Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : als voor je kijken pijn doet en achter je kijken ook...kijk dan naast je

misz_sanae
22-06-2004, 19:04

als je het moeilijk hebt en je ergens mee zit...dan kan je dagen lang gaan lopen janken..maaar je kan er ook met je vrienden over hebben...maaaar wat als je geen vrienden hebt....of als er niemand voor je klaar staat...of als iemand niet het beste voor je wil en je van die rare, idioten tips gaat geven wat kan je dan doen...ik heb zelf last van te veel vrienden:p ik kan zo snel vrienden maken maar hoe weet je dat die gene een echte vriend/vriendin is??? ik ken 2 meisjes en ze zijn als je ze ziet echt dikke maatjes ....maar soms dan komt er wel eens 1 van de 2 naar me toe en dan gaan ze over elkaar roddelen ...gewoon dingen die echt geheim zijn tussen hun...dan heb ik wel zoiets van waarom kunnen mensen niet een keer gewoon normaal zijn met elkaar en moet er altijd het negatief aflopen...(roddelen, jaloezie, hatelijk aankijken en niet het beste voor je vriend/vriendin over hebben...hou kunnen ze)???? :confused: :kwaad: laterSssssss

IkBenSaliha
22-06-2004, 19:06
Origineel gepost door misz_sanae als je het moeilijk hebt en je ergens mee zit...dan kan je dagen lang gaan lopen janken..maaar je kan er ook met je vrienden over hebben...maaaar wat als je geen vrienden hebt....of als er niemand voor je klaar staat...of als iemand niet het beste voor je wil en je van die rare, idioten tips gaat geven wat kan je dan doen...ik heb zelf last van te veel vrienden:p ik kan zo snel vrienden maken maar hoe weet je dat die gene een echte vriend/vriendin is??? ik ken 2 meisjes en ze zijn als je ze ziet echt dikke maatjes ....maar soms dan komt er wel eens 1 van de 2 naar me toe en dan gaan ze over elkaar roddelen ...gewoon dingen die echt geheim zijn tussen hun...dan heb ik wel zoiets van waarom kunnen mensen niet een keer gewoon normaal zijn met elkaar en moet er altijd het negatief aflopen...(roddelen, jaloezie, hatelijk aankijken en niet het beste voor je vriend/vriendin over hebben...hou kunnen ze)???? :confused: :kwaad: laterSssssss :hihi: Ach ja mensen zijn zo eenmaal Niet van aan trekken :ego: En zelf nooit gaan roddelen... :kwaad:

latinalatifa
22-06-2004, 19:08
soooo...sulke meiden moeten dus egt uit mijn buurt blijven:boos: ik had ook zulke vriendinnen...ze maakten me egt kwaad.....

misz_sanae
22-06-2004, 19:10
ja echt zekersss...maar heb je actie gevoerd of niet????

latinalatifa
22-06-2004, 19:16

uit hun buurt gebleven...zij natuurlijk so van: wat is er opeens met haar waarom doet ze zo en blablabla......ze begrepen ze3ma niet dat ik er niet van hield als mensen niet eerlijk zijn......heb toen tegen ze gezegd dat ik het zat was van wat ze allemaal deden enz, toen kwamen alle roddels en leugens boven tafel....toen was het hele groepje uitelkaar gevallen segmaar en nu gaat een ieder met een ander om....ik heb nu wel hele goede vriendinnen hamdoelah...het zijn egt alle drie hele lieve meiden...we sijn net susjes..we gunnen elkaar alles en zijn ook heel erg eerlijk tegen over elkaar..

misz_sanae
22-06-2004, 19:31
ja ik heb 1 heleeeeeeeeee goeie vriendin en zei is ook net een zus voor me........

Habibinur
22-06-2004, 19:35
ik heb 3 hele goeie vriendinnen en een beste beste beste vriend en dat is mijn vriendje!

eymens
22-06-2004, 22:10
Ja ach, wat doe je aan zulke meiden. Ik maak zelf supersnel vriendinnen maar heb de laatste jaren wel afstand genomen daar er heel weinig mensen op deze aardbol zijn die je alles wensen wat ze voor zich zelf willen. Helaas zijn wij marokanen onder elkaar gauw geneigd jaloers te worden op een ander. Roddelen dat doen de meeste over hun eigen zussen en broers, laat staan over een vriendin. En zeg nou zelf wanneer kan je iemand een vriendin noemen, wanneer je gezellig wat gaat drinken met iemand, dat noem ik namelijk een kennis. Eigenlijk zou je iemand pas een echte vriendin kunnen noemen als je haar alles kunt vertellen en als ze altijd klaar voor je staat en het beste met je voor heeft. Daarom heb ik er bewust voor gekozen om het bij de familie te houden, ik spreek wel afentoe mijn vriendinnen maar er is echt niemand die ik alles zou kunnen vertellen. Wanneer zon vriendin het niet met je eens is of boos op je is zal ze 9 van de tien keer jou geheim verklappen en dat doet ze dan vooral om je te kwetsen. Natuurlijk zitten er ook goede mensen tussen maar deze zijn heel erg zeldzaam. Groejtes

MocrowGirlBella
22-06-2004, 22:20
Tegenwoordig m0et je uitkijken met wie je 0mgaat helaas :jammer: :zwaai:

misz_sanae
22-06-2004, 22:24
ja helaas well jahh..terwijl we allemaal moslims zijn (insha allah) sorry maar ik snap echt niet waarom mensen zo gemeen kunnne doen...

