Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zie wat de hollanders en belgen over ons zeggen......

Pagina's : [1] 2 3

Marocca
28-11-2002, 19:07

Wat zijn 1000 marokanen op de maan ? klein probleem Wat zijn 1.000.000 marokanen op de maan ? groot probleem Wat zijn alle marokanen op de maan ? probleem opgelost of maansverduistering

Marocca
28-11-2002, 19:09
Waarom mag je nooit lachen als een marokaan met fiets onder een trein komt ? het kan je eigen fiets zijn

Liefste
28-11-2002, 19:10
hahahahaahhahhahahahhahahhahahahah wat leuk

Marocca
28-11-2002, 19:12
Wat is een Turk met een Wibra -tas? Een zakenman persoonlijk vind ik dit een goeie!! :D

Marocca
28-11-2002, 19:13

Hoe kan je zien als een Turk volwassen is? Hij heeft een even grote snor als zijn moeder.

DINIM3AK
28-11-2002, 19:14
sorry ik had het niet gelezen. :eek:

DINIM3AK
28-11-2002, 19:15
Hoe herken je een dode Belg? Aan het zakje patat dat naast hem ligt. Hoe herken je een Hollander? Hij pakt het zakje patat af.

Marocca
28-11-2002, 19:16
Origineel gepost door DINIM3AK Hoe herken je een dode Belg? Aan het zakje patat dat naast hem ligt. Hoe herken je een Hollander? Hij pakt het zakje patat af. hahah!!!!!!!!! :D :D

Liefste
28-11-2002, 19:17
Nou die van DINIM3AK vind ik niet zo leuk. Want wij nederlands zijn niet zo gemeen

DINIM3AK
28-11-2002, 19:17
Een Hollander gaat in Belgiƫ een wapenwinkel binnen en vraagt aan de verkoper: "Hebben jullie vuurwapens?". Hoewel de muur achter hem er vol van hangt, antwoordt deze: "Nee!". "Nou moe?", denkt de Hollander en vraagt verder: "Iets automatisch dan?". "Nee!" (De muur links hangt vol machinegeweren.) "Tenminste een mes of zo?". "NEE!" (De muur rechts hangt vol messen.) Uiteindelijk vraagt de ondertussen gestresste Hollander: "Zeg eens, hebben jullie iets tegen Hollanders?" Het antwoord: "Ja, hier achter mij bijvoorbeeld... of hier rechts, of links...".

Marocca
28-11-2002, 19:18
Waneer mag je een turkse vrouw in het gezicht spugen? Als haar snor in de fik staat.

Marocca
28-11-2002, 19:19
Een Turk komt bij het arbeidsbureau en zegt: "Kan ik een baan krijgen? Ik wil graag werken." "Tuurlijk," zegt de medewerker van het arbeidsbureau, "ik heb wel iets voor u hoor; een prachtige baan, je begint gelijk aan de top, auto van de zaak, GSM en een uitstekend salaris!" "Ahum, u maakt zeker een grapje?" zegt de Turk vertwijfelt, waarop de medewerker antwoordt: "Zeg, wie begon er nou eigenlijk!?"

fatimab
28-11-2002, 19:20
Origineel gepost door Nesma Nou die van DINIM3AK vind ik niet zo leuk. Want wij nederlands zijn niet zo gemeen euhhhh ik denk dat ze het hebben over de nederlanders en belgen en niet over de MAROKKANEN die daar wonen! beschouw je jezelf als een NEDERLANDSE,???

Liefste
28-11-2002, 19:21
Er was hier een Marokkaanse Illegaal en hij werkte heel hard. Hij was hier al 10 jaar en was niet naar Marokko gegaan. Na 10 jaar gaat hij eindelijk terug naar Marokko want hij heeft eindelijk zijn papieren. Maar voordat hij op vakantie naar Marokko gaat koopt hij een van de duurste auto's een mercedes clk open dak. Nou komt hij bij zijn vader aan na 10 jaar en zegt hij:ik heb in Nederland 10 jaar heel hard moeten werken voor deze auto,zegt die vader:je kon gerust nog een jaar blijven werken dan kon je tenminste een auto kopen met een dak,

DINIM3AK
28-11-2002, 19:22

Waarom hebben Nederlanders van die hoge fietsen? Om beter in de vuilbakken te kunnen kijken. Op de les E.H.B.O. Zegt de instructeur: "Ja mannen, wie weet er hoe je een Hollander van de verdrinkingsdood moet redden?" Niemand weet het antwoord. Zegt de instructeur: "Houden zo!"

Pagina's : [1] 2 3