Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Catering Saada Ede....

Pagina's : [1] 2

Skoen_Ana
22-06-2004, 14:43

Wie kan me meer info over Catering Saada geven? Wat zijn jullie ervaringen met deze catering...wie heeft ze ingehuurd, wat voor menu heb je eventueel genomen, en hoeveel was je er aan kwijt?? Graag zou ik prijzen willen horen, aangezien weinig mensen dat willen vermelden (waarvoor weet ik niet??)... :confused: Alvast bedankt! :zwaai:

Skoen_Ana
22-06-2004, 21:03
Nou mensen wat zijn we weer "behulpzaam"...... :rolleyes:

beppie_truus
22-06-2004, 23:08
Origineel gepost door Skoen_Ana Nou mensen wat zijn we weer "behulpzaam"...... :rolleyes: Geduld is een schone zaak ;) Mischien is er op dit moment gewoon niemand die antwoord op je vraag kan geven

misz_bella
22-06-2004, 23:21
ja ik was een keer op een bruiloft en daar hadden ze die catering gedaan, echt een hele goede en mooie catering hij was echt goed. en ik had gehoord over de prijzen dat het ligt aan het aantal personen en wat je wilt dat ze maken enzo.

Aita
23-06-2004, 09:28

Ze zijn echt fantastisch, fihoem swab we l'adab dat is ook belangrijk, en echt heel lekker eten ik meen het ik heb ze nu 3x meegemaakt, over de prijzen kan ik je niet helpen

Skoen_Ana
23-06-2004, 10:10
Origineel gepost door beppie_truus Geduld is een schone zaak ;) Mischien is er op dit moment gewoon niemand die antwoord op je vraag kan geven Ik wacht geduldig af......... :engel: :rolleyes:

Skoen_Ana
23-06-2004, 10:12
Origineel gepost door misz_bella ja ik was een keer op een bruiloft en daar hadden ze die catering gedaan, echt een hele goede en mooie catering hij was echt goed. en ik had gehoord over de prijzen dat het ligt aan het aantal personen en wat je wilt dat ze maken enzo. Ja okee begrijpelijk dat het afhangt voor hoeveel mensen en wat voor menu je neemt, ik wil bijvoorbeeld 200 mensen uitnodigingen...en als menu bestilla, en delha (geroosterd vlees). Soekran.

Skoen_Ana
23-06-2004, 10:13
Origineel gepost door Aita Ze zijn echt fantastisch, fihoem swab we l'adab dat is ook belangrijk, en echt heel lekker eten ik meen het ik heb ze nu 3x meegemaakt, over de prijzen kan ik je niet helpen Ja swab en el' adab zijn ook van belang... :)

Multajeema
23-06-2004, 13:08
Assallaamoe a'leikoem, Ik heb een ruime ervaring met deze catering. We hadden ze namelijk op de bruiloft van mijn eigen zus! Wij hebben toen een buffet genomen. Het was heerlijk! De decoratie was mooi, het was netjes en ze hebben vriendelijke personeel, ook heb ik gehoord dat je nu een keuze kan maken, qua decor, of je nou goud wil of zilver, ze hbben het allemaal! Ik vind ze gewoon super! Dit is mijn mening over deze cateraar!!

Skoen_Ana
23-06-2004, 13:35
Origineel gepost door Multajeema Assallaamoe a'leikoem, Ik heb een ruime ervaring met deze catering. We hadden ze namelijk op de bruiloft van mijn eigen zus! Wij hebben toen een buffet genomen. Het was heerlijk! De decoratie was mooi, het was netjes en ze hebben vriendelijke personeel, ook heb ik gehoord dat je nu een keuze kan maken, qua decor, of je nou goud wil of zilver, ze hbben het allemaal! Ik vind ze gewoon super! Dit is mijn mening over deze cateraar!! En mag ik vragen hoeveel het heeft gekost?? Moet er wel bij zeggen dat een buffet niet echt geschikt is op een Marokkaanse bruiloft? Al thans niet voor mijn bruiloft....

Multajeema
23-06-2004, 13:38
€35,- per persoon (gokje)

misz_bella
23-06-2004, 14:08
Origineel gepost door Skoen_Ana Ja okee begrijpelijk dat het afhangt voor hoeveel mensen en wat voor menu je neemt, ik wil bijvoorbeeld 200 mensen uitnodigingen...en als menu bestilla, en delha (geroosterd vlees). Soekran. volgens mij is het niet duur, en als je bestilla doet met kip is het goedkoper volegns mij want waar ik ging hadden ze met vis derin ofzo zag er echt heel mooi uit, maar dat was dan ook duurder die visbestilla maar je moet gewoon bellen en dan vragen aanze. het is in iedergeval een hele goede catering, en de spullen die ze hebben zijn heel mooi. en de mensen zijn ook heel vriendelijk vond ik.

misz_bella
23-06-2004, 14:10
Origineel gepost door Multajeema Assallaamoe a'leikoem, Ik heb een ruime ervaring met deze catering. We hadden ze namelijk op de bruiloft van mijn eigen zus! Wij hebben toen een buffet genomen. Het was heerlijk! De decoratie was mooi, het was netjes en ze hebben vriendelijke personeel, ook heb ik gehoord dat je nu een keuze kan maken, qua decor, of je nou goud wil of zilver, ze hbben het allemaal! Ik vind ze gewoon super! Dit is mijn mening over deze cateraar!! ja klopt, het is echt een hele goede catering en de spullen waren echt prachtig.

nour2003
23-06-2004, 16:00
hallo het is inderdaag een goede cateraar. mijn nicht had op haar bruiloft ook buffet bij hun genomen en de prijs daarvan was 29 euro per persoon. wat betreft het marokkaanse eten weet ik de prijzen niet. maar ik denk dat je qua prijs op helzefde neer komt buffet en gewoon marok eten scheelde volgens mijn niet zoveel. als je op yasmina.nl kijkt dan kun je een advertentei van hun vinden onder bruidsgids met een aantal foto's . maar je zult in ieder geval geen spijt krijgen als je ze neemt. ik hoop je voldoende geholpen te hebben en succes ermee nour

Skoen_Ana
23-06-2004, 18:41

Bedankt.....meer info is welkom! :zwaai:

Pagina's : [1] 2