Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom zijn Marokkanen zo voorspelbaar

Pagina's : [1] 2

najim20
22-06-2004, 13:58

Beste mensen, Het valt me erg op dat Marokkanen vaak dezelfde mening hebben over bepaalde zaken. Een Marokkaan is vaak erg voorspelbaar in zijn mening. Kunnen we niet voor ons zelf denken of zijn we bang voor onze mening uit te komen. Erg jammer. Wat vinden jullie. Najim

DaNGeRouZLy
22-06-2004, 14:09
sommigen zijn idd voorspelbaar anderen weer niet ;)

lella_ouafae
22-06-2004, 14:14
Marokkanen proberen te lijken op het zogenaamde ideaalbeeld van een goede marokkaan(se), zo durven vele niet eerlijk te zijn mbt tot hun wensen maar ook hun meningen, de manier waarop ze over iets denken... En dit is hetgeen wat veel voorkomt in de marokkaanse gemeenschap Dit is louter mijn mening, en de manier waarop ik dit zie... Gr lella ouafae

adil22
22-06-2004, 14:20
geef je groot gelijk mevrouw Wafae.. :jeweetog:

najim20
22-06-2004, 14:23

Ik ben echt echt helemaal met je een Lella_ouafae. Zelf heb ik wel een eigen menig, maar zie dat het vaak botst met de mening van mijn vrienden. Ze vinden me te geintegreed. Najim

lella_ouafae
22-06-2004, 14:24
Origineel gepost door adil22 geef je groot gelijk mevrouw Wafae.. :jeweetog: jah ik weet het zo goed omdat ik er zelf ook last van had... door een bepaald persoon valt het nu wel mee :p

GROENEKLIKO
Origineel gepost door najim20 Beste mensen, Het valt me erg op dat Marokkanen vaak dezelfde mening hebben over bepaalde zaken. Een Marokkaan is vaak erg voorspelbaar in zijn mening. Kunnen we niet voor ons zelf denken of zijn we bang voor onze mening uit te komen. Erg jammer. Wat vinden jullie. Najim Ik ben niet het type dat meegaat in de meute. Als ik iets vind dat zeg ik dat rekening houdend met de ander natuurlijk. Ik heb mijn eigen mening en ik vind ook dat ik die moet kunnen uitdragen wanneer ik dat wil.

watmoetje
Origineel gepost door lella_ouafae Marokkanen proberen te lijken op het zogenaamde ideaalbeeld van een goede marokkaan(se), zo durven vele niet eerlijk te zijn mbt tot hun wensen maar ook hun meningen, de manier waarop ze over iets denken... En dit is hetgeen wat veel voorkomt in de marokkaanse gemeenschap Dit is louter mijn mening, en de manier waarop ik dit zie... Gr lella ouafae ideaalbeeld van een goede marokkaan(se) hoe zou dat komen en door wie is het zo gekomen heb je dat al afgevraagt? als we onze echte mening over sommige dingen gan geven dan vinden mensen dat toch niet leuk en is het weer ja die kut marokkaan enz wt je ook doet zegt het is nooit goed het is beter voorkomen dan genezen toch.. stel je hebt iets leuks gekocht en jij vidn het prachtig en ej vraagt menig mensen wat ze er van vnden en die zeggen eerlijk damnn wat een lelijk ding zeg dan zou jij zo reageren :( en als ze zeggen pas helmaal ben jou haalt je ogen naar voren bl bla dan ben je in eens :)

lella_ouafae
22-06-2004, 14:26
Origineel gepost door najim20 Ik ben echt echt helemaal met je een Lella_ouafae. Zelf heb ik wel een eigen menig, maar zie dat het vaak botst met de mening van mijn vrienden. Ze vinden me te geintegreed. Najim Ach zolang je je eigen mening durft uit te spreken is het goed toch Ikzelf heb meer respect voor iemand die eerlijk tegen me is, maar waarmee onze meningen misschien verschillen, dan iemand die zich aan mij probeert aan te passen ... Ik probeer dat zelf namelijk ook niet te doen, alhoewel ik dat onbewust soms toch doe

Sephiroth
22-06-2004, 14:26
Origineel gepost door najim20 Beste mensen, Het valt me erg op dat Marokkanen vaak dezelfde mening hebben over bepaalde zaken. Een Marokkaan is vaak erg voorspelbaar in zijn mening. Kunnen we niet voor ons zelf denken of zijn we bang voor onze mening uit te komen. Erg jammer. Wat vinden jullie. Najim Vind ik ook. :o

lella_ouafae
22-06-2004, 14:29
Origineel gepost door watmoetje ideaalbeeld van een goede marokkaan(se) hoe zou dat komen en door wie is het zo gekomen heb je dat al afgevraagt? als we onze echte mening over sommige dingen gan geven dan vinden mensen dat toch niet leuk en is het weer ja die kut marokkaan enz wt je ook doet zegt het is nooit goed het is beter voorkomen dan genezen toch.. stel je hebt iets leuks gekocht en jij vidn het prachtig en ej vraagt menig mensen wat ze er van vnden en die zeggen eerlijk damnn wat een lelijk ding zeg dan zou jij zo reageren :( en als ze zeggen pas helmaal ben jou haalt je ogen naar voren bl bla dan ben je in eens :) Ja maar dat is helemaal niet wat er hier wordt bedoelt, je moet je eigen mening durven uit te spreken, dat wil niet zeggen dat je iemand er mee moet kwetsen. Verder wil ik even zeggen dat als ik iets koop, dan zou ik juist willen dat mensen zeggen dat het lelijk is voordat ik voor schut ga lopen.. ja toch?

najim20
22-06-2004, 14:31
Hey Watmoetje, Je hoeft niet altijd radicaal te reageren tegenover je vrienden, je kunt ook gewoon zeggen dat je zelf een andere keuze had gemaakt. Ik heb liever dat mijn vrienden zeggen dat iets niet mooi dan dat ze er over gaan liegen. Echte mensen zijn tegenwoordig bijna niet meer te vinden. En dat is een jammer gegeven.

lella_ouafae
22-06-2004, 14:32
Origineel gepost door najim20 Hey Watmoetje, Je hoeft niet altijd radicaal te reageren tegenover je vrienden, je kunt ook gewoon zeggen dat je zelf een andere keuze had gemaakt. Ik heb liever dat mijn vrienden zeggen dat iets niet mooi dan dat ze er over gaan liegen. Echte mensen zijn tegenwoordig bijna niet meer te vinden. En dat is een jammer gegeven. inderdaad... :(

lella_ouafae
22-06-2004, 14:33
maar gelukkig ben ik er wel een tegengekomen ;)

adil22
22-06-2004, 14:55

en ik heb er ook 1 gevonden

Pagina's : [1] 2