Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Autoverzekering MArokko 2010

SALAH1
17-01-2010, 16:19

Wie weet wanneer, hoe en waar je moet verzekeren voor als je, stagforlilah, je auto het begeeft, dat je dan een plaatsvervangende auto krijgt ? PS: waar moet ik nog meer opletten als ik met de auto naar Marokko ga ? Salaam aleikom

AouraghA
17-01-2010, 16:52
Sowieso niet bij de ANWB, hun zijn flikkers.

SALAH1
17-01-2010, 16:58
Sowieso niet bij de ANWB, hun zijn flikkers. Wollah a broer je hebt gelijk, ik weet het omdat ik nu bij de ANWB zit. Ik wou mij als 2e gebruiker inschrijven met mn vader zeggen ze ja dan vervallen de schadevrije jaren weer naar 0. Dus heb ik het maar niet gedaan. Maar ik had het over de extra verzekering die je moet sluiten om een vervangende auto te krijgen bij pech richting morrecues.

33875
17-01-2010, 17:16
Sowieso niet bij de ANWB, hun zijn flikkers. ANWB zijn flikkers, ze wouden een tijdeje geen reserve autos geven aan MAROKKANEN bij pech onderweg naar marokko, volgens hun wordt de auto bijna altijd gebruikt voor drugs transport :maf2: :maf2: :maf2:

Drifter
17-01-2010, 18:26

Bij Route Mobiel kan je voor 3 maanden een verzekering afsluiten, die geldig is in heel Europa incl vervangend vervoer: http://www.routemobiel.nl/direct/pechhulp-europa-service-3-maanden-direct Ze accepteren alleen geen oude auto's, volgens mij ouder dan 12 jaar ofzo.