Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dutroux verdwijnt Levenslang

Pagina's : [1] 2

Raihana
22-06-2004, 18:49

BRUSSEL/AARLE - Het gerechtshof van Aarlen heeft Marc Dutroux dinsdag een levenslange celstraf opgelegd en tien jaar tbs. De straf komt overeen met de eis van justitie. Dutroux is schuldig bevonden aan drie moorden, evenals ontvoering en verkrachting van meerdere jonge meisjes. Een levenslange gevangenisstraf betekent in België letterlijk opsluiting tot aan de dood. Zijn toenmalige vrouw Michelle Martin moet dertig jaar de cel voor haar rol bij Dutroux' misdrijven. Handlanger Michel Lelièvre is hiervoor veroordeeld tot 25 jaar. Dutroux' bevriende zakenrelatie Michel Nihoul krijgt vijf jaar celstraf wegens XTC-handel en vrouwenhandel. Voor Lelièvre en Nihoul is de straf lager dan justitie had geëist. De officier van justitie had tegen de twee respectievelijk dertig à 35 jaar en dertig jaar gevraagd. De 33-jarige Lelièvre maakt hierdoor kans om nog en deel van zijn leven in vrijheid door te brengen. Nihoul Nihoul was tijdens het proces nog vrij man. Hij is vooralsnog niet aangehouden. Justitie vraagt het gerechtshof wellicht later om zijn aanhouding. Tegen het arrest is alleen cassatie mogelijk wegens vormfouten. Dutroux heeft al gezegd in cassatie te willen. Hij vindt het proces oneerlijk, omdat volgens hem tevoren al vaststond dat hij schuldig zou worden verklaard. Ouders De vader van het de vermoorde meisje Eefje, Jean Lambrecks, reageerde tevreden op de straffen. "Volledig akkoord. Ik kan me hiermee verzoenen", zei hij buiten de rechtszaal. Hij plaatste de tevredenheid wel direct in de context: "Als ouders zijn we uiteraard de grootste verliezers, want wij hebben onze dochter verloren. Maar het leven gaat verder en hier kan ik mee leven." Voorzitter Goux van het gerechtshof schorste de zitting tot 19.00 uur. Dan begint een apart proces over schadevergoeding aan de ouders en de overlevende slachtoffers Laetitia Delhez en Sabine Dardenne. Hierbij is geen jury betrokken. Eventuele schadevergoeding komt uit een speciaal overheidsfonds voor slachtofferhulp. Het overgrote deel van het geld zal bestemd zijn om de advocaten van de slachtoffers te betalen. Uitgegeven: 22 juni 2004 16:35 Laatst gewijzigd: 22 juni 2004 17:49

Raihana
22-06-2004, 19:07
Origineel gepost door nadieh gelukkig krijgt ie levenslang. Zou jij ook moeten krijgen :D He maar ik had eerder verwacht van jou dat je zou zeggen: Ja maar is zielig, hij verdient een 2e kans...of iets die kant op!

Raihana
22-06-2004, 19:16
Origineel gepost door nadieh hou je gekke bek dicht joh ninja turtle. je begint spatjes te krijgen staat niet bij een wijf met hooffdoek. Ik probeer alleen grappig te zijn, dat probeer jij toch ook al de hele tijd, alleen is het natuurlijk nog niet echt gelukt...maar ga vooral door. Maar probeer wat verder te komen dan ninja turtle. :D Ps: en nu wegwezen uit mij topic :kwaad:

saifalislaam
22-06-2004, 19:19
Origineel gepost door nadieh hou je gekke bek dicht joh ninja turtle. je begint spatjes te krijgen staat niet bij een wijf met hooffdoek. tja, het IQ ligt weer bijzonder hoog bij deze kuffaar :)

sahira
22-06-2004, 19:20

Origineel gepost door Raihana Zou jij ook moeten krijgen :D He maar ik had eerder verwacht van jou dat je zou zeggen: Ja maar is zielig, hij verdient een 2e kans...of iets die kant op! Ik heb begrepen dat jij dit grappig vind. btw: je topic over ned. namen, die kan ik niet meer vinden... :confused:

Raihana
22-06-2004, 19:27
Origineel gepost door sahira Ik heb begrepen dat jij dit grappig vind. btw: je topic over ned. namen, die kan ik niet meer vinden... :confused: Wat vind ik grappig? Was mij topic niet, maar volgens mij heeft zei het zelf verwijderd.

sahira
22-06-2004, 19:30
Origineel gepost door Raihana Wat vind ik grappig? Was mij topic niet, maar volgens mij heeft zei hem zelf verwijderd. 'Ik probeer alleen grappig te zijn'.... Dit bedoelde ik. Oh sorry, ik dacht dat jij de topic-starter ervan was.

hafiberber
22-06-2004, 20:37
ik hoop dat hij door medegevangenen wordt vermoord die klootzak.

AlHoceima_Leila
22-06-2004, 20:41
jah he vieze pedo

Moe
22-06-2004, 22:23
Origineel gepost door hafiberber ik hoop dat hij door medegevangenen wordt vermoord die klootzak. :jammer: Hijs ook maar een mens

rustige_oujdia
23-06-2004, 09:55
hoezo hij is ook maar eeen menst zo iemand noem je al lang geen mens meer

Moe
23-06-2004, 10:06
Origineel gepost door rustige_oujdia hoezo hij is ook maar eeen menst zo iemand noem je al lang geen mens meer Eigenlijk hebbe ge Gelijk :maf3:

al_tetouania
23-06-2004, 10:07
7awfi7...kom nou...:ego:

Moe
23-06-2004, 10:08
Origineel gepost door al_tetouania 7awfi7...kom nou...:ego: :confused: Wat zegde Gij?

al_tetouania
23-06-2004, 11:10

Origineel gepost door Moe :confused: Wat zegde Gij? kunde gij geen arabisch :confused: Eigen schuld......tenminste zo zeggen wij dat..:wijs:

Pagina's : [1] 2