Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Doktoren halen maden uit mond van Taiwanees

Pagina's : [1] 2

a3ir
22-06-2004, 14:18

:schrik2: Doktoren halen maden uit mond verlamde Taiwanees Een staaltje mislukte mondhygiëne: Doktoren hebben drie grote maden uit de mond van een verlamde Taiwanees verwijderd. Vliegeneitjes De 73-jaar oude man werd door familie verzorgd, maar zij hadden nooit zijn tanden gepoetst. De verlamde man was al vele jaren gekluisterd aan zijn bed. Pas toen zijn familieleden drie witte maden van zo'n drie centimeter lengte in zijn mond zagen krioelen, brachten ze hem naar het ziekenhuis. Doktoren vermoeden dat vliegen eitjes in de mond van de man hebben gelegd. Tanden poetsen De artsen hebben de familie ernstig toegesproken en gewezen op het belang van mondhygiëne. Zij raden de verzorgers van alle invaliden aan om hen regelmatig te wassen, hun tanden te poetsen, hun bed te verschonen en hun omgeving vliegvrij te houden.

Moe
22-06-2004, 14:26
Origineel gepost door a3ir :schrik2: Doktoren halen maden uit mond verlamde Taiwanees Een staaltje mislukte mondhygiëne: Doktoren hebben drie grote maden uit de mond van een verlamde Taiwanees verwijderd. Vliegeneitjes De 73-jaar oude man werd door familie verzorgd, maar zij hadden nooit zijn tanden gepoetst. De verlamde man was al vele jaren gekluisterd aan zijn bed. Pas toen zijn familieleden drie witte maden van zo'n drie centimeter lengte in zijn mond zagen krioelen, brachten ze hem naar het ziekenhuis. Doktoren vermoeden dat vliegen eitjes in de mond van de man hebben gelegd. Tanden poetsen De artsen hebben de familie ernstig toegesproken en gewezen op het belang van mondhygiëne. Zij raden de verzorgers van alle invaliden aan om hen regelmatig te wassen, hun tanden te poetsen, hun bed te verschonen en hun omgeving vliegvrij te houden. :wow: Wat onbehulpzaam zeg. Die mensen..:jammer:

misz_bella
22-06-2004, 14:30
Origineel gepost door Moe :wow: Wat onbehulpzaam zeg. Die mensen..:jammer: ja precies, dat die mensen niet zien dat zijn mond gewoon vies is, en hem gewoon zo laten pas als de maden eruit komen naar het ziekenhuis brengen.

Oem_Ayoub
22-06-2004, 14:35
Is wel gezond hoor..De maden kunnen al die bacterien opeten..Dan hoeven ze zijn tanden niet poetsen.. Alleen moet ie niet op die maden kauwen en door slikken...

Moe
22-06-2004, 14:36

Origineel gepost door misz_bella ja precies, dat die mensen niet zien dat zijn mond gewoon vies is, en hem gewoon zo laten pas als de maden eruit komen naar het ziekenhuis brengen. De weg kwijt.. :D

Moe
22-06-2004, 14:37
Origineel gepost door Oem_Ayoub Is wel gezond hoor..De maden kunnen al die bacterien opeten..Dan hoeven ze zijn tanden niet poetsen.. Alleen moet ie niet op die maden kauwen en door slikken... Ulggg.. 3la gedachten.. :eek: Dan heb ik nog liever een Tandenborstel hoor..

misz_bella
22-06-2004, 14:37
Origineel gepost door Moe De weg kwijt.. :D :confused:

NAdiAtje123
22-06-2004, 14:42
ernstige wonden die maar niet willen helen krijgen toch ook een madenkuurtje maar het is wel schandalig echt zielig voor die man, voelde hij dan niet al die tijd iets in zijn mond kriebelen getverdemme wat goor :wat?!: :auw2:

NAdiAtje123
22-06-2004, 14:45
trouwens maden van 3 cm! lang, suppeerrrr vliegen daarzo zeker.

Moe
22-06-2004, 14:51
Origineel gepost door NAdiAtje123 trouwens maden van 3 cm! lang, suppeerrrr vliegen daarzo zeker. Das goor .. :eek:

a3ir
22-06-2004, 15:04
Origineel gepost door misz_bella ja precies, dat die mensen niet zien dat zijn mond gewoon vies is, en hem gewoon zo laten pas als de maden eruit komen naar het ziekenhuis brengen. Die man moet echt gestonken hebben voor dat die vliegen die eitjes in z'n mond hebben gelegt ruiken die mensen soms niks of kan het hun niet veel schelen

Moe
22-06-2004, 15:07
Origineel gepost door a3ir Die man moet echt gestonken hebben voor dat die vliegen die eitjes in z'n mond hebben gelegt ruiken die mensen soms niks of kan het hun niet veel schelen Ik denk 't laatste, want dat stinkt echt een uur in de wind. :giechel:

a3ir
22-06-2004, 15:21
Origineel gepost door Moe Ik denk 't laatste, want dat stinkt echt een uur in de wind. :giechel: Dan moeten we blij zijn dat we daar niet wonen :D lijkt me nou niet echt leuk om zo je ouwe dag te slijten :huil:

minga
22-06-2004, 15:28
die mensen weten ook niet beter.......:D

babyvanbelisma
22-06-2004, 16:25

Niet normaal. Ik word al misselijk als ik eraan denk. Als er iets vies is, dan zijn het wel maden. Vorige zomer waren mijn ouders op vakantie, en door die warmte krijg je snel last van die beesten door rauw vlees enzo. dus ik had gehakt gemaakt, maar er was iets van dat gehakt in het zijkantje van de gootsteen blijven zitten, waar een soort dekseltje overheen zit. Het ging na een dag stinken!!! Doe ik die klep open: HELEMAAL VOL MET MADEN!!!!! Echt ranzig!! Ik heb alle flessen chemische rotzooi over ze heen gegooid en daarna ben ik gaan kotsen......BAH!!!

Pagina's : [1] 2