kan Ook Van Die Kant En Klare Hooffdoekjes Kopen..Die Hoef je Alleen Maar Over Je Hoofd Te Trekken En Klaar Is Fatna..:D Zijn Handig Voor De Eerste Keren Voor Als Je Nog Niet Precies Weet Hoe Je Je Hijaab Kan Vastmaken..
Succes..
http://img38.imageshack.us/img38/1804/hijaaba.jpg
Kijk eens hoe Mooi! Veel oefenen dan lukt het vast wel.
Minaatjuh
24-06-2004, 15:30
Origineel gepost door mel3oqa
http://img38.imageshack.us/img38/1804/hijaaba.jpg
Kijk eens hoe Mooi! Veel oefenen dan lukt het vast wel.
Weyooow..mooi..Heb Je Misschien Andere Plaatjes..?!
men neme wehed turkekapje van dat rekbaar stof doe je dus op
dan neem je n sjaal en maak je m achter met een knoop vast dus een uiteinde.. dan neem je n normale hoofddoek en doe je die erover heen en gewoon bij je kin vastmaken. dan trek je die andere uiteinde van die sjaal na voren en draai je hem om je hoofd heen.. klaar is fatima\
Origineel gepost door tazaghiniagirl
dank je.... :o ...
ewa je knoopt een hoofddoek naar achteren.... :D ...das makkelijk...
die ik deroverheen heb gedaan koop je in utrecht maar niet dunne stof een dikke... :cool: .....weet niet of je die nog te koop hebt.....die doe je eroverheen
of mohiem met een sjaal gewoon vast maken met spelden aan 1 kant heb je hem kort en aan de andere kant lang... ;) ....dan doe je die lange over die korte om je nek....dan zie je die korte stukje niet en istie gewoon net als deze onder.... ;) ...
salaam aleikom...:blauwkus:....
Shokran, ik begrijp :blauwkus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.