Bekijk originele versie : Hoeveel kinderen?????
_SiMa_FoR_LiFe_
22-06-2004, 14:31
Hejj
Ik zou graag weten hoeveel kinderen je later zou willen hebben en hoe je ze zou noemen....en voor de getrouwde mensen..Hoeveel kinderen heb je en hoe heb je ze genoemd???? Lijkt me leuk om te horen....alvast bedankt :zwaai:
Origineel gepost door _SiMa_FoR_LiFe_
Hejj
Ik zou graag weten hoeveel kinderen je later zou willen hebben en hoe je ze zou noemen....en voor de getrouwde mensen..Hoeveel kinderen heb je en hoe heb je ze genoemd???? Lijkt me leuk om te horen....alvast bedankt :zwaai:
Salaamo alaikoem,
Ik ben nu 31 weken zwanger van mijn eerste kindje en ik denk dat ik het daar ook maar bij ga laten insha allah.
liefs, mardiya :zwaai:
OemAbdoellah
22-06-2004, 14:50
LOL.. Wa7ed elftal :)
Mysticalia
22-06-2004, 14:52
Zei altijd 6 :o
Maar nu weet ik het niet :o. Vraag het me maar binnen 5jr eens terug :o
en oja, eerst trouwen :hihi:
Als ik ooit een zoontje zal hebben inshallah: Youssef :verliefd: ben gewoon weg van die naam :verliefd:
En meisje? Amatullah vind ik een prachtige naam :verliefd:
Eens zien of de toekomstige vader daar wel akkoord mee zal zijn inshallah :hihi:
:belgie:
ZES?????????
pfewwwwwww
nou ik had zelf altijd 4 voor ogen maar na de geboorte van mijn dochtertje hoop ik echt dat de eventuele 2e veel rustiger zal zijn. Zo niet dan blijft het bij 2 :D
Mysticalia
22-06-2004, 15:15
Ja 6 :D, is mn favoriete cijfer :hihi:
Maar ja, afwachten tot ik trouw inshallah en dan laat ik het jullie wel weten of het nog altijd 6 wordt :haha:
Hij wilt er maar 3, dus zal zoiets worden zeker? :o
Elghier inshAllah
:belgie:
HoneyBee
22-06-2004, 15:22
Ik wil graag 3 kinderen.
Ik heb al 2 kinderen, een meisje (Manal) van 2 jaar oud,
en een jongetje (Younes) van bijna 4 maanden.
Wil pas aan een derde beginnen als Younes 4 jaar is als allah dat wil.
misstomatisch
22-06-2004, 15:53
Ik wil graag 4 kinderen inshalallah. :) Dat ligt natuurlijk in handen van Allah swt. Maar nu nog niet. Misschien volgend jaar................. ;)
Nadia_Antwerpen
22-06-2004, 19:41
salaam wa aleikum
ik wilde altijd 10 kinderen. maar na de geboorte van mijn zoontje is dat getal al gehalveerd :haha:
alhoewel, ik zal wel zien hoeveel ik er aan kan :melig: heb nu een zoontje van 8 maanden en probeer nu zwanger te raken :-)
de namen van mijn toekomstige kinderen inshallah..
mijn zoontje heet bilal. nu hoop ik echt dat ik als volgende een meisje zal krijgen (inshallah!) en dan noem ik haar Djennah.
als ik dan nog een dochtertje krijg noem ik haar Aliya.
en de rest weet ik nog niet :-) we zien wel wat de toekomst brengt.
mha salama
asiamoslima
22-06-2004, 20:15
Ik ga ook insha'Allah voor het grote gezin. Ik heb nu een dochtertje van 2 jaar en 2 maanden. Maar als je een groot gezin wilt moet je het daar wel samen over eens zijn, dus dat zit er voorlopig nu nog even niet in.
habiba24
22-06-2004, 21:04
ik heb nu 1 zoon van 3 jaar. Incha Allah komt er over een jaar of zo een tweede bij en daar laat ik het dan ook bij.
ik heb er altijd 4 gewild.
ik ben nu zwanger van mn eerste, en ik weet niet of ik die 4 wel aankan.
ik heb nu zoiets van ik zie eerste hoe het bevalt bij mn eerste en dan pas kijk ik hoeveel ik dan nog wil.
want als je nog geen kids hebt heb je makkelijk praten, dan weet je nog niet hoe zwaar/makkelijk het is.
maar uiteindelijk zal ik krijgen wat Allah (swt) mij toegeschreven heeft.
lilchakir
23-06-2004, 09:01
ik heb altijd graag 4 kindertjes willen hebben maar ik heb er nu elhoumdoelilah 3 en daar hou ik het ook bij het zijn 3 jongens de oudste is 16 en luisterd naar de naam ilias dan de middelste is 14 en heet zouhair en dan de jongste heet chakir en is bijna 2 en hij is de reden dat ik er geen vierde meer bij neem om dat hij al voor 4 telt :D :Iluvu:
HoneyBee
23-06-2004, 11:12
Origineel gepost door lilchakir
ik heb altijd graag 4 kindertjes willen hebben maar ik heb er nu elhoumdoelilah 3 en daar hou ik het ook bij het zijn 3 jongens de oudste is 16 en luisterd naar de naam ilias dan de middelste is 14 en heet zouhair en dan de jongste heet chakir en is bijna 2 en hij is de reden dat ik er geen vierde meer bij neem om dat hij al voor 4 telt :D :Iluvu:
Hee meid,
Waarom heb je zolang gewacht na de 2e. Ik zie dat er 12 jaar tussen zit. Wat dit een bewuste keuze?
Toen ik nog niet getrouwd was, had ik weleens geroepen dat ik 6 kinderen wil. Ik weet me god niet hoe ik aan dat aantal kwam.
Nu ik eenmaal getrouwd ben en 1 dochtertje heb, is die 6 veranderd naar 2. Over een jaar of vier 1 broertje of zusje erbij voor mijn meisje dan is het wel genoeg.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.