MocrowGirlBella
22-06-2004, 22:26
Origineel gepost door misz_sanae ja helaas well jahh..terwijl we allemaal moslims zijn (insha allah) sorry maar ik snap echt niet waarom mensen zo gemeen kunnne doen... Precies meid.....s0ms zie ik mensen 0f heb ik zelf met hun te maken die echt z0 gemeen zijn....dat ik me gew00nweg afvraag h0e ze in g0dsnaam z0 gemeen kunnen doen/zijn... :zwaai:

missy898
22-06-2004, 23:14
K heb 2 echte goede vriendinne om wie ik veel geef...een marokkaanse en een surinaamse en nog 1 en dat is mijn allerbeste vriendin...en dat is mijn moeder.... :p ...bij haar kan ik alles kwijt..het leukste is dat ze meestal een een moeder is maar wanneer ik gewoon een vriendin nodig heb en geen preken van een moeder dan is ze een vriendin...Ik hou zoveeeeeeel van haar :p ......Ben vast neit de enige die zoveeeeeeel van zijn moeder houdt.... :D Liefs Siham :blauwkus:

Kusje
23-06-2004, 11:04
Origineel gepost door misz_sanae als je het moeilijk hebt en je ergens mee zit...dan kan je dagen lang gaan lopen janken..maaar je kan er ook met je vrienden over hebben...maaaar wat als je geen vrienden hebt....of als er niemand voor je klaar staat...of als iemand niet het beste voor je wil en je van die rare, idioten tips gaat geven wat kan je dan doen...ik heb zelf last van te veel vrienden:p ik kan zo snel vrienden maken maar hoe weet je dat die gene een echte vriend/vriendin is??? ik ken 2 meisjes en ze zijn als je ze ziet echt dikke maatjes ....maar soms dan komt er wel eens 1 van de 2 naar me toe en dan gaan ze over elkaar roddelen ...gewoon dingen die echt geheim zijn tussen hun...dan heb ik wel zoiets van waarom kunnen mensen niet een keer gewoon normaal zijn met elkaar en moet er altijd het negatief aflopen...(roddelen, jaloezie, hatelijk aankijken en niet het beste voor je vriend/vriendin over hebben...hou kunnen ze)???? :confused: :kwaad: laterSssssss Hoe anderen over hun vrienden/vriendinnen praten zegt veel over hoe zij als personen in elkaar steken. Je hoeft niet altijd meteen bij de eerste beste misstap mensen aan de kant te zetten (alhoewel ik dat vroeger wel snel deed) maar spreek ze erop aan. Als iemand over een ander geheimen loopt te vertellen, confronteer diegene daarmee. Zeg:"Besef je wel dat je iemands geheimen verteld en daarmee het vertrouwen van die persoon beschaamt?" Als de ander zegt:"Niks doorvertellen dan zal diegene het niet weten", dan antwoord je:"Hoe zou JIJ het vinden als je met geheimen NERGENS terecht kan omdat NIEMAND te vertrouwen is, of als je je geheimen met anderen deelt en ze vertellen alles door?" Steek een stokje voor mensen die roddelen, want ook praat je niet mee of roddel je niet mee, het feit dat je er NIKS over zegt, zegt ook veel van jou als persoon als je dat soort gedrag stilzwijgend goedkeurt. Tegenwoordig krijg je meteen de scheldnaam 'heilig boontje' als je ergens wat van zegt, maar dat is meer om de rake klappen van kritiek, om de pijn daarvan, een beetje te verzwakken. Nobody's perfect, en als je dat inziet dan kun je zelfs de grootste roddelaar nog respecteren.

misz_sanae
23-06-2004, 19:37
ja oke niemand is perfect maar je kan er wel voor je vrienden zijn, als ze ergens mee zitten..dan ga je toch niet zeggen van ooh troost me ..dat moet je vriend/vriendin zelf inzien ...ennn roddelen over je vrienden is ook zo iets van ..je kan het nooit van iemand verwachten tot je echt alle vertrouwen in die gene hebt gestoken...en dan is het al te laat om nog te zeggen van WAAR BEN JE MEE BEZIG..

marocgirlnador
23-06-2004, 19:57

salaam dames HAMDOULAH HEB NOG NOOIT MEEGEMAAKT DAT ik door een van me vriendinnen ben gekwetst ik hoop dat het nooit zal voorkomen maar zoals iemand zei tegenwoordig moet je uitkijken met wie je omgaat je kan niemand vertrouwen!!!!!!diegen heeft hellemaal gelijk niemand is 100% te vertrouwen wie vandaag je vriend is kan morgen je vijand wezen........!!!! beslamaaaa???:D:dag: