Bekijk originele versie : Straatmeiden trouwen eerder dan serieuse/goede meiden eens/oneens
mouhamia
22-06-2004, 20:06
Salam mensen,
Ik wil even het volgende melden, had laatst een discussie met vriendinnen en het ging over dat meiden die veel met jongens te maken hebben eerder trouwen dan meiden die geloofig en serieus door het leven gaan, is dat zo en wat is jullie mening hierover???????????
Ik hoor het wel mensen, ghair inshallah :zwaai:
ik_oke_is
22-06-2004, 20:08
Origineel gepost door mouhamia
Salam mensen,
Ik wil even het volgende melden, had laatst een discussie met vriendinnen en het ging over dat meiden die veel met jongens te maken hebben eerder trouwen dan meiden die geloofig en serieus door het leven gaan, is dat zo en wat is jullie mening hierover???????????
Ik hoor het wel mensen, ghair inshallah :zwaai:
je weet wat je te doen staat ...;
;)
yasmina999
22-06-2004, 20:08
eens..................
tazaghiniagirl
22-06-2004, 20:10
eens...niet altijd...het ligt er niet aan of je straatmeid bent of goeie moslima maar om wat je zelf vind...:zwaai:..
latinalatifa
22-06-2004, 20:11
die hebben meer ervaring...ze weten hoe ze de jongens so ver kunne krijgen..:hihi:
maryam87
22-06-2004, 20:14
ja eens
latinalatifa: die is goed :hihi:
sweety101
22-06-2004, 20:33
ik ben het eigenlijk wel met je eens maar vraag me niet wat voor leven ze daarna krijgen...
saida
LieveMeisje
22-06-2004, 20:44
eens!!!
ik ben het er ook mee eens
ik ben het er ook mee eens
Straatmeiden is nogal hard uitgedrukt,vindt je niet?
Volgens mij leven de meiden die een jongen leren kennen en er verliefd op worden veel gelukkiger dan een meisje die uitgehuwelijkt wordt met de eerste de beste die de hand komt vragen.
Ze trouwen wel gemakkelijker, maar nu komt de vraag zijn ze allebei gelukkig en is het voor eeuwig? ik denk het ni hoor. zo'n meisjes scheiden heel snel met hun mannen.
Dus naar zo'n meisjes moet je echt ni kijken hoor, of bij jezelf denken, "ooooh was ik maar in haar plaats getrouwd"
Eerlijk trouwen is nog altijd het beste eh :)
doei :zwaai:
alhoceimagek
22-06-2004, 21:27
yah/neej Ligt Gwn Aan De Meissie;)
ja het klopt wel, maar eens dat ze getrouwd zijn zeggen hun venten dat ze wille dat hun een vrouw een echte moslima wordt en hoofddoek moet gaan drage enz dus wat maakt het dan uit dat ze met een echte moslima omgaan of met een meisje dat al ervaring heeft. en begin weer niet over haramrelaties.
ben het ook met je eens denk dat ze hun kans grijpen nu die voor ze ligt voordat iemand werkelijk weet hoe ze in elkaar steken
MAAR NIET ALTIJD!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.