Bekijk originele versie : Op dieet
Ik ben al 2 weken op dieet. Ik heb vandaag een kleine koekje en een kleine chocolade muffin gegeten en een tosti met kaas. Is dat erg?!!!
en dat in 2 weken tijd dat is niet erg meid.
Ja heb net wel even gedanst hahah in de hoop dat ik het heb verbrand
wat goed meid! ik zoek ook zo een vriendin die mij motiveert met afvallen haha. X
Hier ben ik dan! Ben al 2 weken bezig, ben niet veel afgevallen maar 2 kilo, dat komt omdat ik gewoon niet beweeg, maar maakt niet uit, ik train alvast mijn maag. En ben zwaar gemotiveerd!!! Het moet er gewoon af. Iedere keer wanneer ik wil gaan winkelen en ik zie iets leuks denk ik laat maar ik koop het wel wanneer ik ben afgevallen. Echt zonde, terwijl ik er gewoon leuk uit kan zien!!! En dan gaat mijn geld naar eten. Mooi niet. Door mijn dieet zie ik dat ik ook veel minder geld uitgeef!! Ik hou van mijn dieet hahaha
hahaha wat goed! ik ben zo gedemotiveert. waar kom je vandaan?X
ik wil ook heel graag op dieet..
ben de afgelopen week n kilootje of 2/3 aangekomen door het snoepen..
k zit de hele dag op het werk en doen daar niks anders dan eten eten eten.. ( krijg je als het saaii isop t werk!)
Maar goed..
ik ben vanaf vandaag begonnen..
heb 2 flesjes water gedronken, 1 boterham in de ochtend, een appel & in de avond was ik te laat thuis van t werk.. dus kon ik geen avondmaaltijd pakken.. dus heb ik maar net een boterham gemaakt met thee..
Vanaf morgen wil ik inshaAllah goed gaan beginnen.. en dat is dan door opletten wat ik eet, veel water drinken, veel fruit.. en ik wil de stap nemen om te gaan sporten al is het maar 2x in de week ..
@topicstarter! let de komende dagen op wat je eet.. aangezien je aan het dieeten bent.. mag je 1x in de week eten wat je wil, maar dan met mate! probeer komende dagen veel te bewegen en water te drinken, dan ben je het zo kwijt!
ik wil ook heel graag op dieet..
ben de afgelopen week n kilootje of 2/3 aangekomen door het snoepen..
k zit de hele dag op het werk en doen daar niks anders dan eten eten eten.. ( krijg je als het saaii isop t werk!)
Maar goed..
ik ben vanaf vandaag begonnen..
heb 2 flesjes water gedronken, 1 boterham in de ochtend, een appel & in de avond was ik te laat thuis van t werk.. dus kon ik geen avondmaaltijd pakken.. dus heb ik maar net een boterham gemaakt met thee..
Vanaf morgen wil ik inshaAllah goed gaan beginnen.. en dat is dan door opletten wat ik eet, veel water drinken, veel fruit.. en ik wil de stap nemen om te gaan sporten al is het maar 2x in de week ..
@topicstarter! let de komende dagen op wat je eet.. aangezien je aan het dieeten bent.. mag je 1x in de week eten wat je wil, maar dan met mate! probeer komende dagen veel te bewegen en water te drinken, dan ben je het zo kwijt!
je hebt gelijk! ik doe de crashdieet, volg het niet precies maar is wel de draad die ik vasthoud. normaal val ik 4 kilo in de week hiermee af. maar ik heb niet gesport en water drinken lukt me ook niet, want dan zit ik de hele dag op het toilet en dat kan niet aanegzien ik de hele dag buiten ben school werk. of ik moet een luier gaan dragen hahaha
je hebt gelijk! ik doe de crashdieet, volg het niet precies maar is wel de draad die ik vasthoud. normaal val ik 4 kilo in de week hiermee af. maar ik heb niet gesport en water drinken lukt me ook niet, want dan zit ik de hele dag op het toilet en dat kan niet aanegzien ik de hele dag buiten ben school werk. of ik moet een luier gaan dragen hahaha
:hihi: k zie het al helemaal voor me... dan heb je zown dubbele kont in je broek en zullen de mensen zich afvragen waarom je zo raar loopt hahahaha:hihi:
Ik heb vandaag hmdl niet gesnoept :banana: Joehoeeww!! hahaha
maar heb net wel erg veel gegeten.. en ik probeer het nu weg te krijgen met water.. voel me gewoon echt opgeblazen!!
Maar we kunnen mekaar opde hoogte houden hoeveel we wekelijks afvallen en wat we eten.. mss dat we mekaar n beetje motiveren hiermee ?! :o
Jaaa, ik heb vandaag wel een beetje gesnoept:( maar ja is weekend dan dieety ik niet. Morgen weer! ben benieuwd of het lukt
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.