Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hier Plaatsen!!!!

Pagina's : [1] 2

NaDoR.ZiNa
28-11-2002, 18:26

Nou deze topic voor de mensen die hun liefdes verklaring kunnen vertellen op deze topic!!! Dus vertel hem/haar nu maar eens eindelijk wat je voor hem/haar voelt!!! En wie weet is het wel wederzijds :D :zwaai:

jimpie
28-11-2002, 18:28
oke oke... :o Ik euh ....Ik... :Iluvu:

yasmijn
28-11-2002, 18:29
ik zou zeggen begin maar nadorzina!!!!! beslamma yasmijn -xxxxxxxxxxxxx-

-Reda-
28-11-2002, 18:30
I love my mocroqueen :D

NaDoR.ZiNa
28-11-2002, 18:30

Origineel gepost door yasmijn ik zou zeggen begin maar nadorzina!!!!! beslamma yasmijn -xxxxxxxxxxxxx- Ik hoef nix te verklaren want me schat is al van alles op de hoogte!!! :D Nu jij :D

NaDoR.ZiNa
28-11-2002, 18:31
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO I love my mocroqueen :D Naam graag ze moet het wel weten ook al is ze misschien geen lid!!!! Zeg gewoon voorbeeld: Fatima ik hou van je!!!! Je bent me dushi skatjuh habibi inoe 4life!! Zoiets weet ik veel maak er wat leuks van :D

ZiLaaL
28-11-2002, 18:31
:Iluvu: I LAF JOE!! :love: :zwaai:

NaDoR.ZiNa
28-11-2002, 18:33
Ik wil een naam horen Kenitrya!!!! Pfffff wat een schijtertjes zijn jullie allemaal :(

-Reda-
28-11-2002, 18:34
Origineel gepost door NaDoR ZiNa Naam graag ze moet het wel weten ook al is ze misschien geen lid!!!! Zeg gewoon voorbeeld: Fatima ik hou van je!!!! Je bent me dushi skatjuh habibi inoe 4life!! Zoiets weet ik veel maak er wat leuks van :D hehe...jullie mogen uitzoeken wie dat is...:D...maar ik zeg nix until na ramadan :D

ZiLaaL
Origineel gepost door NaDoR ZiNa Ik wil een naam horen Kenitrya!!!! Pfffff wat een schijtertjes zijn jullie allemaal :( Jah, ik moet er nog achterkomen, van wie ik houd! :confused: Hij is nog niet om mijn hand komen vragen... dus dat wordt wachten... :rolleyes:

al_hamka
Ahahahahahaha stelletje gekken hier zeg :D Uhmm laat mij eens effe denken... van wie hou ik nou op dit forum :confused: Sorry ik kan maar op een naam komen............. Kenitriya :D:rolleyes::hoera: Laf U :Iluvu: ** SouSou **

NaDoR.ZiNa
28-11-2002, 18:36
Jullie zijn egt gemeen :( Schijtertjes!!!! en het hoeft niet iemand van het forum te zijn kan ook iemand van je buurt school ofzo zijn :D

ZiLaaL
28-11-2002, 18:37
Origineel gepost door al_hamka Ahahahahahaha stelletje gekken hier zeg :D Uhmm laat mij eens effe denken... van wie hou ik nou op dit forum :confused: Sorry ik kan maar op een naam komen............. Kenitriya :D:rolleyes::hoera: Laf U :Iluvu: ** SouSou ** HIIIIIIIIIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAAAA! :Iluvu: I Am Such A Lucky BastArD! :zwaai: Laf JoE 2 Sis!! :verliefd: Totdat ik mn manneke tegenkom.... :stout:

-Reda-
28-11-2002, 18:37
Origineel gepost door NaDoR ZiNa Jullie zijn egt gemeen :( Schijtertjes!!!! en het hoeft niet iemand van het forum te zijn kan ook iemand van je buurt school ofzo zijn :D okeej ik zal een naam noemen: MALIKA I LOVE YOU WITH ALL MY HEART TILL I DIE!!!!!:Iluvu: Nu is het jullie taak om erachter te komen wie Malika is :D

NaDoR.ZiNa
28-11-2002, 18:40

Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO okeej ik zal een naam noemen: MALIKA I LOVE YOU WITH ALL MY HEART TILL I DIE!!!!!:Iluvu: Nu is het jullie taak om erachter te komen wie Malika is :D hmmmm inspector gatget bellen :gsm:

Pagina's : [1] 2