Bekijk originele versie : iPhone of N97
Wie heeft ervaring met deze telefoontjes?
Welke heb jij, tevreden? Of voor welke zou jij kiezen?
Tell me:o
http://www.iphoned.nl/wp-content/uploads/2007/09/iphone-dmo.jpg
http://hongkongphooey.files.wordpress.com/2009/05/nokia-n97.jpg
kentmenogniet
17-01-2010, 13:42
ik zou voor de nokia gaan, die gebruik ik en heb er nooit echt problemen mee gehad, over de iphone hoor je veel verhalen, dat hij snel barst enzo en snel oververhit raakt, maar goed :)
ik heb de nokia nu bijna 6 maanden en alleen maar problemen mee gehad, vooral de eerste weken was nietmeer leuk. Moest de batterij zeker 3x per dag eruit halen om opnieuw te starten (omdat het toestel vast hing). Wekenlang op de update gewacht ondanks dat ik via nokia direct had gekocht. Woellah denk goed na
Alleen de batterij is erg goed laadt ook in uurtje anderhalf uur helemaal op
makavelli
17-01-2010, 14:17
nokia heeft wel meer ervaring in het maken van telefoontjes, dat speelt ook wel mee in de kwaliteit van telefoons de mensen die ik ken met nokia N97 zijn in ieder geval tevreden.
BINNENVETTER
17-01-2010, 14:21
geen van beide, maar als je moest kiezen, ga voor de iPhone
zo'n nokia schuif ding, en die gare knopjes is zwaar irritant
Gelukkige_
17-01-2010, 15:10
Ik heb al meer als een jaar een iPhone en raad hem iedereen aan. Supersnel internetten en msn-en. Je hebt toegang tot tien-duizenden (gratis) programma's, denk aan spelletjes, vermaak , maar ook dingen voor school of voor werk. Batterij is binnen een half uur helemaal opgeladen en ik doe er een hele dag mee. Dus veel bellen en mail checken en op msn en op internet. Je zult denk ik niet een snellere telefoon vinden om te surfen ovet het web. Het toetsenbord is echt even wennen maar zodra je het onder de knie hebt wil je geen andere telefoon meer.
meningen verschillen veel
N97 2 dagen gehad, liep gelijk een aantal keren vast. :moe:
Iphone :goedzo:
meningen verschillen veel
Muziek-video's-32gig geheugen-SMSjes typten: N97
de rest: Iphone
N97 is meer een mp4 speler waarmee je kunt bellen. Klonk eerst beetje cru maar het is ook geen waardeloos ding, ik gebruik hem nog steeds
BINNENVETTER
17-01-2010, 16:45
design van een n97 is spuuglelijk
en als je echt snel wil internetten, lekker blackberry ;)
Is een blackberry sneller internetten?
APPIE_MOCROO
07-03-2010, 18:05
N97 moet je ook terugbrengen voor de terugroepactie bij een nokia service point, dan werkt hij perfect.
Heb hem nu 4 maanden.
De iPhone is een overhyped en overpriced ding.
Internet bij een blackberry is juist langzamer.
ook is snelheid van internet afhankelijk van internetabbo/provider
o echt :( jammer. Ik begon de blackberry's zo leuk te vinden.
Parreltje19
07-03-2010, 18:57
o echt :( jammer. Ik begon de blackberry's zo leuk te vinden.
ja ik ook, ik was nog vandaag gaan kijken voor de blachberry Bold en Cruve in de stad! Maar het schijnt goedkoper te zijn als je online bestelt!
Ik kan ook geen keuze maken voor een telefoon :confused:
zijn er mensen die een blackberry gebruiken? Revieuws pls
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.